Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 juni 2013, 19:04   #21
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Ik verontschuldig mij hierbij tegenover alle riolen.
Inderdaad, riolen doen nuttig werk.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 21:14   #22
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het komt NA het nieuwsbericht. Het staat apart van de nieuwsgeving, met een aparte grijs gekleurde tekstballon en zijn foto, zijn opinie maw.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Zolang de droge feiten zelf, en de persoonlijke mening gescheiden zijn: geen probleem.
Ik zit niet te wachten op een pop-up spindokter die zich totaal ongevraagd in mijn blikveld wringt wanneer ik gewoon het nieuws wil lezen.

Het doet denken aan opdringerige advertentie technieken. En dat is volgens mij geen toeval. Net als bij zo'n idiote Coca-Cola reclamespot wil men ook hier compleet van de pot gerukte ideeën in onze hersenpan rammen:

Citaat:

Islam is vrede. En wanneer dat niet zo is, dan is dat onze eigen schuld.

Moslims in België willen zich integreren. Maar dan moeten we er wel nog meer subsidies tegenaan gooien en hen nog meer nieuwe kansen geven.
Ik heb die Goethals-uit-een-doosje alleen nog maar gezien in de 2 bovengenoemde artikelen.

BDW bashing. Moedige Maarten meldt zich als vrijwilliger want iemand moet het doen, daar bij De Standaard.

Wat jammer dat we niet van zijn vlijmscherpe analyse mochten genieten tijdens Bert Anciaux zijn islamofobie momentje. Maar nee. Dan zwijgt onze Goedgelovige Hals beschroomd. Dat dan weer wel.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 21:18   #23
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Mij viel dit ook op, toen ik vorige week het artikel las. Ik ga hier DS toch een mail over sturen om te berichten dat ik me stoor aan die opinie die er in koeienletters onder wordt gezet. Ze zouden beter een strak onderscheid maken tussen objectieve artikels en opinies.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be