Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 augustus 2013, 22:31   #21
simply the best
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OMGClayAiken Bekijk bericht
Bij de spelers van Waregem is niemand ontzet omdat een Franstalige aanvoerder werd maar omdat De Fauw opzijgeschoven werd. Toch is er in deze topic een ondertoon dat dit met meer dan enkel sport te maken heeft en dus met politiek en dat de brave Vlaming maar slikt. Wat slikt de brave Vlaming en hoe is dit politiek?
Topvoetbal (allé topvoetbal ) is in dit land (en elders) steeds met politiek verbonden (zelfs in vierde provinciale )
simply the best is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2013, 10:25   #22
Pol
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Decuyper wil eerst zijn club verkopen aan De Wever. Krijgt daardoor een NVA-embleem. Benoemd nu als eigenaar van de bvba Zulte-waregem een ééntalige Franstalige als kapitein van de Vlaamse ploeg. Uiteindelijk is Hazard ploegvriendelijker en geeft zijn kapiteinsrol terug door aan de logische en ervaren kapitein van zijn ploeg...
Pol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2013, 10:45   #23
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Francky Dury kruipt, buigt en likt nog maar eens diep.

De trainer van de 'Vlaamse' club Zulte Waregem stelt Thorgan Hazard aan als zijn aanvoerder. Boegbeeld Davy De Fauw wordt aan de kant geschoven.
Tevens moet Thorgan Hazard alle strafschoppen, hoekschoppen (van beide kanten) en vrije trappen nemen.

Thorgan Hazard spreekt geen woord Nederlands.
Maar is ie zo goed dan? Afgelopen keer bij PSV werd hij door de Nederlandse gangstarapper en jong Oranje speler Memphis Depay riant door zijn benen heen getikt en daarna compleet vernederd.

Desondanks dienen de marsorders van Chelsea en windvaan Patrick Decuyper te worden opgevolgd door de brave Vlamen.
Heet die man écht "Thorgan" Hazard? Van waar is die dan wel afkomstig? Is hij familie van "Eden" Hazard? In mijn oren klinkt "tout cela pas très français". Weet iemand daar meer over?
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2013, 11:03   #24
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Heet die man écht "Thorgan" Hazard? Van waar is die dan wel afkomstig? Is hij familie van "Eden" Hazard? In mijn oren klinkt "tout cela pas très français". Weet iemand daar meer over?
Broer van Eden, mss zelfs beter dan zijn oudere broer.

Zijn afkomst vind ik niet echt interessant, geen idee waarom dat belangrijk is.
Oud 4 augustus 2013, 11:49   #25
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Thorgal was een bekende Waalse strip van Jean Van Hamme die in Kuifje verscheen.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2013, 11:50   #26
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Geef mij maar 'Bio' Hazard.

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  biohazard_-_urban_discipline_-_back.jpg
Bekeken: 45
Grootte:  598,6 KB
ID: 91064
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2013, 13:53   #27
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Broer van Eden, mss zelfs beter dan zijn oudere broer.

Zijn afkomst vind ik niet echt interessant, geen idee waarom dat belangrijk is.
Dat vind ik nu net wél. Het kan mee zowel de voornamen als de familienaam helpen verklaren. Heb ik met die vraag soms een taboe doorbroken?
Oud 5 augustus 2013, 13:56   #28
santos
Minister

santos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat vind ik nu net wél. Het kan mee zowel de voornamen als de familienaam helpen verklaren. Heb ik met die vraag soms een taboe doorbroken?
Neen, ge hebt gewoon een andere zaag gespannen.
santos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2013, 14:11   #29
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is blijkbaar een taboe geworden om afkomst en godsdienst niet als belangrijk te vinden.
Oud 5 augustus 2013, 14:48   #30
R.Verhiest
Gouverneur

R.Verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OMGClayAiken Bekijk bericht
Op de trainingen zal er sowieso ook Frans en Engels gesproken worden tegen jongens uit Frankrijk of Afrika zoals Berrier, Conte en Leye. Net zoals bij elke moderne voetbalclub. Het is geen eis van Hazard zelf maar van het Engelse Chelsea dat eigendom is van Hazard. Dus waar is het Waalse complot?
behalve Vlaanderen en België besturen de Walen ook Engeland en Wales, Schotland is dan weer een Catalaanse Kolonie...
R.Verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2013, 14:49   #31
R.Verhiest
Gouverneur

R.Verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Het is blijkbaar een taboe geworden om afkomst en godsdienst niet als belangrijk te vinden.
Hoeveel % van de huidig levende mensen zijn er nu weer afstammelingen van Djengis Khan ?
R.Verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2013, 14:57   #32
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R.Verhiest Bekijk bericht
Hoeveel % van de huidig levende mensen zijn er nu weer afstammelingen van Djengis Khan ?
182%
Oud 5 augustus 2013, 14:59   #33
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Eberhard draagt de Vlaming geen warm hart toe maar neemt wel elke gelegenheid te baat om de Vlaming te k*kken te zetten.
EBerhard draagt het Nederlands net wel een warm hart toe, en slaagt er keer op keer in om de vinger op de pijnlijke wonde te leggen.
Zijn kritiek op de Vlaming is er dikwijls boenk op, en dat stoort nogal wat "Vlaams-Nationalisten", die niet verder zien dan hun neus lang is
Oud 5 augustus 2013, 15:10   #34
Brakelaar
Minister

Brakelaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
EBerhard draagt het Nederlands net wel een warm hart toe, en slaagt er keer op keer in om de vinger op de pijnlijke wonde te leggen.
Zijn kritiek op de Vlaming is er dikwijls boenk op, en dat stoort nogal wat "Vlaams-Nationalisten", die niet verder zien dan hun neus lang is
Meer boenk ernaast dan erop, als je het woord Vlaming nog niet kunt schrijven zoals hoort draagt hij zekers geen warm hart toe aan het Nederlands, eerder agressief reageren naar de Vlamingen toe noem ik dit! Kijk ook eens goed hoe lang jullie neus is!
Brakelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2013, 15:14   #35
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brakelaar Bekijk bericht
Meer boenk ernaast dan erop, als je het woord Vlaming nog niet kunt schrijven zoals hoort draagt hij zekers geen warm hart toe aan het Nederlands, eerder agressief reageren naar de Vlamingen toe noem ik dit! Kijk ook eens goed hoe lang jullie neus is!
de associatie Vlaming-correct-schrijven en het-nederlands-een-warm-hart-toedragen ontgaat me

verder bewijs je vooral mijn punt. Bedankt
Oud 5 augustus 2013, 15:16   #36
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door santos Bekijk bericht
Neen, ge hebt gewoon een andere zaag gespannen.
Ochgot ja...

Soms ruzie gehad met uw vriendin vandaag?
Oud 5 augustus 2013, 15:21   #37
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoewel het er niks mee te maken heeft:

- Hazard is oud-Frans en Picardisch voor "hasard" (toeval), gebaseerd op een Arabisch woord ingevoerd rond de 12de eeuw.
- (sorry Fonne ) Thorgan zou afkomstig zijn van "Thorgal", een stripheld wiens avonturen meestal in Scandinavië plaatsvinden, ten tijde van de Vikings.
- Eden, tja, dat verwijst waarschijnlijk gewoon naar de tuin van Eden.

Omdat het u toch zo interesseerd, hun broer noemt Kylian.

Veel kans dat zij dus van Frans(talig)e afkomst zijn, uit Picardië meer dan waarschijnlijk, en dit voor generaties lang.

Nog iets?
Oud 5 augustus 2013, 15:58   #38
Brakelaar
Minister

Brakelaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de associatie Vlaming-correct-schrijven en het-nederlands-een-warm-hart-toedragen ontgaat me

verder bewijs je vooral mijn punt. Bedankt
zekers dat dit je ontgaat, het zou jammer wezen mocht je het onmiddellijk zien waar de fout zit!
Brakelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2013, 20:27   #39
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Francky Dury kruipt, buigt en likt nog maar eens diep.

De trainer van de 'Vlaamse' club Zulte Waregem stelt Thorgan Hazard aan als zijn aanvoerder. Boegbeeld Davy De Fauw wordt aan de kant geschoven.
Tevens moet Thorgan Hazard alle strafschoppen, hoekschoppen (van beide kanten) en vrije trappen nemen.

Thorgan Hazard spreekt geen woord Nederlands.
Maar is ie zo goed dan? Afgelopen keer bij PSV werd hij door de Nederlandse gangstarapper en jong Oranje speler Memphis Depay riant door zijn benen heen getikt en daarna compleet vernederd.

Desondanks dienen de marsorders van Chelsea en windvaan Patrick Decuyper te worden opgevolgd door de brave Vlamen.

Hier zie, het doek is gevallen, en 't is niet zoals gij beweerde:

http://sportmagazine.knack.be/sport/...0370377204.htm

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2013, 20:35   #40
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
BS, hij is gewoon een racistje. Hij heeft geen kritiek op de Vlaming, hij spuit gewoon zijn haat tegen alles wat blank is. Hij denkt evengoed in wit/zwart of wij/zij dan de gemiddelde VB'er.

Het moment dat hij 1 ding goed zegt over een blanke, zal ik mijn mening mss herzien.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be