![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Partijlid
|
![]() Ik weet dat gij graag over de Oude - Griekse spelen wilt hebben maar ja we spreken over de nieuwe-olympische spelen dacht ik want ik heb niemand naakt gezien ofwel soms want dan moest het ook in een droom zijn want de tv was er toen ook nog nie?
tja die oude en nieuwe olympische spelen verschillen een beetje zenne makker op zowat alle vlakken. misschien een ding niet en dat is er een winnaar is. maar ja laten we niet over de oude spelen hebben maar over de nieuwe he jonge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Partijlid
|
![]() en onderdrukking omdat jij dit zo interpreteert. Heb je al opgezocht wat de echte betekenis er van hoe zu'n het interpreteren en daardoor misschien niet als ondrukking ervaren ofwel want dan ben ik heel benieuwd naar jouw uitleg man.
en dat de leden van hun cultuur dat willen veranderen voor welke reden dan ook dan is het hun zaak niet de onze. mag ik dan ook alle symbolen die ik gezien heb van onderdrukking of niet de Israëlitische vlag voor palestina, de Russische voor Tsjetsjenië. De Basken zullen de spaanse vlag en de Franse vlag zien als onderdrukking. maar ga ik hun betichten van een achterlijk volk denk het niet. WIE ZIJN WIJ (van een andere cultuur dus zeker de nodige kennis niet hebben en niet weten hoe zu'n er tegen over staan om daar een oordeel over te vellen omdat wij niet weten hoe dat te interpreteren) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is een overblijfsel van het midwinterfeest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Stomme Blokker,
voor deze arrogantie, en anti- arrabiteit zul je betalen; je land zal een woestijn worden omdat er in je kop alleen maar kak was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burger
|
![]() Citaat:
enne de personages op uw avatar zouden zelfs een oorlog verklaard hebben aan mensen die ook maar iets durfden te doen tegen de hoofddoek van een vrouw!!! De leiders in Turkije zijn doorgaans Sebataisten, dat is een sekte die al enkele eeuwen bestaat in Turkije, laatst heeft Yalcin Kucuk een boek geschreven over Sebataizme en is daardoor in de gevangenis beland, hij is zelf ook een Sebataist en titel van zn boek is "ja ik ben ook een sebataist". Sebataizme is genoemd naar zn "stichter" Sabetay Zwi, een Jood die in Selanik (Thessaloniki) leefde onder de Ottomaanse regime, zoals vele Joden die nadat ze in 1492 door Spanje verdreven werden. Hij verklaarde zichzelf de Messias en ongeveer 100 gezinnen volgden hem, maar de rabijnen vonden hem een bedrieger en klaagden hem aan bij de Sultan, hij werd veroordeeld als bedrieger en ging opgehangen worden, een medewerker van de Sultan een Jood (mensen met een andere geloof konden immers toen al hoge functies uitoefenen in een Islamitische land terwijl ze hier gegrild werden ) hem een gouden raad gaf, nl. dat hij moest zeggen dat hij Moslim werd want dan werd alles vergeven, dus deed hij het maar eigenlijk was hij nog steeds een Jood, samen met hem zijn ook zn volgelingen "Moslims geworden", kregen een Islamitische naam, gingen naar moskee, maar bleven eigenlijk nog steeds een Jood, deze mensen bestaan nog steeds ze komen nooit samen, want dan zou het opvallen, maar trouwen wel altijd met een Sebataist, in Turkije leven er nu nog heel veel Sebataisten ze hebben de macht gekregen dankzij ataturk (van hem weet men dat hij in een Sebataistisch school is opgegroeit maar of hij zelf een Sebataist is weet men niet ) hij heeft dankzij zijn "letterrevolutie" de sebataisten de macht gegeven, sebataisten konden Latijns schrijven, maar de meeste geleerden en machthebbers van toen konden dat niet, en nadat Ataturk op een dag het Arabisch had afgeschaft en het Latijns werden deze mensen dus "analfabeet" en konden dus de Sebataisten de hoge functies bekleden. In het Turkse leger kan je bijvoorbeeld nooit aan hoge functies komen als ge geen Sebataist zijt, dus de meeste fanatieke seculieren zijn meestal eigenlijk Sebataisten die er alleen maar op uit zijn de Islam totaal te vernietigen, en daar trappen lompe mensen als Turk4ever goed in, deze mensen zijn meestal fanatiek westersgezind, geven hun eigen waarden en normen op,... En voor alle duidelijkheid aan iedereen, momenteel is er op deze aardbol geen enkele Islamitische land aanwezig, dus de landen waar moslims in de meerderheid zijn zijn inderdaad achterlijk, ze hebben geen eigen identiteit, ze worden geregeerd door pionen of kontlikkers van het Westen, en dienen niet hun eigen volk maar het Westen, in geen enkele land wordt de Islamitische Wet toegepast, ook in Iran nie, ook in Saoudi-Arabië nie, Iran is een republiek en Saoudi-Arabië is een monarchie wat al nie mag van de Islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Partijlid
|
![]() Maar de meeste Turken ergeren zich aan het gedrag van mensen als u, die hun eigen cultuur en tradities negeren zodat ze geliefd zouden worden door het westen, alé da hopen ze toch, deze mensen zijn echt perfect kontlikkers en ge hebt er redelijk veel hoor van hen!!
ten eerste geef mij eens gewoon statistieken wat dit is weer een voorbeeld van subjectieve vergelijkingingproces die jij nooit op een wetenschappelijke manier kunt bewijzen. enne de personages op uw avatar zouden zelfs een oorlog verklaard hebben aan mensen die ook maar iets durfden te doen tegen de hoofddoek van een vrouw!!! De leiders in Turkije zijn doorgaans Sebataisten, dat is een sekte die al enkele eeuwen bestaat in Turkije, laatst heeft Yalcin Kucuk een boek geschreven over Sebataizme en is daardoor in de gevangenis beland, hij is zelf ook een Sebataist en titel van zn boek is "ja ik ben ook een sebataist". Sebataizme is genoemd naar zn "stichter" Sabetay Zwi, een Jood die in Selanik (Thessaloniki) leefde onder de Ottomaanse regime, zoals vele Joden die nadat ze in 1492 door Spanje verdreven werden. Hij verklaarde zichzelf de Messias en ongeveer 100 gezinnen volgden hem, maar de rabijnen vonden hem een bedrieger en klaagden hem aan bij de Sultan, hij werd veroordeeld als bedrieger en ging opgehangen worden, een medewerker van de Sultan een Jood (mensen met een andere geloof konden immers toen al hoge functies uitoefenen in een Islamitische land terwijl ze hier gegrild werden ) hem een gouden raad gaf, nl. dat hij moest zeggen dat hij Moslim werd want dan werd alles vergeven, dus deed hij het maar eigenlijk was hij nog steeds een Jood, samen met hem zijn ook zn volgelingen "Moslims geworden", kregen een Islamitische naam, gingen naar moskee, maar bleven eigenlijk nog steeds een Jood, deze mensen bestaan nog steeds ze komen nooit samen, want dan zou het opvallen, maar trouwen wel altijd met een Sebataist, in Turkije leven er nu nog heel veel Sebataisten ze hebben de macht gekregen dankzij ataturk (van hem weet men dat hij in een Sebataistisch school is opgegroeit maar of hij zelf een Sebataist is weet men niet ) hij heeft dankzij zijn "letterrevolutie" de sebataisten de macht gegeven, sebataisten konden Latijns schrijven, maar de meeste geleerden en machthebbers van toen konden dat niet, en nadat Ataturk op een dag het Arabisch had afgeschaft en het Latijns werden deze mensen dus "analfabeet" en konden dus de Sebataisten de hoge functies bekleden. ik weet niet of jij het door hebt maar als het volk vind dat zijn vertegenwoordigers iets mispeutert hebben dan is het op het eerste plaats de mensen die worden vertegenwoordigt (= Turken) om hierop te reageren dat hebben ze zo te horen gedaan en wij niet want ik blijf het herhalen jonge. Wij weten niet hoe dat wij die hoofddoek moeten interpreteren vraag naar uitleg en probeer niet volgens ons eigen cultuur die hoofddoek te verklaren (echt een voorbeeld van grootste decadentie wij denken zo dus jullie moeten ook zo denken). Heb jij dat alle proberen te doen of niet ??? ik vrees van niet hé. Ik kan ook zeggen dat vertegenwoordigers van ons land waarvan aangetoond is dat via familiaal verbanden bestaan mee hebben geholpen aan de onderdrukking van KONGO. tja weet je zie is efkes eerst naar jezelf hé man voor je andere culturen begint te beledigen. In het Turkse leger kan je bijvoorbeeld nooit aan hoge functies komen als ge geen Sebataist zijt, dus de meeste fanatieke seculieren zijn meestal eigenlijk Sebataisten die er alleen maar op uit zijn de Islam totaal te vernietigen, en daar trappen lompe mensen als Turk4ever goed in, deze mensen zijn meestal fanatiek westersgezind, geven hun eigen waarden en normen op,... en wat met India moeten we omdat zij in een kasten systeem leven ook die mensen als achterlijke cultuur beschouwen. En voor alle duidelijkheid aan iedereen, momenteel is er op deze aardbol geen enkele Islamitische land aanwezig, dus de landen waar moslims in de meerderheid zijn zijn inderdaad achterlijk, ze hebben geen eigen identiteit, ze worden geregeerd door pionen of kontlikkers van het Westen, en dienen niet hun eigen volk maar het Westen, in geen enkele land wordt de Islamitische Wet toegepast, ook in Iran nie, ook in Saoudi-Arabië nie, Iran is een republiek en Saoudi-Arabië is een monarchie wat al nie mag van de Islam.[i] jonge jonge jonge toch die scheiding van kerk en staat moet voor mij helemaal niet garant staan voor een goed beleid. Denk je nu echt dat in ELKE Islamitische staat er onderdrukking bestaat van andere godsdiensten. In irak mochten zijn er kerken en werden ze zeker getolereerd tot de vs heel hun systeem naar de knoppen hebben geholpen ten tijde van de Kruisvaarders werd Jeruzalem door Islamieten bestuurd maar de joden hebben dit nooit als een onderdrukking ervaren want zu'n mochte gewoon hun geloof blijven predikten. ah ja via welk systeem is Hitler nu weer aan de macht gekomen shit het was een democratisch, fuck man. Ik kan met zoveel aspecten aantonen dat die islamitische cultuur voor staat volgens jouw westers denken bijvoorbeeld van solidariteit tussen gezinsleden onderling en niet alleen het economische staat hier voorop. en ja geschiedenis is belangrijk maar ik leef ook in het heden hé jonge, als je iets wilt veranderen moet je eerst met je heden meezijn voor je de toekomst wilt veranderen. en een islamitische wet staat niet garant voor de islam zelf he jonge die islamitische wet is een interpretatie van die Koran. En kan je nooit beschouwen als de volledige en juiste beschrijving van de Islam. want interpretatie kunnen veranderen naarmate iemand anders die maakt hé jongetje. Dus denk nu nie dat het weste de waarheid heeft hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Partijlid
|
![]() Maar de meeste Turken ergeren zich aan het gedrag van mensen als u, die hun eigen cultuur en tradities negeren zodat ze geliefd zouden worden door het westen, alé da hopen ze toch, deze mensen zijn echt perfect kontlikkers en ge hebt er redelijk veel hoor van hen!!
ten eerste geef mij eens gewoon statistieken wat dit is weer een voorbeeld van subjectieve vergelijkingingproces die jij nooit op een wetenschappelijke manier kunt bewijzen. enne de personages op uw avatar zouden zelfs een oorlog verklaard hebben aan mensen die ook maar iets durfden te doen tegen de hoofddoek van een vrouw!!! De leiders in Turkije zijn doorgaans Sebataisten, dat is een sekte die al enkele eeuwen bestaat in Turkije, laatst heeft Yalcin Kucuk een boek geschreven over Sebataizme en is daardoor in de gevangenis beland, hij is zelf ook een Sebataist en titel van zn boek is "ja ik ben ook een sebataist". Sebataizme is genoemd naar zn "stichter" Sabetay Zwi, een Jood die in Selanik (Thessaloniki) leefde onder de Ottomaanse regime, zoals vele Joden die nadat ze in 1492 door Spanje verdreven werden. Hij verklaarde zichzelf de Messias en ongeveer 100 gezinnen volgden hem, maar de rabijnen vonden hem een bedrieger en klaagden hem aan bij de Sultan, hij werd veroordeeld als bedrieger en ging opgehangen worden, een medewerker van de Sultan een Jood (mensen met een andere geloof konden immers toen al hoge functies uitoefenen in een Islamitische land terwijl ze hier gegrild werden ) hem een gouden raad gaf, nl. dat hij moest zeggen dat hij Moslim werd want dan werd alles vergeven, dus deed hij het maar eigenlijk was hij nog steeds een Jood, samen met hem zijn ook zn volgelingen "Moslims geworden", kregen een Islamitische naam, gingen naar moskee, maar bleven eigenlijk nog steeds een Jood, deze mensen bestaan nog steeds ze komen nooit samen, want dan zou het opvallen, maar trouwen wel altijd met een Sebataist, in Turkije leven er nu nog heel veel Sebataisten ze hebben de macht gekregen dankzij ataturk (van hem weet men dat hij in een Sebataistisch school is opgegroeit maar of hij zelf een Sebataist is weet men niet ) hij heeft dankzij zijn "letterrevolutie" de sebataisten de macht gegeven, sebataisten konden Latijns schrijven, maar de meeste geleerden en machthebbers van toen konden dat niet, en nadat Ataturk op een dag het Arabisch had afgeschaft en het Latijns werden deze mensen dus "analfabeet" en konden dus de Sebataisten de hoge functies bekleden. ik weet niet of jij het door hebt maar als het volk vind dat zijn vertegenwoordigers iets mispeutert hebben dan is het op het eerste plaats de mensen die worden vertegenwoordigt (= Turken) om hierop te reageren dat hebben ze zo te horen gedaan en wij niet want ik blijf het herhalen jonge. Wij weten niet hoe dat wij die hoofddoek moeten interpreteren vraag naar uitleg en probeer niet volgens ons eigen cultuur die hoofddoek te verklaren (echt een voorbeeld van grootste decadentie wij denken zo dus jullie moeten ook zo denken). Heb jij dat alle proberen te doen of niet ??? ik vrees van niet hé. Ik kan ook zeggen dat vertegenwoordigers van ons land waarvan aangetoond is dat via familiaal verbanden bestaan mee hebben geholpen aan de onderdrukking van KONGO. tja weet je zie is efkes eerst naar jezelf hé man voor je andere culturen begint te beledigen. In het Turkse leger kan je bijvoorbeeld nooit aan hoge functies komen als ge geen Sebataist zijt, dus de meeste fanatieke seculieren zijn meestal eigenlijk Sebataisten die er alleen maar op uit zijn de Islam totaal te vernietigen, en daar trappen lompe mensen als Turk4ever goed in, deze mensen zijn meestal fanatiek westersgezind, geven hun eigen waarden en normen op,... en wat met India moeten we omdat zij in een kasten systeem leven ook die mensen als achterlijke cultuur beschouwen. En voor alle duidelijkheid aan iedereen, momenteel is er op deze aardbol geen enkele Islamitische land aanwezig, dus de landen waar moslims in de meerderheid zijn zijn inderdaad achterlijk, ze hebben geen eigen identiteit, ze worden geregeerd door pionen of kontlikkers van het Westen, en dienen niet hun eigen volk maar het Westen, in geen enkele land wordt de Islamitische Wet toegepast, ook in Iran nie, ook in Saoudi-Arabië nie, Iran is een republiek en Saoudi-Arabië is een monarchie wat al nie mag van de Islam.[i] jonge jonge jonge toch die scheiding van kerk en staat moet voor mij helemaal niet garant staan voor een goed beleid. Denk je nu echt dat in ELKE Islamitische staat er onderdrukking bestaat van andere godsdiensten. In irak mochten zijn er kerken en werden ze zeker getolereerd tot de vs heel hun systeem naar de knoppen hebben geholpen ten tijde van de Kruisvaarders werd Jeruzalem door Islamieten bestuurd maar de joden hebben dit nooit als een onderdrukking ervaren want zu'n mochte gewoon hun geloof blijven predikten. ah ja via welk systeem is Hitler nu weer aan de macht gekomen shit het was een democratisch, fuck man. Ik kan met zoveel aspecten aantonen dat die islamitische cultuur voor staat volgens jouw westers denken bijvoorbeeld van solidariteit tussen gezinsleden onderling en niet alleen het economische staat hier voorop. en ja geschiedenis is belangrijk maar ik leef ook in het heden hé jonge, als je iets wilt veranderen moet je eerst met je heden meezijn voor je de toekomst wilt veranderen. en een islamitische wet staat niet garant voor de islam zelf he jonge die islamitische wet is een interpretatie van die Koran. En kan je nooit beschouwen als de volledige en juiste beschrijving van de Islam. want interpretatie kunnen veranderen naarmate iemand anders die maakt hé jongetje. Dus denk nu nie dat het weste de waarheid heeft hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zo een beetje wat Hitler ook wou doen en daarom moeten wij nog altijd die Duitser die er rechtstreeks niets mee te maken hebben nog altijd verwijten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb vaker gehoord van dat Sebatisme. Daar is echter geen bewijs voor. Het is verzonnen door de moslimfundamentalisten die niet blij zijn met het Turkse beleid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Schepen
|
![]() Wijze woorden, een echt Turk mentaliteit. Maar 1 ding zelf ben ik een aantal keer naar Turkije geweest en heb ik het geluk gehad om een paar keer het binnenland te zien en ik moet eerlijk toegeven men blijft altijd zeer vriendelijk. Toch is het me opgevallen(vergeef me dat ik die dorpen bij naam niet meer ken) dat er toch een paar vrij moslim gericht zijn tot een beetje extreme toe. Mijn vraag is dan in hoeverre dat is over het gehele land. Beperkt? Of komt het de laatste jaren meer voor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Partijlid
|
![]() Waarom zou een pro-Westerse houding automatisch moeten gelijkstaan met het verwerpen vd eigen cultuur & tradities? Wie niet tegen het Westen is, is een verrader?
ge hed groot gelijk op bepaalde vlakken maar ik vind niet dat als ge tegen het weste zijt dat ge een verrader zijt totaal niet zolang wij niets opdringen om toch onze cultuur toch over te nemen (ik bedoel hier niet alleen de kolonisatie met he) en zolang die tegen onze westerse cultuur hun cultuur niet willen opdringen tegen over ons. En als die mensen openheid vertonen tegen ons is hun zaak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zou het kunnen dat je een bepaald vooroordeel hebt tegen de combinatie religieuze symbolen - sport? Teveel in het VB krantje gelezen? Maar ja, het VB zet helemaal niet aan tot haat tegen medemensen op basis van racistische overtuigingen. Helemaal niet. Leer denken.
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Partijlid
|
![]() Dus als ik het goed begrijp, is de moslimwereld het slachtoffer van een Zionistisch-Westerse samenzwering? De moslims hebben geen identiteit omdat de Islam geen cultuur is (wel een cultuurvernietiger).
tja als gij dat zo ziet is mij da goe tis uw eigen cultuur. Maar ik vind wel dat geloof degelijk een aspect is van je culturele identiteit. Zelfs het geloof dat je niet in een geloof gelooft hoort daar ook bij en kan je ook zien als een ideologie waarin jij gelooft. En ik huiver bij je woorden als cultuurvernietiger. Kan ik even goe zeggen bij onze westerse cultuur dat het een cultuur vernietiger is. ZIe maar is naar het verleden wat ze met de indianencultuur hebben aangevangen en nog altijd doen. tja ik vind het een te sterk woord. en sommige mensen zullen nu zeggen dat ik geen waarden en normen. Tuurlijk wel ik gebruik de normen en waarden van mijn cultuur als ik functioneer in mijn cultuur. en vind ik dat landen sommige waarden en normen moeten respecteren van die priotair zijn in mijn cultuur tuurlijk namelijk die landen die hebben aangegeven dat zij die zelfde prioritaire waarden en normen delen. en dat zijn die landen die de universiële verklaring van de rechten van de mens hebben ondertekent. Zolang de landen die dat niet hebben ondertekent, vind ik trouwens dat land of cultuur niet minderwaardig. Maar wil ik niet met deze culturen in contact staan omdat ik weet dat zij veel te verschillend denken aan ons en dan zal ik misschien een vlaams blok stelling delen. Dat deze cultuur niet te verenigen valt met onze cultuur en dat zelfs samenleven niet kan en moeten ze met mij geen interactie opzoeken en dan zal ik blokkeren er voor omdat we onze hoogste prioritaire waarden bij hun niet gerespecteert wordt. Zelfs economisch wil ik dan met hun werken. maar ja voordat je begint met islamitsche landen op te noemen die een paar van die rechten niet kunnen verwezenlijken kan ik er steeds een paar terug geven die bij ons niet gerespecteerd worden. en begint dan niet steeds met traditie, je moet dan rekening houden met de interpretatie dat deze mensen er aan gegeven (Dit heeft met de psychologische schade te maken)en met objectieve gegevens (=lichamelijke schade). Het dragen van een hoofddoek heeft bij mijn weten geen lichamelijke schade op gebracht of wel soms en die algemene interpretatie van die hoofddoek is hier helemaal niet tersprake gekomen en kan ik zowel julie er niets over zeggen. |
![]() |
![]() |