![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De enige wet die iets oplost aan alle problemen, is een wet die de bevolkingsaangroei verminderd. Buiten de Chinezen is er niemand die een globaal beleid ter zake ook maar durft voorstellen. En wie zijn de grootste tegenstanders van geboortebeperking? Ik slacht mijn kippen zelf en nog steeds op de oude manier, kop af met een bijl. Zin in duivensoep, zelfde manier. Dat al onze bezorgde dierenvrienden eerst eens zorgen dat hun katten en honden niet op straat of in de bossen belanden, als ze op verlof gaan en ze laten steriliseren of castreren als ze ze aanschaffen. Dan zou het hier nu niet stikken van de vermagerde wilde katten en wild loslopende honden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof dat allemaal nog niet erg genoeg is worden er nog eens uitzonderingsmaatregelen gemaakt om die dieren extra te laten lijden, amateurekes die daar eens gaan laten zien wat hun onzichtbaar bloeddorstig vriendje 14 eeuwen geleden verordonneerd heeft. Destijds was dat misschien wel 'n goede maatregel, bij gebrek aan beter, maar in de 21ste eeuw zou men beter moeten weten. 'n Mens heeft trouwens niet eens zoveel vlees nodig, zelfs helemaal geen. Citaat:
Citaat:
Wat die katten & honden betreft, heeft ook niks met deze draad te maken, maar als ik je kan geruststellen, zulke dingen heb ik nog nooit gedaan en zal ik ook nooit doen, integendeel, ik heb er zo al heel wat mee naar huis genomen en samen met 'n paar vriendinnen zoeken we ook nieuwe baasjes voor verlaten/achtergelaten/mishandelde honden of katten. Bovendien voer ik ook nog 'n hoop straat/zwerf/wilde katten op verschillende plaatsen in mijn gemeente, doe vrijwilligerswerk in 't asiel en nog 'n hoop meer...kef dus maar tegen 'n andere boom.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 14 juni 2013 om 03:05. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Volledig tegen onverdooft slachten, zelfs tegen slachten voor feestelijke gebeuren
Maar even iets over dit : DAT WIJ DAN OOK DE JACHT VERBIEDEN Het zomaar doden van levende dieren voor ontspanning gaat er bij mij niet in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Volledig tegen onverdoofd slachten, zelfs tegen slachten voor feestelijke gebeuren
Maar even iets over dit : DAT WIJ DAN OOK DE JACHT VERBIEDEN Het zomaar doden van levende dieren voor ontspanning gaat er bij mij niet in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst en vooral heeft 't dier z'n leven al in vrijheid mogen doorbrengen, bovendien maakt 'n goede jager 'n keuze op basis van selectie, plus 't feit dat 'n goede jager meteen doodt, 't dier is bij manier van spreken reeds dood voordat de kogel hem raakt. Er zullen misschien ook wel prutsers zijn die 't dier enkel verwonden, en daarna nog 'n lange doodsstrijd moet doorstaan en van dat decadent volkje dat 't enkel voor ontspanning en vermaak doet, moet ik ook niet van weten.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Volledig akkoord dat jacht, in het geval van dieren doden voor het plezier, niet thuishoort in een beschaafde samenleving. Maar verder heeft de jacht niets te zien met het vraagstuk van onverdoofd slachten. Twee aparte gevallen die je allebei apart moet bestrijden.
Laatst gewijzigd door The Bold Revenger : 14 juni 2013 om 09:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het zomaar doden van levende mensen omdat ze van een geloof afgestapt zijn of zich tot een ander geloof gewend hebben, zoals voorgeschreven in de sjaria gaat er bij mij niet in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daarom hebben ze er politici van gemaakt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verplicht castratie van alle honden en katers en steriliseer alle katten en teven voor ze worden verkocht en jij hoeft na één generatie geen mishandelde/ achtergelaten/ verlaten/ honden en katten meer opvangen. Van mij mogen ze gerust een honden en katten taks per direct terug invoeren, liever hoger dan de Gas boetes die ze de mensen nu opleggen. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op die manier, wel ja, maar alweer kef je tegen de verkeerde boom, je weet wel wie degenen zijn die kweken als konijnen, toch?
Citaat:
Citaat:
Alweer kef je tegen de verkeerde boom!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Liefde van dieren krijgen is het mooiste en zuiverste wat er is. Een dier zal je nooit een mes in de rug steken - dat is een specialiteit van slechts 1 barbarensoort -> de mens |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 14 juni 2013 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jacht als ontspanning, heb ik ten allen tijde pervers gevonden.
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Als ik schapen slacht verdoof ik ze altijd. Flinke tik met de hamer en die beestjes zijn zo rustig als een lammetje wanneer ik ze de nek oversnij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Er gaat niks boven een lekker stuk gebraden wild.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() Dit jaar zou er geen kans meer zijn om, onverdoofd te slachten: een toegeving aan moslimextremisten die vorig jaar éénieder die wel akkoord was om onverdoofd te slachten intimideerden, ook in moskeeën werd opgeruid en werd aangemaand om niet overdoofd te slachten op straffe van..
De extremisten hebben dus weer hun slag thuis gehaald en onthouden de les: als je maar genoeg roept, dreigt, intimideert krijg je je zin. En wees gerust dat radicale moslims (die de toon zetten, want de meer gematigde moslims durven niet tegen hen reageren uit schrik voor represailles), verder en verder zullen gaan en op termijn met geweld bepaalde islamitische wetten zullen opleggen of afdwingen.. Dit 'offerfeest', beter gezegd, deze barbaarse slachtpartij, totaal zinloos dierenleed voor één of andere god die dierenoffers eist, is gebaseerd op een (figuurlijk) verhaaltje uit het Oude Testament. Christenen zijn intussen geciviliseerd en brengen al eeuwenlang geen dierenoffers meer, maar de islam blijft steken in middeleeuwse praktijken en mentaliteit, wat nog heel wat problemen zal veroorzaken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op zich is het idee vrij eerbaar, want het vlees van de geofferde runderen, schapen en geiten wordt grotendeels uitgedeeld aan behoeftigen. Maar het zicht van honderden levend gekeelde en bebloede beesten overal, en de enorme geluiden van pijn en angst van die beesten tijdens de slachtingen vergeet ik nooit. Daar zou toch iets aan moeten gedaan worden via de VN of dergelijke, het kan toch niet zijn dat dit in de 21ste eeuw nog blijft gebeuren op die manier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Natuurlijk niet!
Ze heeft toch over de hele lijn gelijk? Waarom dan nog discussiëren?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het "offerfeest" komt er weer aan. Walgelijke foto van dit "feest" in De Standaard vandaag:
![]() Onverdoofd slachten is ongehoord in een beschaafd land. Wanneer stopt deze barbarij? Steun hier de actie van Gaia: http://www.gaia.be/nl/campagnes/schr...doofd-slachten |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() De wet op onverdoofd ritueel slachten te verbieden in Belgie kwam er niet door.... omwille van zionisten. Niet van moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Gouverneur
|
![]() Inderdaad men mag zakaat geven (een aalmoes) ipv een schaap te slachten.
bij "halal" (en "koosher") voedsel moet geslacht worden door de halsslagader door te snijden en het dier te laten doodbloeden. Over eventuele verdovingen in beide gevallen (en ook bij slachtingen ongeveer overal in de wereld ook door niet-moslims, joden) zijn de meningen verdeeld : vele imams, rabbi's enz.. laten verdoofd slachten wel degelijk toe. Veel slachthuizen in handen van niet-joden en niet-moslims huren rabbi's en imams in om de "halal" , "kooshere" eigenschappen van de in hun huizen gedane slachtingen te certifiëren.. Ik vernam ooit dat bv. de totale schapenvleesexport van Nieuw-Zeeland in principe "Halal" is Trouwens een moslim is gehouden zich "in de mate van het mogelijke" van te vergewissen of het door hem gegetene wel degelijk "halal" is - een eventuele vergissing is hem/haar bij voorbaat vergeven... Het is een beetje zoals de iraniër die niet naar een hoer gaat, maar voor een kwartiertje huwt... |
![]() |
![]() |