![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat er in België een 'gelijke kansen'-beleid gevoerd werd? Niet dus. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Evenmin snap ik wat 'natuurlijke selectie' als antwoord op de waarom vraag van rijken profilering kan baten. En schandalig vind ik uw houding tegenover minder begaafden. Uw 'waarom' slaat dus nergens op. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is wat in Walibi gebeurt. De armen moeten nu maar langer wachten. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou me niet verbazen indien degenen, over wie men nu loopt te zeuren, net de eersten zullen zijn om zo'n "voorsteekticket" te kopen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En wat die gelijke kansen betreft, voor een bekent gezicht gaan er in Vlaanderen meer deuren open dan er voor mij open gaan, en dan, pff. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat een gezever en gebleit weeral gisteren in de media en bij de politiek. Typisch gevoed door het eeuwige, gifgroene, afgunstige calimero-gedrag van de Belgjes. Er is niks verkeerd met die regeling van Walibi. Wil je betere/extra service, dan betaal je meer. Dat is zo bij concerten, dat is zo bij theater, dat is zo bij de voetbal, dat is zo op restaurant, dat is zo op reis... Mensen zijn niet gelijk, easy as that. Wil je dat systeem niet gebruiken, dan doe je dat niet en dat wacht je wat langer. Genoeg pretparken die dat systeem al langer gebruiken (ook Disneyworld biedt je systemen aan waarbij je voor een hogere vipprijs en permanente fastpas krijgt), zonder probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het doet me een beetje denken aan de vuurstorm van verontwaardiging die door Vlaanderen raasde toen het parcours van de Ronde van Vlaanderen 500 meter verlegd werd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit is al lang gangbaar in Disneyland?
Het enige pretpark waar ik ietwat om geef is de Efteling, dus laat Walibi dat imagoverlies maar lijden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is dus geen sprake van ongelijke behandeling waar het over ging. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Die jaloezie die werkt teminste motivatie in de hand om kei hard te werken en digenen die da ni kunnen , ja die hebben dan pech en zijn dan teminste n voorbeeld voor de rijken hun kinderen wat er kan gebeuren als ze niet willen studeren. Da's nu eenmaal nodig om de economie te doen draaien want zo blijven de mensen gemotiveerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen het schip begon te zinken, deed men niet eens de overgebleven boten vol want de rijken ging je toch niet samen met de armen zetten zekers?! zucht. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 juni 2013 om 07:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat een domme dooddoener. Die gaat altijd op, waardoor het allemaal een karikatuur wordt:
- roken op café, als het u niet aanstaat, blijf dan weg. - nazi-concertjes, als het u niet aanstaat, blijf dan weg. - pissen in een zwembad, als het u niet aanstaat, blijf dan weg. enzovoort.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |