Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 augustus 2004, 09:20   #21
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ja ja, gooi alles maar op een hoopje, maar vergeet het Vlaams Blok dan ook niet bovenop de berg van miserie te smijten.
Dat laatste hoef niet, hoor, dat doet u wel.

Al verder nieuws trouwens over die "batterij advocaten"? En hoe zit het met uw leugen over die pro deo-advocaat? Is dat al opgehelderd?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2004, 09:23   #22
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Wat voor commentaar? Vooringenomen pakje zever ja!
Het is weer eens IJzerbedevaart (plus die fascistische kopij in Steenstrate). De zenuwen staan weer gespannen en de verwachtingen hoog: 3.000 neo-nazi's maken zich op om en plein public zich collectief te masturberen voor de Fallus van Diksmuide. Alle zwartzakken daarheen (het ene of het andere)

Laatst gewijzigd door thePiano : 13 augustus 2004 om 09:23.
thePiano is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2004, 09:23   #23
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Idioot, ik kom toevallig net online.
Juist daarom. Ik kon zo aanvoelen dat uw commentaar vervolgens in die richting zou gaan. En kijk, mijn bericht staat er nog maar enkele minuten of daar komt mr. Pianodinges aandravan met het beeld van de lieve en zachtmoedige asielzoekers die hier nutteloos door de authoriteiten gejend wordt en dus maar in het illegale circuit zijn papieren moet bemachtigen. Dat laatste doet hij natuurlijk uit volkomen eerlijke motieven! Zo eerlijk zijn die immer goede asielzoekers immers!
Oud 13 augustus 2004, 09:26   #24
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Juist daarom. Ik kon zo aanvoelen dat uw commentaar vervolgens in die richting zou gaan. En kijk, mijn bericht staat er nog maar enkele minuten of daar komt mr. Pianodinges aandravan met het beeld van de lieve en zachtmoedige asielzoekers die hier nutteloos door de authoriteiten gejend wordt en dus maar in het illegale circuit zijn papieren moet bemachtigen. Dat laatste doet hij natuurlijk uit volkomen eerlijke motieven! Zo eerlijk zijn die immer goede asielzoekers immers!
Beslist de meest eerlijke analyse van het asielbeleid van de voorbije jaren in een notedop. Had je nog wat Jandinges? Direct opknopen maar wie de grens durft oversteken? Maar pas op dat je niet toevallig een paar zwarte Amerikanen opknoopt, want zo kom je ook in de krant
Oud 13 augustus 2004, 09:27   #25
Dinosaurus
Provinciaal Statenlid

Dinosaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja ja, gooi alles maar op een hoopje, maar vergeet het Vlaams Blok dan ook niet bovenop de berg van miserie te smijten.
Héla, geen goei borstels op de vuilhoop smijten, hé!!!
Dinosaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2004, 09:29   #26
Generaloberstvonstorch
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik gooi helemaal niet alles op een hoopje, integendeel, ik onderscheid de verschillende manieren waarop vreemdelingen aan papieren kunnen geraken.
Generaloberstvonstorch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2004, 09:34   #27
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Generaloberstvonstorch
Ik gooi helemaal niet alles op een hoopje, integendeel, ik onderscheid de verschillende manieren waarop vreemdelingen aan papieren kunnen geraken.
Met zo'n nicknaam (Generaloberstvonstorch) zoals jij, kan dat nooit een groot probleem zijn. De rest van de Zwart Blokkers doet tenminste nog de moeite om een onderbroek over zijn hoofd te trekken.

Laatst gewijzigd door thePiano : 13 augustus 2004 om 09:35.
Oud 13 augustus 2004, 09:37   #28
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Beslist de meest eerlijke analyse van het asielbeleid van de voorbije jaren in een notedop. Had je nog wat Jandinges? Direct opknopen maar wie de grens durft oversteken? Maar pas op dat je niet toevallig een paar zwarte Amerikanen opknoopt, want zo kom je ook in de krant
Aha, vragen staatsburgers van de VS hier asiel aan?

In ieder geval is het beeld dat u schetst van "de" asielzoeker niet alleen belachelijk maar ook onwaar. De meeste die hier toestromen komen omdat ze menen dat het hier het beloofde land is, het land van melk en honing, waar de overheid alles gratis verstrekt en waar er geen plichten zijn. Alleen rechten. Het grootste deel past dan ook in de categorie "profiteurs" en "gelukzoekers". Jammer genoeg dat daardoor de echte politieke vluchtelingen moeten delen in het negatief beeld.

De Iraakse christenen die nu hun land noodgedwongen moeten ontvluchten. Wel, dat zijn echte vluchtelingen die we asiel kunnen verlenen. Maar die Senegalezen, Georgiërs, Russen, Afghanen, Bosniërs, Albanezen... komen hier voor andere motieven. Voor hen blijft de deur van ons land ook beter gesloten.
Oud 13 augustus 2004, 09:37   #29
Generaloberstvonstorch
Banneling

Standaard

Citaat:
Met zo'n nicknaam (Generaloberstvonstorch) zoals jij, kan dat nooit een groot probleem zijn. De rest van de Zwart Blokkers doet tenminste nog de moeite om een onderbroek over zijn hoofd te trekken.
Ik koos net deze nickname om onbenullen zoals jij uit hun tent te lokken.
Wanneer een voddevent zoals gij iets in het Duits ziet staan, begint hij direkt te kakelen over 'nazisme' en 'fascisme'.
Generaloberstvonstorch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2004, 09:40   #30
thePiano

Standaard

Citaat:
Ik koos net deze nickname om onbenullen zoals jij uit hun tent te lokken.
Wanneer een voddevent zoals gij iets in het Duits ziet staan, begint hij direkt te kakelen over 'nazisme' en 'fascisme'.
Allez voddenbaal, U bent in Uw opzet geslaagd: ik heb je meteen in mijn negeerlijst gezet. Doei!

Laatst gewijzigd door thePiano : 13 augustus 2004 om 09:41.
Oud 13 augustus 2004, 09:42   #31
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Euh, ik dacht dat de oorlog ondertussen al meer dan een halve eeuw gedaan is. Blijkbaar is mr. Pianodinges ergens in de tijd blijven steken. Iedere ochtend schiet hij zich in zijn uniform van de brigade Piron, zet de helm op, controleert het geweer en vervloekt nogmaals de Duitsers. Geen wonder dat hij ergens een neurose heeft opgelopen.

Normale mensen weten dat de oorlog voorbij is. Dat Duitsland en Frankrijk zich verzoend hebben. Dat de landen nu vooruit kijken en samen een verenigd Europa willen opbouwen. Anderen echter zitten nog altijd met een of ander vijandbeeld uit het verleden...
Oud 13 augustus 2004, 10:00   #32
thePiano

Standaard

Citaat:
Euh, ik dacht dat de oorlog ondertussen al meer dan een halve eeuw gedaan is. Blijkbaar is mr. Pianodinges ergens in de tijd blijven steken. Iedere ochtend schiet hij zich in zijn uniform van de brigade Piron, zet de helm op, controleert het geweer en vervloekt nogmaals de Duitsers. Geen wonder dat hij ergens een neurose heeft opgelopen.

Normale mensen weten dat de oorlog voorbij is. Dat Duitsland en Frankrijk zich verzoend hebben. Dat de landen nu vooruit kijken en samen een verenigd Europa willen opbouwen. Anderen echter zitten nog altijd met een of ander vijandbeeld uit het verleden...
Ok, wees dan konsekwent: schaf de IJzerbedevaart af, stop met onvoorwaardelijke amnestie te eisen, hou op met jaarlijkse herdenkingen te organiseren voor collaborateurs met de nazi's zoals Staf de Clercq, Irma Laplasse, Borms, Verschaeve enz.

Daarnaast hou je bende neonazi's in toom die hier in grote getale het forum terroriseren met hun Bloed & Bodem theorieën die zo weggejat zijn uit Mein Kampf van Adolf Hitler, en waar jij nog nooit de minste moeite mee hebt gehad. Het wordt tijd dat we de klokken gelijk zetten Jandinges.
Oud 13 augustus 2004, 10:04   #33
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ok, wees dan konsekwent: schaf de IJzerbedevaart af, ...
Zullen we dan ook maar alle herdenkingsplechtigheden afschaffen? Geen bloemen meer aan de verschillende monumenten? Geen bijeenkomsten meer in Breendonk?

De IJzertoren en -bedevaart verwijzen niet naar WO II, maar naar de gevallen Vlaamse soldaten in WO I. Soldaten die in mensonterende toestanden hebben geleefd, verworpen om hun Vlaams-zijn, miskend in hun taal, gecommandeerd in een taal die de meesten nauwelijks begrepen. Elk jaar herdenken we hen. En juist uit die herdenking vloeit de oproep op om naar een Vlaanderen te streven dat alle mogelijkheden in eigen handen heeft.
Oud 13 augustus 2004, 10:07   #34
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daarnaast hou je bende neonazi's in toom die hier in grote getale het forum terroriseren met hun Bloed & Bodem theorieën die zo weggejat zijn uit Mein Kampf van Adolf Hitler, en waar jij nog nooit de minste moeite mee hebt gehad. Het wordt tijd dat we de klokken gelijk zetten Jandinges.
Alweer is de leugenmachine goed op gang geschoten, zie ik. Ik hang helemaal geen "Bloed en Bodem"-opvattingen aan. Bij deze daag ik u uit ook maar een citaat van mijn hand te vinden dat in die richting gaat. En uw beschuldiging als zou ik geen probleem hebben met het strijdboek van het mannetje met de snor is al even ongegrond.

M.a.w. u liegt er weer op los. Geen goede zaak voor uw reputatie, vooral niet als we dan nog eens terug denken aan uw leugenachtige suggesties en openlijke leugens over de zaak Verreycken.
Oud 13 augustus 2004, 10:17   #35
thePiano

Standaard

Citaat:
Alweer is de leugenmachine goed op gang geschoten, zie ik. Ik hang helemaal geen "Bloed en Bodem"-opvattingen aan. Bij deze daag ik u uit ook maar een citaat van mijn hand te vinden dat in die richting gaat. En uw beschuldiging als zou ik geen probleem hebben met het strijdboek van het mannetje met de snor is al even ongegrond.
Ik wacht op een citaat van jou waarmee jij je openlijk distancieert van al je neonazi-strijdmakkers die hier openlijk hun rassentheorieën uiteenzetten en promoten, allen onder de paraplu van het Vlaams Blok.

Want mij interesseert niet enkel wat JIJ zegt want ik zie jullie, rechtsextremisten van het racistische Vlaams Blok, als één geheel. De reden waarom is vrij eenvoudig: omdat jullie altijd als een geheel optreden tegenover iemand die een kritische kanttekening plaatst bij het Blok. Dat jullie onderling verschillen van mening zal mij worst wezen, tenzij je afstand kan nemen, maar dat doe je nooit en nergens.

Laatst gewijzigd door thePiano : 13 augustus 2004 om 10:23.
Oud 13 augustus 2004, 10:20   #36
thePiano

Standaard

Citaat:
Zullen we dan ook maar alle herdenkingsplechtigheden afschaffen? Geen bloemen meer aan de verschillende monumenten? Geen bijeenkomsten meer in Breendonk?

De IJzertoren en -bedevaart verwijzen niet naar WO II, maar naar de gevallen Vlaamse soldaten in WO I. Soldaten die in mensonterende toestanden hebben geleefd, verworpen om hun Vlaams-zijn, miskend in hun taal, gecommandeerd in een taal die de meesten nauwelijks begrepen. Elk jaar herdenken we hen. En juist uit die herdenking vloeit de oproep op om naar een Vlaanderen te streven dat alle mogelijkheden in eigen handen heeft.
Ah ja, hier gaan we weer met die sentimentele troep. Uit de mond van een echte flamingant zou ik er bijna de tranen van in mijn ogen krijgen, maar met een sympathisant van de Nieuwe Orde zoals jij die het neonazifestijn van IJzerwake verkiest boven het RKK -gebeuren van Ferdinand Vercknocke in Diksmuide, is het toch maar zure melk.
Oud 13 augustus 2004, 10:23   #37
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik wacht op een citaat van jou waarmee jij je openlijk distancieert van al je neonazi-strijdmakkers die hier openlijk hun rassentheorieën uiteenzetten en promoten, allen onder de noemer Vlaams Blok.
Ik heb geen weet van "mijn" (?) "neonazi-strijdmakker" (?) die hier "onder de noemer Vlaams Blok" (?) rassentheorieën zouden verkopen.

Of kunt u me verwijzen naar berichtenreeksen op dit forum waar dat zou gebeurd zijn?

Geen loze beweringen, mr. Pianodinges, zoals u er al zoveel heeft gelanceerd!
Oud 13 augustus 2004, 10:26   #38
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
... met een sympathisant van de Nieuwe Orde zoals jij die het neonazifestijn van IJzerwake verkiest boven het RKK -gebeuren van Ferdinand Vercknocke in Diksmuide, is het toch maar zure melk.
Aha, nogmaals moet ik vaststellen dat bij mr. Pianodinges de leugens weer vlotjes de deur uitgaan? Een trek van de Georgiërs geleerd misschien?

Ik ben aanhanger noch sympathisant van de Nieuwe Orde. Het omgekeerde dicht u me toe en dat is alvast een leugen.

Daarnaast is de IJzerwake een Vlaamsnationalistisch treffen geen "neonazifestijn". Alweer dus een leugen uit uw groot leugenbedrijf.

En wat er nu zo RKK nog is aan de bijeenkomst in Diksmuide ontgaat me volledig.
Oud 13 augustus 2004, 10:27   #39
thePiano

Standaard

Citaat:
Ik heb geen weet van "mijn" (?) "neonazi-strijdmakker" (?) die hier "onder de noemer Vlaams Blok" (?) rassentheorieën zouden verkopen.
Voila, hier heb je Jandinges weer op zijn best: "Hoezo? Neonazi's op dit forum? Waar? Waar? Blokkers? dakannanie...!"

Laatst gewijzigd door thePiano : 13 augustus 2004 om 10:30.
Oud 13 augustus 2004, 10:30   #40
thePiano

Standaard

Citaat:
Aha, nogmaals moet ik vaststellen dat bij mr. Pianodinges de leugens weer vlotjes de deur uitgaan? Een trek van de Georgiërs geleerd misschien?
Jeps en nu nog even wachten en dan kan je er mijn besnorde geïmporteerde hoer uit de Kaukasus ook nog bijsleuren. Je bent weer goed aan het warm draaien Jantje. Bloks op zijn best.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be