![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad, ik heb nu al geen tijd om alles te bekijken dat ik download, waarom zou ik dan nog eens betalen voor TV?
En wat moet ik doen met een landlijn, behalve dan er een antwoordapparaat aanhangen?
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De 'intrede' van dat TV kaartje lijkt mij wel leuk ...
Kan mijn TV dat? Algemeen nieuws Telenet zelf Tik vzw Telecom en Internet Menig ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 juni 2013 om 14:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Shakes, whoppa, zebra's en olifanten op de website.... In welk Afrikaans land zijn we nu beland?
Maar serieus: Telenet is te duur voor gezinnen (voor telefonie-tv-internet, vind ik h€), maar het bedrijf heeft een heel goede klantenservice, wat dan weer goed is voor bedrijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, de Apple fanboys dachten dat ze overladen gingen worden met allerhande coole apps en gratis hipsterbrillen. Dat valt tegen zo te zien.
Ik ben blij dat ik niet bij Teleslet zit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik niet. Ik heb er ooit zo ene bezig gehoord in Spanje en daar ben ik toen zeer kwaad op geworden. Bijna kon hij vliegen als Flip en janken als Pekkie.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of beter nog: een gratis hipsterleesbril. Want lezen is echt wel een probleem bij jou. Ik heb de belangrijkste passage in het vet gezet, misschien kijk je er dan niet over. Citaat:
Citaat:
Ik heb geen problemen bij Telenet. Dus ook blij voor mezelf.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dom kan je zijn? Een verdubbeling van de snelheid voor dezelfde prijs is toch positief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waar moet ik dan zijn voor mijn internet-tv-telefoon? Belgacom? Is dat dan zoveel goedkoper? Heb even op de Belgacom website gekeken en daar vond ik onderstaande vergelijking. Met de opmerking dat mijn Shake (Basic of Whop zo je wil) 61,45 (incl kabel) euro kost en geen 70 zoals Belgacom hier met Fibernet probeert aan te duiden. Ik zit met mijn 61,45 euro dus welgeteld 1,50 euro duurder dan een vergelijkbare formule bij Belgacom. Of dat verschil de overstap kan rechtvaardigen is nog maar de vraag omdat ik er rekening mee moet houden dat ik de televisie boven (die nu gewoon aan de kabel hangt) niet zal kunnen gebruiken bij Belgacom of ik moet een bijkomende decoder huren en een lijn bijtrekken naar de logeerkamer... Kortom: telenet, belgacom,... het maakt mij allemaal niet uit maar als ik lees wat hier altijd beweerd wordt (Telenet is te duur) vraag ik me dan toch af waar jullie dan allemaal zoveel goedkoper gesteld geraken.
![]() |
![]() |
#32 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals in het vet: Citaat:
Citaat:
Ik vraag me alleen af of ik die snelheidsverhoging ook ergens daadwerkelijk ga merken. Grote bestanden downloaden gebeurt hier zelden of nooit en surfen gaat nu al zonder vertraging. Al kan dat natuurlijk ook aan mijn geweldig snelle en hippe Apple MacMini liggen natuurlijk.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 24 juni 2013 om 16:59. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en koelkasten kruipen zelden samen met grasmaaiers in bomen om er melkflessen te verjagen door er met planeten naar te gooien ofzo...
Als je niet meer weet wat zeggen heeft met zulke onzin afkomen ook geen zin hoor. Dan zwijg je beter gewoon.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we zo gaan beginnen kunnen we waarschijnlijk meer dan de helft van onze aankopen achterwege laten. Pistolets? Ni nodig, brood is ook goed. Elektriciteit? Ni nodig, een kaars geeft ook licht...
Heb ik tv nodig? Vast niet, ik overleef waarschijnlijk ook wel zonder. Heb ik internet nodig? Idem. Heb ik telefoon nodig? Idem. Gesteld dat ik niet zo dom ben om 60 euro per maand te betalen voor iets 'wat ik niet nodig heb'; Ja, ik heb dat nodig.
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo lopen blèren over die marketing onzin van telenet.
Laatst gewijzigd door Demper : 24 juni 2013 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet jij niet eens een beetje in het verkeer gaan spelen ofzo?
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meneer dacht dat hij, gehuld in kleren van abercrombie, met zijn apps tegen 200mbps ging spelen, met 20 lichtjes en 50 toeters en bellen en andere hippe bagger, wachtend op vrouwlief die gatcrème van estee lauder is gaan kopen in de ici paris. Alles wat hij krijgt is ne whoppa om zijn oren van telesloerie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]() Waarom? Omdat er iemand een onnozele mop maakt? Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 24 juni 2013 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |