![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is dit een aanval op de gehele bevolkingsgroep ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Bij nader inzien denk ik toch maar niet dat ik voor NVA zal stemmen.
Onderhandelingen op bedrijfsniveau...laat me niet lachen. Dan zijn alle werknemers gewoonweg de klos en daar gaat het hem hier juist om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus als ik het goed heb zorgen alle afgesloten CAO's op nationaal niveau voor een geweldig loon, vooral van bruto naar netto?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hoelang trekt de "linker"-vleugel dit nog? Hoelang zal het duren vooraleer de centrumkiezers met bosjes wegvluchten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Schitterend! Misschien moeten we meteen ook slavernij terug invoeren, dat zal pas een economische boost geven. Of laten we die luie kinderen wat werken.
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() De argumenten van xeno bestaan uit smiley's en beschuldigingen van getrol.
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U bedrijft nieuwspraak, mijn beste. U heeft niets min en niets meer voor ogen dan de macht van het collectivisme ongedaan maken. Het nv-a, laat maar komen, die watjes.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 17 juni 2013 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. en wat met zij, die niet/weinig bij machte zijn te onderhandelen ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() :trololol:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En een sociale vleugel heb je wel bij het VB. Als je die zoekt/gezocht hebt bij N-VA is je speurtocht voor niets geweest en moest Bartje in 2014 toch beslissen federaal te regeren, zullen de arme schapen die hem nu aanbidden, hem in 2018 op de mesthoop kieperen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet het maar al te goed: de samentelling van mijn pree heel mijn loopbaan, en mijn pensioen tot aan mijn dood, is peanuts vergeleken met anderen met hetzelfde diploma maar die 'multinational' gegaan zijn. Toch ben ik best tevreden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
daarom denk ik dat er veel kiezers zullen afhaken bij N-VA. Is dit het begin van het einde van N-VA? Gelukkig is er een alternatief. Laatst gewijzigd door N-Vb : 17 juni 2013 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Dat is het niveau van te veel mensen op dit forum, helaas...
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() N-VA is zich in sneltreinvaart aan het omturnen tot een anti werknemers partij zo te zien.
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130617_00626313 Ofwel is dit uit domheid, ofwel is zit er een tactiek achter. Maar een partij die bij monde van haar voorzitter 24 uur geleden ons stellig verzekerde dat hij wel degelijk federaal mee wil regeren kan niet de dag erna door iemand van tweede garnituur een open oorlogsverklaring laten sturen naar de vakorganisaties. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe lang zijn ze al bezig over het eenheidsstatuut? En wie heeft beslist dat deze discriminatie ongrondwettelijk is, en heeft een bepaalde periode toegestaan binnen dewelke men tot een oplossing moest komen? En als je de autoriteit van die organisatie niet erkent, waartoe dient een grondwettelijk hof met de best betaalde magistraten dan eigenlijk ? Of zijn leuke en wellicht ook nuttige snoepreisjes belangrijker dan respect voor basisregels en grondvod ? Hoeveel Westerse landen waren er ook al weer, waar zo'n discriminatie nog bestaat ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |