![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijzonder triest is is dat Carlo zelf misbruikt is door een broeder op het St. Louis internaar in Oudenwater. http://www.seksueelmisbruik.info/stichting/?p=255
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is wel knap zo'n klein paardje, dat kan ik hier gewoon in den hof houden.
Wat kost zo iets? Dat zal nogal verschieten als ik met mijn 120 kilo daar ga opzitten om parcours te rijden.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 4 juli 2013 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij maak jij je nu schuldig aan een misdrijf dat erger is dan dat gespeel met die pony. Ik zou je bijna toewensen dat ze jouw naam en adres eens publiek maken, gekoppeld aan een afgrijselijk 'misdrijf'. Kan je ook eens lachen. Of je er echt iets mee te maken hebt is van geen enkel belang natuurlijk. Laatst gewijzigd door parcifal : 4 juli 2013 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zaak lijkt me opgelost en nu vooral de maker/producent van het filmpje zwaar straffen.
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -lol-
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Facebook staat er volledig vol me, beetje dierenvriend deelt de info. Hij hij maar eerder moeten bedenken om zulke afschuwelijke beelden te maken. De man is eigenaar van productiemaatschappij die meer van dat soort video's maakt. Hij kon zich in het programma 'Hart van Nederland' van SBS6 verdedigen.
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dierenmishandeling is dieren opzettelijk veel schade aandoen. En ik kan nu niet uit dat filmpje afleiden dat dat echt de bedoeling was van zeekoe. Ja.. ze wist dat ze te dik was en dat de pony dat niet leuk ging vinden. Maar iets doen bij een dier dat een dier niet graag wilt is niet per definitie mishandeling. In mijn ogen gaat het hier echt om kinderachtig pony-pesten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet alle Nederlanders zijn ponypletters. Maar alle ponypletters zijn wel Nederlanders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn ogen is dit wel degelijk dierenmishandeling. En als jij ook maar het minste beetje van paarden zou kennen zou je dat vast ook zien. En aangezien je het niet als dierenmishandeling beschouwd ga ik er voor het gemak maar van uit dat je dat normaal vindt. Daar hoef jij dan weer niet verontwaardigd over te doen.
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige mensen zijn sadisten & egoïsten !!
Ze hebben geen greintje respekt voor andere levende wezens of andere hun eigendommen !! Misschien eens een olifant op de rug van zo'n ponypletters zetten !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat is er mis met criminelen docdroppen dan?
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 6 juli 2013 om 07:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.domaintools.com/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als die pony op de grond ligt laat ze zich meermaals met haar dikke kont op de pony zijn ribbenkast vallen, die pony houdt daar gegarandeerd gekneusde ribben aan over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ergens gelezen dat dat mens vervolgd gaat worden, samen met de eigenaar.
Meer dan terecht overigens.
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is wachten tot het moment dat Paris Hilton haar chihuahua inruilt en een geplette pony in haar sacoche propt
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |