![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ik ben aan het wachten tot er GAS boetes worden uitgeschreven in een kleuterschool...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er precies zo verkeerd aan seksuele voorlichting aan kleuters?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Heeft dat enige meerwaarde?
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja,
er worden blijkbaar op kleuterscholen al ongewenste seksuele handelingen gedaan . Misschien kan dat door goede voorlichting wel verholpen worden? "maar die kleuters leren toch niets", onzin ! De beste leeftijd om kinderen/mensen talen te leren is ook in de kleuterperiode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken genoeg kleine jongetjes die maar al te graag aan de leeftijd genoten der mini borstjes zit (tegenwoordig gaat dat allemaal abnormaal snel). Tijden veranderen he. Nu hebben sommige meiden op 12 a 13 jarige leeftijd al flinke borsten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beetje spelen heeft nog nooit een kleuter kwaad gedaan, hoor! Een kind moet een kind blijven! Tegenwoordig worden ze vanaf de eerste seconde van de ontvangenis in de baarmoeder (soms eigenlijk al ervoor, want het kind moet precies op het juiste ogenblik "ontvangen" worden, spontaneïteit mag bij bevruchting ook nog nauwelijks) in het oog gehouden, geobserveerd, bestudeerd en alles wat niet als "normaal" bevonden wordt, moet direct gecorrigeerd worden. Maar wie gaat er bepalen wat er nog normaal is als men kinderen geen kans meer geeft om zich op natuurlijke wijze te ontwikkelen! Een kind moet de kans krijgen om spontaan te leren en te ontdekken. Zo gauw zijn ontwikkeling ver genoeg gevorderd is, is seksuele voorlichting belangrijk maar een kleuter is gewoon niet ver genoeg gevorderd.
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Misschien is dat in Holland zo maar hier noemen we dat tieners of pubers!
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent nogal nostalgisch van aard, jij hebt moeite om in de tijden van nu te kijken. Zelf toen ik kleuter was was de mentaliteit al redelijk anders dan nu. Kleuters van nu denken echt al veel meer aan seks dan jij misschien zou kunnen en of willen denken. En ja... op kleuterscholen is er nu al soms ongewenste seksuele handelingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat mijn ouders niks wisten van vrijen als ik het zo mag uitdrukken (de terminologie is inderdaad veranderd, de daden echter niet), mijn kinderen dachten dat ik nauwelijks met seks bezig was, de generatie erna denkt dat de generatie van mijn kinderen niet weten waar zij dan weer mee bezig zijn. Het is een cirkel of misschien beter een spiraal want het gaat altijd verder. Het is niet omdat uw voorstellingsvermogen te klein is om te bevatten dat ouderen ook een echte kindertijd met ontdekkingen op alle gebied hadden dat die deze kindertijd niet beleefd hebben!
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kleuter Of ze moet les geven aan 12-13 jarigen, kan ook, natuurlijk.... ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 18 juni 2013 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
of seksuele voorlichting in de baarmoeder? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bijlange waar over die onnozelaars en, dat hebben onze politici al lang gesnapt hoor. Van een bemoeizieke overheid gesproken! Ergens nog een geluk dat er een paar deftige bij zitten. ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ze iets doen dat niet mag, geef ze dan een oorvijg en ze zullen het niet meer doen, zo ging dat in mijn tijd.
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen ze over die vagina geen doekje leggen als de baby geboren wordt
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zie eerder een donkere bril met paardenkleppen voor de kleine die erdoor moet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben wel eens gestraft geweest omdat ik van de blote barbie van mijn oudere zus opmerkte dat ze 'grote tetten' had. Ik mocht niet mee naar TV kijken. Eigenlijk had mijn vader me moeten belonen voor mijn opmerking. De borsten van de barbies toen waren ook disproportioneel tgo het lichaam. Eigenlijk had ik een terechte opmerking gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juf - "ik weet haar naam niet (meer)" - was daar misschien reeds mee begonnen, nu staat er 'n allahbrullende meute klaar aan de schoolpoort om haar te lynchen.
Ironisch, 't linxe 'doe goed-racisme is foei-de wereld is van iedereen-we moeten tolerant zijn' juf(froutje) dat de progressieve toer wil opgaan ondervindt de zegen van de 'verrijking' nu, bij manier van spreken, aan den lijve. Hilarisch! ![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |