![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#22 |
|
Minister
|
en TomB, hoe is t?
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Minister
|
TomB :
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Volgens de Palm-beachpost zijn er toch al 2 milioen mensen geevacueerd...
Tomb , jij ging thuisblijven hé.... Ben je zeker dat da de beste oplossing is ??? Enfin , moest je je vervelen... De nieuwste rage is Kite-surfen hé ...
|
|
|
#25 |
|
Schepen
|
Orkaan Charley neemt in kracht toe
Uitgegeven: 13 augustus 2004 19:48 Laatst gewijzigd: 13 augustus 2004 19:49 MIAMI - De wervelstorm Charly, die op de westkust van de Amerikaanse staat Florida afraast, is vrijdag verder in kracht toegenomen. De tropische storm nadert met windsnelheden tot 200 kilometer per uur de steden Tampa en St. Petersburg, waar het naar verwachting later op de dag zal aankomen. De orkaan is door meteorologen ingedeeld in de klasse 3. Dat betekent dat het grote vernielingen aan gebouwen kan aanrichten. De autoriteiten hebben bijna twee miljoen inwoners van het bedreigde kustgebied opgeroepen een veilig heenkomen te zoeken. Klik hier ! * Reacties op dit bericht? Mail de redactie. * Bezoek ook het algemeen katern: NU.nl/algemeen * NU.nl homepage (c) ANP Ziet er naar uit dat het daar nog een tijdje eng zal blijven TomB. Hopelijk horen we spoedig weer van je. Laatst gewijzigd door Jan V. : 13 augustus 2004 om 19:05. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banneling
|
Hopelijk is alles ( mens, dier en materiaal ) nog heel bij jullie, Tom.
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
http://vrtnieuws.telenet-media.be/ni...x.html?video_1 Laatste 20 tot 30 seconden. |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
+ webcam's = http://flhurricane.com/cyclone/postl...&Board=webcam1 |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Het centrum van de orkaan heeft inderdaad de Sarasota luchthaven gemist. Maar ... aangezien ik 30 mijl landinwaards woon is het oog over mijn huis gepasseerd, met als gevolg dat ik nu in het huis van een vriendin zit omdat mijn living en mijn zwembad een geheel zijn geworden. On the bright side: Mijn hond en ik hebben het overleefd en ik ben genoeg verzekerd. Als ik zo kijk naar de buurt rond mij heb ik eigenlijk nog veel geluk gehad, voor hetzelfde geld had er een woonwagen of electriceitspaal door mijn dak gezeten.
|
|
|
#30 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Kom hier dat je een knuffel krijgt van de PB-bezoekers: ![]() |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Minister
|
allez blij dat je er nog bent. Hulde aan TomB!
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
man daar ben je even door het oog van de storm gekropen (flauw grapje, ik weet het, sorry)
mja liever jij dan ik Tomb geef mij dan maar het soms miezerige Belgenweer
|
|
|
|
#33 | |
|
|
Citaat:
Nah, ik ben helemaal niet gewond, en ben thuis vertrokken toen het water opkwam. De ergste wind was toen al voorbij. Het was wel een surrealistisch ritje tussen de omgevallen electriciteitspalen, bomen, opeengestapelde caravans en omgevallen benzinestations. Ik ben gewoon achteraf geevacueerd omdat ik weet dat ik een paar dagen zonder electriciteit in een nat huis ga zitten. Dan lig ik liever bij een vriendin in bed terwijl ik op de verzekeringsmaatschappij wacht, kan ik de "loss off use" premie ineens ook uitsparen. Er zijn er hier veel erger aan toe als ik. Bvb mensen zonder overstromingsverzekering die uit een shelter komen gekropen om vast te stellen dat hun auto onder water staat en hun huis weg is.
|
|
|
|
#34 |
|
|
vijftien doden ook, heb ik gehoord?
|
|
|
|
#35 | |
|
|
Citaat:
Niet dat ge veilig waart als ge evacueerde naar een shelter, want zo is er ook eentje ingestort, waarbij op miraculeuze wijze maar 1 persoon in het ziekenhuis is beland.
|
|
|
|
#36 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
2) ipv veel geld te verdienen aan het herstellen van beschadigde vliegtuigen. Moogt ge zelf uw huis laten herstellen. Het kan verkeren de timmerman en dakdekker gaan de beste week van het jaar draaien
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
[size=1] "Laat ons kort en bondig lachen: HA!"[/size] [size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Minister-President
|
Die sadistjes van de VT4 hebben gisteren Twister uitgezonden.
Veel plezier met uw vliegtuigen TomB. |
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik heb ze zien liggen, die vliegtuigskes...
Tijd om wat nieuwe bestellingen te plaatsen denk ik
|
|
|