Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijfora > Vlaams Belang
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Belang Enkel sympathisanten van Vlaams Belang, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'Vlaams Belang' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel.

Discussietools
Oud 5 september 2004, 10:49   #21
N.J.S.V. Antwerpen
Burgemeester

N.J.S.V. Antwerpen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nowan
Zoals NJSV zei, ze hadden de tweede, broodnodige Vlaams-nationale partij kunnen zijn.
Ik vreesde al dat dit ging gebeuren. Ik zei 'broodonnodige'... Want waarom zouden we deze nodig hebben?

Laatst gewijzigd door N.J.S.V. Antwerpen : 5 september 2004 om 10:50.
N.J.S.V. Antwerpen is offline  
Oud 19 september 2004, 17:30   #22
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
ik heb een vraag aan de blokkers. Is anti-amerikaans = links zijn
Zeker en vast niet. Ik ben Anti-Amerikaans en ben extreem rechts.

Ik denk dan bijvoorbeeld aan de staal-boycot van de Amerikanen tegenover Europa. Ik zie meer heil in een samenwerking met bijvoorbeeld Rusland en een sterk Europa, dan in "méér" verbintenis met de States.
Oud 19 september 2004, 21:25   #23
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Eigenlijk vind ik bepaalde opmerkingen van n-va'ers over het VB ongehoord. Deze flaminganten wanneer ze het over het 'racistische' , 'nazistische' Vlaams Blok hebben zouden toch op de eerste plaats moeten begrijpen dat het Blok door de Belgische staat veroordeeld werd omwille van haar separatistisch standpunt. Het zogenaamd racisme is slechts een voorwendsel. Maw zij geloven de indoctrinatie en de leugens van de vijanden van de flaminganten. Nuttige idioten dus.
Ten tweede zijn ze in kartel gegaan met de tsjeven, onbetrouwbaar vijftig jaar geleden, onbetrouwbaar 5 jaar geleden en onbetrouwbaar nu.
Ik kan slechts hopen dat hun KIEZERS een volgende maal op VB stemmen.
Wat mij betreft mag n-va verdwijnen, maar zij zullen wss wel ditzelfde van het VB verhopen.

Laatst gewijzigd door stab : 19 september 2004 om 21:26.
stab is offline  
Oud 26 september 2004, 03:31   #24
Isegrim
Lokaal Raadslid

Standaard

De NVA'ers zijn een stel sullige pseudo-intellectuelen die nog altijd denken dat praten, onderhandelen, de brave jongen spelen (en zijn) in den belgik tot resultaten kan leiden. Hoever staan we nu met de splitsing BHV ? Nergens ? Dat was te denken....De NVA ging niet in een regering stappen vooraleer die affaire geregeld zou zijn....Een kwestie van enkele minuten.....Onverwijld....NOOIT????
Stalin zei destijds:"Alle macht komt uit een geweerloop", het Vlaams Blok zegt:"Alle macht komt uit het stemhok" en de kans is reëel dat ze het bij het recht eind hebben. Als Vlaanderen zich kan afscheuren van belgische unie zal het dankzij het Vlaams Blok gebeuren, en niet dankzij de zoetwatermatrozen van de NVA. Innige deelneming : de NVA is verzopen tussen wal en schip.
Isegrim is offline  
Oud 26 september 2004, 07:33   #25
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isegrim
De NVA'ers zijn een stel sullige pseudo-intellectuelen die nog altijd denken dat praten, onderhandelen, de brave jongen spelen (en zijn) in den belgik tot resultaten kan leiden. Hoever staan we nu met de splitsing BHV ? Nergens ? Dat was te denken....De NVA ging niet in een regering stappen vooraleer die affaire geregeld zou zijn....Een kwestie van enkele minuten.....Onverwijld....NOOIT????
{...}
Maar de KIEZERS van n-va zijn zeer principiële flaminganten. Indien n-va geen of een slecht palmares kan tonen, stappen die (of een groot deel ervan) over naar het VB.
Oud 26 september 2004, 08:59   #26
Betweter
Parlementslid

Betweter's schermafbeelding

Standaard

Zolang een deel van de N-VA'ers uit pure frustratie gaat blijven het Vlaams Blok beledigen en beschimpen, zal de versnippering en de versplintering van de N-VA blijven voortduren. De modale N-VA'er, die pikt dit niet hoor? Maar dat hebben er velen, zoals op dit forum Clemens, Zorroaster, ... niet door. Ze doen maar, mij niet gelaten, als ze per se kapot willen.
Oud 29 september 2004, 02:48   #27
Isegrim
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Maar de KIEZERS van n-va zijn zeer principiële flaminganten. Indien n-va geen of een slecht palmares kan tonen, stappen die (of een groot deel ervan) over naar het VB.
Die kiezers verdienen beter. Waar blijft Geert B. in de DHL-kwestie ? Toch een puur communautair gehakketak ? Hij had allang zijn portefeuille in de ring moeten smijten en aan de confraters mededelen dat zulk een circus beneden zijn waardigheid valt.... De STILTE is echter OORVERDOVEND.... Erger dan alle nachtvluchten. Inderdaad : de NVA-kiezers verdienen beter.
Isegrim is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be