![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Het doet denken aan opdringerige advertentie technieken. En dat is volgens mij geen toeval. Net als bij zo'n idiote Coca-Cola reclamespot wil men ook hier compleet van de pot gerukte ideeën in onze hersenpan rammen: Citaat:
BDW bashing. Moedige Maarten meldt zich als vrijwilliger want iemand moet het doen, daar bij De Standaard. Wat jammer dat we niet van zijn vlijmscherpe analyse mochten genieten tijdens Bert Anciaux zijn islamofobie momentje. Maar nee. Dan zwijgt onze Goedgelovige Hals beschroomd. Dat dan weer wel. |
|||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mij viel dit ook op, toen ik vorige week het artikel las. Ik ga hier DS toch een mail over sturen om te berichten dat ik me stoor aan die opinie die er in koeienletters onder wordt gezet. Ze zouden beter een strak onderscheid maken tussen objectieve artikels en opinies.
|
|
|
|