![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dus 60.000 euro door de goot gegooid.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die willen zich niet aanpassen. Wat wel eigenaardig is dat er nog steeds zoveel mensen zijn die er blijven in geloven dat ze zich toch iets zouden aanpassen. Ik ben die dagelijkse zever over de Islam en moslims al wel meer dan beu. Tijd dat ze diegenen die zich niet weten te gedragen naar onze wetten en plichten terug huiswaarts gaan sturen. Ik denk niet dat je het in hun landen op zo een manier moet gaan 'uithangen of dingen uitsteken' zoals ze hier doen (lees mogen doen) ... Citaat:
Torenhoge boetes uitschrijven als men het wel doet is misschien een leuke optie. Geen idee meer van wie dat ooit toegelaten heeft die rituele onverdoofde slachtingen. Gaat Bartje klanten aan verliezen. In de krantenhandel las ik van ver een tekst over Bart: "Staat er soms imbeciel op mijn hoofd?" Wel ik durf eraan te twijfelen op huidig ogenblik. ![]() Politiekers wat doen nog anders dan blijven lucht verkopen ... niets niets niets ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Ook die waar jij in gelooft?
Laatst gewijzigd door Brakelaar : 8 juni 2013 om 18:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit lees ik, in het Nieuwsblad link hoger in deze draad, dat het beleid van soske onderlijveke Jansens was:
Citaat:
Mijn besluit voor mezelf is overduidelijk: het Belang geeft valse informatie. Ze vallen de verkeerde persoon aan. Ze vallen iemand aan die niets te zeggen heeft aan de zaak. En ze doen dat uit politieke overwegingen. De leden van het Belang op dit forum zullen mij begrijpen: ik zal dit onthouden. Als het er ooit op zal aankomen om in te gaan op een uitnodiging om "samen te werken". Ik zal het me herinneren dat we politieke concurrenten zijn. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Weer aan het zwetsen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zou het NVA-bestuur aangeraden hebben om, ondanks de federale toezegging van een onverdoofde slachtpartij, big time heisa te maken tégen die federale uitzondering op onverdoofd slachten, mét de steun van Gaia ea organisaties voor dierenwelzijn. Dat zou een kordaat signaal geweest zijn tegen dat religieus barbarisme en had zeker stemmen opgebracht, tegen nu... Citaat:
Het VB heeft in deze alleen maar de publieke aandacht gevestigd op de beschamende NVA-volgzaamheid aan de federale leenheren en de gestelde dhimmiethude tov de moslims. Dat mag dan ook eens gezegd worden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof het niet dat daar op gemeentelijk niveau niets aan te doen valt. Toen het volk op 31 december een vuurpijl wou afknallen waar ze 21% BTW op betalen, kregen ze een GAS-boete van Bartje. Dat is nochtans ook federaal geregeld. Stel u voor zeg, dat het volk zich eens gaat amuseren. Dan gaan we zeker moeten optreden! Maar een moslim die een schaap gaat kelen zonder verdoving? Geen probleem natuurlijk! Alle remmen los! Ik heb uw laatste stukje komedie in het vet gezet. Abominabel. Degoutant toneel. Nog slechter dan Geert Hoste. Jullie hebben het Vlaams Belang altijd al aanzien als concurrenten. Jullie duiken veel liever in de koffer met de traditio's. Leve de postjes!
Laatst gewijzigd door Demper : 8 juni 2013 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een paar vrienden die Belangers zijn. Individueel heb ik met hen geen problemen. Op politiek vlak heb ik wel problemen met het Belang. Vraag me daarover nu geen details, ik heb het al een tiental keren uitgelegd op dit forum, en voor de eerstkomende maand ga ik dat niet herhalen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zijn niet alleen de moslims in Antwerpen, die ritueel onverdoofd slachten! Hoe zou zo'n wetsvoorstel in het parlement ontvangen kunnen worden als men de invloed van de joodse lobby in België inschat ?.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Samenwerken met het VB moet kunnen, samengaan is nog wat anders. Maar nogmaals, het VB moet niet zagen dat NVA hen "niet ziet staan", ze kunnen er niet over zwijgen en gedragen zich dus ook als een traditio.
Als Fluppe & Gerolf de draaikont geen rol van betekenis meer spelen zal die partij weldegelijk terugkeren. Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 9 juni 2013 om 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat de N-VA in de "Vlaamse" regering aan de belgische leiband loopt is voor hem schitterend, maar owee het VB...
Arm Vlaanderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat doe je echter niet door met de UKIP samen te werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Wij gedragen ons als een traditio? ![]() Dat is natuurlijk de natte droom van de N-VA he. Dat het VB zou zwijgen en knikken voor jullie fratsen. Dat zal nooit gebeuren, geloof me. Voer een deftig, rechts beleid en wij gaan niet open. Citaat:
En wie zullen de nieuwe zondebokken zijn als zij van het toneel verdwijnen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De UKIP. En ik maar denken dat het enkel om Gerolf en Filip ging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben goed werk geleverd, en ze hebben de staat gedwongen van de politiek te voeren die ons hier aan de rand van de afgrond heeft gebracht. het zal nog wel wat duren, maar later zal de verdienste van het VB erkend worden, ere wie ere toekomt. Maar we zijn nu de volgende fase in gegaan in de strijd tegen Belgie, het is nu de tijd van de N-VA, het VB zou er wijs aandoen om dit te erkennen.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |