![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het onderhoud moet door de gebruikers uiteraard zelf gedaan worden.
|
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eigenlijk zou het geen dop/leefloon moeten zijn, maar een basisrecht dat iedereen kan gebruiken. Is dat nu pechvogel A, of miljardair B.
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dit "voorstel" is te gek vor woorden.
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
En hun staatsschuld, daar kan zelfs Zwitserland een puntje aan zuigen. Hier zie ik de slaapzalen van de internen van de vroegere kloosterscholen terug, waar iedereen zich lag af te rukken en soms werd uitgenodigd door een of andere pater. Trouwens de meeste krijgen nu al voedselbonnetjes en verwarming bonnetjes ipv loon. Of hoe noem je die cheques, die je verplichten ze binnen een bepaalde termijn op te souperen? Hoeveel slaapkamers heb jij leegstaan nu de kinderen uit huis zijn? Misschien als sociaal voelend N-VA-er, ruilen tegen een klein appartement van een jonge N-VA-er met kinderen? |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
|
Citaat:
De Middeleeuwen in het jaar 2014. Je mag in mijn burcht komen schuilen, als je mijn land het ganse jaar door, gratis bewerkt. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De overheid creëert een hoop 'diensten' waar niemand om vraagt, wat dus bijkomend kost hoewel ze onproductief zijn..
|
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Fair deal.
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan zijn dubieuze projecten waarbij minderwaardige woonst wordt aangeboden meteen overbodig.
|
|
|
|
|
#33 | |
|
|
Citaat:
Zelfs met contract, dat er nog nieuwe modellen zouden gebouwd worden, heeft Ford Genk net voor de sluiting nog 25 miljoen subsidie geïnd van de Vlaamse regering. Hebben ze die trouwens al terug? Kan je aardig wat sociale woningen van bouwen, niet? |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Internet-held |
|
|
|
|
|
|
#35 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En je kan ook werken zonder een baas. Citaat:
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 25 juni 2013 om 10:07. |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er zijn er anderen, die ongebreideld twee keer meer op reis gingen dan ik, en twee keer verder; die zopen er maar op los en gaven geld uit aan jonge vriendinnen, aan dikke auto's .... zij wonen nu iets minder. En jij vindt het sociaal dat ik nu solidair zou moeten zijn met mijn spaarcentjes en gespaard bungalootje, terwijl die anderen niet meer solidair kunnen zijn. Jocabus, ik ben van een ander gedacht ! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Straffe baas ! Levenslang werk garanderen terwijl hij misschien deze namiddag al om zou komen in een verkeersongeval ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Stel dat het leefloon en de minimum dop 1000 euro zou bedragen;
en het minimum loon voor iemand die 38 u per week zijn nikkel afdraait, 1200 euro zou zijn. En dan komt iemand af dat die eerste groep allerhande voordelen, ter waarden van 400 euro per week zou moeten bekomen. O maar dan kunnen we iedereen die een loon heeft tot 1600 euro per maand heeft, ook die voordelen geven. Dat is dan weer heel leuk voor wie 1700 euro per maand verdient. Enzovoorts. .
|
|
|
|
|
#40 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik weet niet ofdat dit een goed idee is, die ambtenaren profiteren al meer dan genoeg.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 25 juni 2013 om 12:13. |
||
|
|
|