![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En zo een reactie kan er alleen op wijzen dat gij ook zo ne gefrustreerde flik zijt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() De volgende juridische spitsvondigheid (VRT-nieuws 2 weken geleden) past men toe: elk flitstoestel opgesteld in de mobiele trajectcontrole staat in hetzelfde traject op het grondgebied van een andere gemeente.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Nope, geen flik. Gewoon iemand die de puberale stoerdoenerij-berichtjes die jij hier een paar keer per dag in verscheidene topics post een beetje zielig vindt.
Laatst gewijzigd door Scorpio : 23 juli 2013 om 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Flikken zijn idd uitschot.
Kijk maar eens rond. Als er ergens ambras is zitten er altijd flikken tussen. Laatst gewijzigd door giserke : 23 juli 2013 om 12:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dus jij bent iemand die er niet tegen kan dat er iemand andere meningen heeft dan jezelf? Of jij bent iemand die zich al dat forumgelul zich persoonlijk aantrekt? Of anders gezegd ik zeg mijn mening en jij veroordeelt dit dan onder de noemer puberale stoerdoenerij? Jongetje toch. Ik begin eerder jou zielig te vinden. Ik vermoed dat jij dan wel een heel depressief leven hebt dat zich alles en nog wat aantrekt. Een wereldverbeteraar in zijn midlife crisis dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kan er gerust tegen dat iemand een andere mening heeft. Alleen vind ik het een beetje zielig wanneer een volwassene zoals jij hier een persona aanneemt die je verwacht van een 14-jarige die op iemand indruk te maken heeft, met karikaturaal stoere praat die op werkelijk niemand indruk maakt. Ik weet trouwens dat ik niet de enige ben. Ben jij in het echte leven ook zo? Klaarblijkelijk pikt het een beetje wanneer je daar op gewezen wordt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik lul hier zeker niet om indruk te maken. Op wie zou ik trouwens indruk moeten maken? Alles is hier grotendeels anoniem. Wat interesseert het trouwens mij wat anderen denken. De meesten zeveren hier toch ook maar wat. Ik bekijk dat eerder als een nieuw gevonden entertainment. En het is virtueel, eens iets anders dan constant te liggen nadenken hoe je werknemers nog goedkoper en met minder middelen meer kunt laten renderen (oei dat was niet om indruk te maken
![]() En om te antwoorden ja zo denk en redeneer ik in mijn echte leven nu ook eenmaal. Stoort het jou dat als ik zeg dat ik er plezier in heb als ze een politie-agent omver schieten? Of dat er een geschifte wat met granaten smijt? Of dat er ergens iets gebeurd waar veel doden vallen? Of er een zot in een kribbe een slachtpartij aanricht? Of de "gruwelijke" beelden in Syrië? In het geval van de agent heb ik er dus wel degelijk plezier in (destijds zeiden we dan een "de naam van een doodgeschoten agente" doen). De andere zaken laten mij gewoon koud. En trouwens in het echte leven moet je dat denken maar niet zeggen. Mensen zijn daar niet klaar voor en reageren dan geschokt en verontwaardigd. Onder de radar blijven en u gedragen als een schaap (maar dan in wolfskleren) levert nog steeds veruit het meeste op. Want ja ik denk enkel in termen van euro's en dollars en al de rest kun je toch kopen. Ik ben hier dus zeker niet om indruk op simpele individuen te maken ![]() Laatst gewijzigd door Ondernemerke : 23 juli 2013 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ja dat stoort mij. Ik begrijp niet dat u nog vrij kan / mag rondlopen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als men dit soort redenering verder doortrekt en men volgt iemand bijvoorbeeld met een auto, dan moet men elke km/u dat je over de schreef gaat in de tijd gaan beboeten : ja meneer na 1 seconde reed U 1 km/u te snel € 50 boete, na 2 seconden 2 km/u (nog eens € 50 boete), .... dit kom in totaal op € 10.000,00. Gelieve minnelijk te regelen aub. Laatst gewijzigd door Stingray : 23 juli 2013 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar niet zo, als u 10 km verderop nog eens geflitst zou worden. De overtreding op plaats X, houdt immers niet noodzakelijk in, dat u 10 km verderop, op plaats Y op diezelfde snelweg nog steeds te snel zou rijden. In dat geval, denk ik (al ben ik ook geen jurist), dat u géén eenheid van misdrijf zal kunnen inroepen. Citaat:
Laatst gewijzigd door lohabra : 23 juli 2013 om 22:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Vreemdeling
|
![]() Lijkt mij sowieso de moeite om aan te vechten als nergens het misdrijf in dit geval de overtreding wordt stopgezet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Intussen meld ik elke controle die ik zie en tegenkom met plezier op het netwerk van coyote, kwestie van evenwicht. Laatst gewijzigd door Stingray : 23 juli 2013 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Vreemdeling
|
![]() zo blijft het een beetje leuker
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Je moest eens weten hoeveel mensen een coyote hebben. Als ik op een autosnelweg rijdt, heb ik steevast 50 �* 70 verkenners voor mij die een flitscontrole doorgeven. Op de kleinere wegen is dat niet altijd het geval, maar daar is de pakkans ook wel een heel pak minder. Daar staan zeker geen 10 camera's op rij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() op mijn fiets heb ik dat niet nodig en mijn vrouw rijdt met auto dus heb ik een excuus als zij een boete krijgt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |