![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Zo een maatschappelijk belangrijk onderwerp en wij worden weeral afgeleid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Bedoel je homosexuelen die geen anale seks beoefenen? Weet ik veel, ik ben geen homosexueel en ik heb het aan diegenen die ik ken nog niet gevraagd. Zou een beetje delicaat zijn nietwaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een Hollandse snotaap die met het opgestoken vingertje denkt ons wat lessen te moet komen geven...
Laatst gewijzigd door Xenophon : 1 juli 2013 om 12:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: ............. Je begrijpt er echt weinig van he? anale seks heeft tegenwoordig niets meer te maken met homoseksualiteit. Het is onder heteroseksuelen ook steeds populairder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het onderwerp is niet de neus maar "kontneuken". En de endeldarm is daarbij ter sprake gekomen. Misschien weet u dat nog steeds niet, maar het is daar dat "het" gebeurt. Irriteert het u soms dat ik dat erbij te pas heb gebracht? Stoort het u dat de realiteit onder ogen wordt genomen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het maakt het niet minder leuk, en we moeten toegeven, het meeste dat leuk is, is niet het meest gezonde om te doen. Ook, ik weet niet welke drollen U draait, maar als ik dat als vergelijking moet nemen, zijn vele mensen in staat John Holmeskes te verwerken zonder schade. En wat betreft de kanker gerelateerd tot sexuele contacten... HPV is het probleem, en er is een vaccin voor.
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Begrijp niet goed waarom jij het specifiek over Blankenberge hebt is het daar misschien erger dan in het binnenland? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Ik weet totaal niet waar jij het over hebt, maar ik heb het over flutverhalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent vooralsnog mijn enige leerling. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 1 juli 2013 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Heterosexueel "kontneuken" doet volstrekt geen afbreuk aan wat ik daaromtrent schrijf. Dat is helemaal niet "gezonder" dan de homo-variant. Vanuit pathologisch standpunt is en blijft het nefast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is helemaal hun eigen verantwoordelijkheid. En of daar dan risico,s aan verbonden zijn is volkomen irrelevant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daaag! ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En er zijn mensen die die schade zelfs wenselijk vinden voor hun sexueel genot. En gezond. Er zitten meer verschillende schadelijke bacterieën in de mond, dan in de aars. Ik hoop dat U uw vrouw en kinderen geen kusje geeft.
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn redenering heeft met "Jezuïeten" niets te maken en al evenmin met wat u "woestijnmoraal" noemt (en waar u overigens geen barst van afweet. Maar toch zit je met je klep erover te pontificeren). Google maar eens onder "Dangers of anal seks".
|
![]() |
![]() |