![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eenheid van tegendelen is de waarheid, dat de orde zich verder ontwikkelt door middel van de wanorde, door het probleem daarvan op te lossen. En dat is mijn atoomtheorie die de chaos van deze wereld, de gespletenheid van religie en wetenschap oplost in een hogere visie. Gods Rijk bestaat in de microkosmos. Laatst gewijzigd door harriechristus : 1 augustus 2013 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wanorde is geen probleem dat opgelost moet worden. Het is er gewoon. Chaos volgens wikipedia: Citaat:
Chaos is n gebrek aan stabiliteit. Aangezien niks eeuwigs is, heerst chaos. Laatst gewijzigd door Bhairav : 1 augustus 2013 om 12:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben de nieuwe wedergeboren Christus met een totaal nieuw verhaal. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door harriechristus : 1 augustus 2013 om 19:26. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wat is jouw definitie van het 'leven' en van 'dode natuur'? Waar sttat dat het heelal geen toekomst zou hebben? In het geval van atomen bestaande uit ruimteschepen, of andere eenheden, ga je dan akkoord dat er in de kern positief geladen schepen zijn met een massa en in een baan hierrond negatief (of tegenovergesteld) geladen schepen met een veel kleinere massa? Zo niet, hoe verklaar je dan de zeer succesvolle wetenschap 'chemie' die hierop gebaseerd is en die jouw overleven tot jouw huidige leeftijd heeft toegelaten? Indien je akkoord gaat met het bestaan van het niveau der atomen, op welk subatomair niveau stopt dan jouw geloof in de wetenschap? Neutronen? Quarks? Higgs Boson? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan behoeft een knal (als die er is geweest) nog geen Oerknal te zijn geweest, dus als het begin van het heelal. En zelfs als dat waar is dan nog kan ik die "Oerknal" met mijn atoomtheorie veel beter verklaard worden als een ontwikkeling van een eindeloos aantal microculturen van uit de microkosmos richtig de macrokosmos. En tevens met een inwendige eeuwige tijd, dus zo dat het heelal er altijd al is geweest. Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Big_Rip Een andere mogelijkheid is de Eindkrak, ook niet erg positief. Terwijl mijn atoomtheorie een eindeloze evolutie heeft van microkosmos naar macrokosmos. Citaat:
Alleen bestaan dan de positief geladen deeltjes uit nog kleinere delen: de quarks die ruimteschepen zijn. Citaat:
Dan krijgen de atomen ook zin en betekenis dat ze niet zomaar vanzelf zijn ontstaan (op basis van primitieve natuurwetten), maar dat ze door hogere wezens zijn gemaakt. En dan kan je vervolgens ook zeer goed verklaren waar de evolutie van het leven vandaan komt. Ook dat is niet uit primitieve natuurwetten ontstaan, maar uit de intelligentie en de arbeid van de microwezentjes. Leven komt uit leven en niet uit de dode natuur. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat leeft bezit bewustzijn, en daar gaat het om.
Is dat bewustzijn achterlijk, zoals dat van de gelovigen en de wetenschap, dan is dat niet zoals het hoort. Het bewustzijn behoort de waarheid te kennen en dat is mijn atoomtheorie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Ik vind harriechristus te slecht geinformeerd om onzin uit te kramen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beter heelal.
Het heelal kan wel eens veel beter in elkaar zitten dan wat de wetenschap beweert. Geen tijdelijk heelal, maar een eeuwig heelal en geen dood mechaniek maar een heelal uit levende wezens en voor levende wezens. Een heelal dat God zelf is. Dus mijn atoomtheorie. Goed om eens over na te denken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Elke thread waar jij in zit is voor meer dan de helft opgenomen door jouw compulsieve reactive op elke aparte zin die wordt geplaatst. Begrijp je je probleem niet? Je maakt iedereen uit voor dom, maar kan er niet tegen dat zij zich kritisch opstellen en je enige argument voor je theorie is 'omdat ik het zeg'. De wetenschap en de mensheid in het algemeen is net zo ver gekomen door mensen die kritisch zijn, en die niet zomaar slikken wat iemand hen vertelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat hij zegt is uiterst lachwekkend en stupide. Bovendien is het een geval van zware flooding van het forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daar weet je blijkbaar geen inhoudelijk antwoord op. Citaat:
Jij bent zelf met een zeer domme draad over mijn atoomtheorie begonnen en ik heb daar steeds inhoudelijk op geantwoord. En nu krijg ik zulke inhoudloze bagger over mij heen. Nogmaals: lees mijn atoomtheorie en antwoord dan inhoudelijk of stel vragen als je iets niet begrijpt. Citaat:
Wel is het waar dat iedereen daar zeer dom op reageert en jij bent daar één van en jouw post hier is er het zoveelste bewijs van. Citaat:
Feit is precies andersom dat ik kritiek lever op de wetenschap door de veel diepere visie van mijn atoomtheorie en dat niemand daar voor open wil staan omdat ze kritiekloos alles slikt wat de wetenschap beweert. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wetenschap zegt nergens dat het heelal beperkt is in de tijd en ruimte, dat het geen toekomst zou hebben? Ook is er onzekerheid over de toekomst, verdere uitdijen van het gekende heelal, of contractie. Er zijn veel onzekerheden, maar wetenschap zonder onbekenden is geen wetenschap want het gaat er hem net om telkens meer onbekenden in te vullen. Zo weten we nu al veel meer dan 500 jaar geleden en zullen ze binnen 500 jaar nog veel meer onbekenden ingevuld hebben. Maar dan op een kritische, sterk onderbouwde en aangetoonde manier. Niet omdat iemand iets beweert, OMDAT. Zoals jou zijn er heel veel geweest, en nooit hebben ze de wereld en kennis vooruit gebracht. Jouw beeld van de wetenschap is te beperkt, en dat komt omdat je waarschijnlijk geen zware wetenschappelijke studies hebt ondernomen. Dus voordat je de menselijke kennis die over de millennia is opgebouwd door kritisch denken zomaar afbreekt zou je misschien de moeite moeten doen om een opleiding te volgen. Je beschouwt de wetenschap als 'eindig' wat heel onterecht is! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En wat de flooding betreft moet je bij de Islam zijn, het staat er hier vol van. Maar daar zeg je nooit iets van. Blijkbaar zie je liever dat onze westerse wereld onder gaat aan de Islam dan open te staan voor mijn atoomtheorie. Dus liever dictatuur dan democratie. Liever een dictatoriale God dan een oneindig volk van microwezentjes. En probeer eens inhoudelijk te reageren, want dat heb ik nog steeds niet gezien. Het is alleen maar eindeloos gescheld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |