![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het programma van terzake niet uitgekeken. Als ik hoorde dat den Baert zijn argumenten nog altijd moet halen uit die sloot waar die oude koeien zitten, onder andere de jobkorting, dan weet ik het wel.
Ondertussen ben ik benieuwd hoeveel mijn autoverzekering en mijn familiale verzekering zal opslaan, omwille van die btw voor de advocaten ... poeh ... geen belastingsregering ??? Een dikke belastingsregering ja !! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Weg met die bende incompetente zakkenvullers!
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En nog iets : een politicus gaat er niet dood van om eens een debat te verliezen op punten hoor. Morgen is er een nieuwe dag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Met den baard geen dubbelzinnigheid....overal belastingen, altijd uw geld uit uw zak geklopt
Is het niet voor zijn piramidespel dan is het voor zijn windmolens of zijn francofone bendeleden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Elke keer dat soort ranzige creaturen op mijn scherm verschijnt heb ik meer begrip voor Elvis
Laatst gewijzigd door Scheefpoeper : 2 juli 2013 om 19:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat u niet vangen aan de newspeak van witteboordcriminelen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Ik begrijp het eigenlijk allemaal niet, de federale regering verwacht geld die de Vlaamse regering als buffer gespaard heeft...
Dus Vlaanderen wordt gestraft om het goed te doen, en dat geld cadeau doen valt onder "solidariteit"... Dan heb je helemaal geen verschillende gewesten nodig he. Ik vind het enorm triest dat het Vlaams gewest hier zomaar mee akkoord gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Trouwens, als ik zie wat ze hier allemaal uitspoken met "hun geld", dan is het nogal logisch dat ze niet rondkomen, dat zou bij mij ook niet gaan mocht ik mijn gezin zo runnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk, de grootheidswaanzin van vroeger (en van voor de crisis) komt nu boven he. Maar ja, het is enkel maar Antwerpen dat de broeksriem aanhaalt, over geliefde stad Gent hoor je niks meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij je in één adem ook zou zeggen dat deze wel de meest nuttige belastingen zijn. (bij de weg, ik ken maar twee verplichte verzekeringen, en dat zijn de ziekenkas als ge werkt (met zijdelings de zorgverzekering inbegrepen), en de auto/moto/.. als je met je machien op de openbare weg komt. Voor die laatste is rechtsbijstand zelfs niet eens verplicht ...) (en we kunnen redetwisten of een familiale niet verplicht zou moeten zijn; en een systeem van rechtsbijstand zoals de ziekenkassen nu maar dan liefst niet in zuilsystemen natuurlijk ... - na recht op gezondheidszorg is recht op recht redelijk belangrijk ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |