![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Leest men de Koran dan komt men al snel tot enkele ontnuchterende vaststellingen.
1 Mohammed of Allah of allebei zijn leugenaars. - Allah wordt verondersteld volmaakt te zijn. Doch de boodschappen die hij ventileert via Mohammed zijn vaak met elkaar in tegenspraak. Ergo, of Mohammed liegt en Allah is verzonnen of Mohammed was even dom en goedgelovig als de huidige aanbidders van Allah en werd door Allah belogen... 2 Een beetje vreemd dat een volmaakte entiteit een mentaal zieke massamoordenaar, terrorist en kinderverkrachter als spreekbuis kiest... Tenzij het een grap van Allah was, Allah's wegen zijn ondoorgrondelijk weet je wel... Afijn, wie vandaag bewust een massamoordenaar, terrorist, kinderverkrachter en grote leugenaar als grote voorbeeld neemt kan maar op twee plaatsen thuishoren. Achter de tralies van een gevangenis of achter de tralies van een instelling voor gevaarlijke gekken... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Men verlegt het leefpatroon met enkele uren en vreet en zuipt tijdens de nacht... En niet al te gezond ook nog. De piek van de verkoop van vijgen wereldwijd valt samen met de ramadan. En de rest van het 'dieet' doet wat zoetigheid en vettigheid zeker niet onder voor een pak vette frieten met mayonaise. De problemen met werken overdag hebben dan ook vaak meer te maken met spijsverteringsproblemen dan met 'vasten'. Een schande dat werkgevers hier nog rekening mee houden ook. Simpel eigenlijk. Men wil in de nacht leven voor een maand. Geen probleem, dan kunnen ze ook in de nacht werken voor een maand ![]() ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben me echter niet bewust van pogingen om de islam af te zweren. Maar u lijkt zoveel meer over mijn leven te weten? Voorts lijkt het me precies beter om zoveel mogelijk van dit anti-God (astaghfirullah – ik zou niet graag in de schoenen van de meesten hier staan) forum weg te blijven door het gevaar op mijn taqwa, m.b. op het afwijzen van het onwettelijke, de vastbeslotenheid om geen zonden te begaan en twijfelachtige daden te stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. Ik post hier sowieso enkel voor moslims of oprecht geïnteresseerden in de islam:
Soera 109: Al-Kafirun / De Ongelovigen 1. Zeg: "O gij ongelovigen, 2. Ik bid niet aan, wat gij aanbidt, 3. Noch bidt gij aan, wat ik aanbid. 4. Noch wil ik aanbidden, wat gij aanbidt, 5. Nogmaals gij wilt niet aanbidden wat ik aanbid. 6. Derhalve voor u uw godsdienst en voor mij mijn godsdienst |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het verband met ongelovige ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laynee, ik wacht nog steeds op de boeken die je toch dit inzicht gebracht hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Je hebt gelijk jong, het is geschreven door mensen dus meer moeten we eigenlijk niet weten, het is even goddelijk als gelijk wat door mensen geschreven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijk het een en ander gemist te hebben precies.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jawadde dat is uit de context van die tijd getrokken. We zullen dan onze ogen maar sluiten van alle misbruiken die de kerk tot op heden toelaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Je reageert in het onderwerp "de Koran en Ramadan"... en vraagt naar boeken die me hebben overtuigd?
Als introductie tot Mohamed vzmh raad ik u alvast zijn levensloop door Ibn Kathir (betrouwbare bron) aan. Is in het Engels te vinden op het internet: http://www.islamawareness.net/Muhammed/ibn_kathir.html |
![]() |
![]() |