![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb al veel strafpunten van Akira gekregen.
Vaak onterecht. |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige moderator die me ooit gewaarschuwd heeft is Akira, op vraag van Eno2, omdat ik Eno2 een quirelante kluizenaar heb genoemd. (ik vraag me af waar de belediging of aanval in zit.)
Ik zou dit beter niet posten, omdat het me effectief strafpunten of zelfs een korte ban zou kunnen opleveren, maar ik denk dat het wel duidelijk maakt. Langs de andere kant, als ik een paar "recente posters" zo nalees, heb ik de indruk dat zelfs permbans gemakkelijk te omzeilen zijn. Ook moet ik toegeven, ik heb wel eens gereageerd op Pindar's postings, welke dubbelnick dan ook, maar ik moet eerlijk schrijven, in de meeste gevallen vermelde ik dat dan ook, dat Pindar maar eens terug in zijn overunity bekrachtigde bunker moest kruipen. De vraag is, is het wel de moeite? Uiteindelijk, wat ik hier schrijf, veranderd echt niks aan de situatie, het is even nuttig als een een paar potjes Angry Birds spelen op mijn smartphone.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 17 juni 2013 om 01:13. |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry voor de schrijffout Gwylan, maar zoals ik in de "wat eet en drink je topic" heb ik een reden neergepend. Geen excuus helaas.
Ik gebruikte querelant als vervangwoord voor misantroop en soortgelijke complimenten die slaan op kluizenaars van bepaalde leeftijd.
#25 | |
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Pindar herkennen is overigens voor degenen die regelmatig actief zijn in de langlopende draden waarin hij actief is (De nieuwe wereld orde, De grote 9/11 topic, Aliens! Ze bestaan!, Global warming hysterie, Geloof jij in de evolutietheorie, Gelooft u in leven na de dood) een koud kunstje. Dat bewijzen de talloze gerapporteerde berichten daarover. Een nieuwe nick die meteen bijzonder actief is (10 of meer berichten op een dag) en nagenoeg enkel in die draden post, is bijna zonder uitzondering Pindar. Je zal ook merken dat die nicks systematisch worden genegeerd door de anderen die regelmatig in die draden actief zijn. En ook aan zijn nicknamen is hij makkelijk te herkennen, aangezien zijn inspiratie na 1000 of wat nicks logischerwijze ook een beetje uitgeput raakt. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Als hij enkele dagen ongestoord zijn gang kan gaan, is dat enkel omdat er enkele dagen geen moderator actief was. Wij zijn ook maar vrijwilligers en in tegenstelling tot wat sommigen schijnen te denken, zijn die bijzonder moeilijk te vinden. Zoals ik in mijn bericht hierboven schreef, worden er ook nooit zomaar strafpunten uitgedeeld. Er gaat altijd een waarschuwing aan vooraf (in ieder geval een persoonlijke waarschuwing, maar vaak ook nog eens een publieke in de bewuste draad zelf) en een berisping komt er pas wanneer ik merk dat mensen weten met wie ze aan het discussiëren zijn. Pindar is hier herhaaldelijk geband, omdat hij het schelden en de persoonlijke aanvallen niet kan laten en omdat alle discussies waarin hij actief is, ontaarden in geruzie. Zijn berichten worden dan ook voortdurend gerapporteerd. De reden waarom hij blijft terugkeren is louter omdat mensen met hem in discussie blijven gaan. Daarom vragen wij om hem vooral niet te stimuleren. |
|
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus het is nu al zo ver gekomen dat we bij nieuwe bezoekers eerst moeten nagaan waar en wat voor soort reacties aan die naam hangt voor we mogen reageren? Het moest maar eens om pindar gaan. Los daarvan...ik kijk niet dikwijls naar de avatar of namen van de mensen waar ik op reageer dus dan weet ik niet eens over wie het gaat. Maar gewone bezoekers gaan bestraffen omwille van een forumtrol die jullie niet gebant krijgen? Dat is toch wel belachelijk terwijl Parcifal mij al jaren voordurend persoonlijk aanvalt en jullie blijven hem gewoon toelaten. Goed bezig moderatie...hoeveel en hoelang moet een bezoeker hier, anderen persoonlijk aanvallen voor jullie actie ondernemen? Tot het forum op geen hol meer trekt? Is het nog niet opgevallen dat het forum enorm is verandert in de afgelopen 5 jaar? Negatief bedoel ik dan. Dat merk je enorm als je een langere periode hier niet meer actief bent geweest.
Laatst gewijzigd door illwill : 17 juni 2013 om 09:49. |
||
![]() |
![]() |
#28 |
Super Moderator
|
![]() Mag ik overigens vragen dat Parcifal en illwill elkaar op hun negeerlijst plaatsen indien ze het anders niet kunnen laten om te ruziën?
|
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jullie hem laten begaan met mensen persoonlijk aan te vallen is dat jullie keuze, niet de mijne. Hij geeft zelfs aan waarom hij hier is...maar dat negeer je simpelweg. Wie is hier begonnen met persoonlijke aanvallen? Wie is er in de andere topics begonnen?
![]() |
![]() |
#30 | |
Super Moderator
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() De aanvallen gaan gewoon door als je iemand op de negeerlijst plaatst. En wel ongeremd want ongecheckt... Mod moet haar werk doen en persoonlijke aanvallen bestraffen, vooral wanneer deze systematisch herhaald worden. Voor dat laatste heb ik de term "seriële bully" gemunt. Maar de realiteit bewijst, dat dit jaren zo kan doorgaan....
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Super Moderator
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al deze aanvallen zijn gemeld en niets, maar dan ook NIETS hebben jullie ermee gedaan. Hij gaat al jaren zijn gang en geeft zelfs toe dat hij hier is om persoonlijke aanvallen te plaatsen. En dan gaan jullie mensen punten geven omdat ze op Pindar reageren? Hoe kan het zijn dat ik 4 strafpunten krijg voor 1 "aanval" terwijl Parcifal hier ondertussen alweer weken constant aan het aanvallen is? En ja, ik heb al deze aanvallen gemeld en jullie laten begaan. En komt nog bij dat enkele van zijn aanvallen wel gedelete zijn...dus hoeveel strafpunten mag zijn account hebben dan? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....97#post6667697 Citaat:
Citaat:
En zelfs als hij toegeeft waarvoor hij hier is doen jullie niets! Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal dan ook nog jaren blijven duren en over enkele maanden zijn we hier wederom gewoon terug.
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Ik vind dit toch een vreemde reactie van Akira.
Forumleden moeten weten op wie ze mogen antwoorden en op wie niet? Zotter kan het toch niet? Ik moet niet veel hebben van Illwill, maar ik vind zijn opmerking hier wel terecht. Ik wil me niet moeien tussen de moderatoren, maar als ik dit lees en een aantal eerdere twijfelachtige opmerkingen lees van vernoemde moderator, stel ik me toch de vraag in hoever hij spreekt namens andere Mods. Laatst gewijzigd door giserke : 17 juni 2013 om 11:43. |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach kom, de soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediend. Relax, beste mensen, relax. Ga om met de forummers waar je wil mee omgaan, reageer op de forummer waar je op wil reageren en laat de rest voor wat die is. In het echte leven doen we dat allemaal elke dag.
De mods doen hun werk goed.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zit hier 6 jaar (wat vliegt de tijd) en ik heb welgeteld 1 waarschuwing gekregen in al die jaren. Hoe komt dat? Ah, ik hou me gewoon niet bezig met dat soort prullen. Soit, stop nu maar met huilen en ga over tot de orde van de dag. Tenzij dat ook huilen is, natuurlijk. ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |