![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ook geen link naar het artikel. De kern is een dubbelinterview van Steve en een waalse ondernemer (op voorstel van den tijd zou iedereen zijn eigen moedertaal spreken, waarop de waal replikeert "Voor mij geen probleem op voorwaarde dat er niet te snel wordt gesproken", waarop Steve weer replikeert "Dat zal dan voor mij alleszins, geen probleem zijn"), waarvan deze discussie een onderdeel(tje) uitmaakt.
De kommentator heeft van de migratieproblematiek voorpaginanieuws gemaakt. Volgens Steve dreigt, zeker na de uitbreiding van de europese unie, de migratie het sociaal zekerheidsstelsel onder druk te zetten (meer dan de vergrijzing). Doch ook onze waalse ondernemer zat op ongeveer dezelfde golflengte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Partijlid
|
![]() tja zie je wat ik bedoel. als je iemands inhoud (die niet strookt met jouw visie) zet die dan evenjes op de post.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo zie je maar hoe 'solidair' en 'verdraagzaam' onze Steve is. Marokkanen �* volonté, want dat levert stemmen op. Maar de -door den band- zeer katholieke Polen bijvoorbeeld, die gaan 'een probleem voor de sociale zekerheid' worden... Wat een machtsgeile hypocriet toch, diene Stevaert. Voor mijn part mogen ze plaats maken voor de Polen, door een contingent Marokkanen uit te wijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Partijlid
|
![]() Awel wat heb ik gezegd in verband met economische zaken, je moet ze niet negeren. Polen zit bij de Eu. Zal daardoor ook steun krijgen van de EU. waardoor na een tijdje wij een beetje mindere verdienen en zu'n een beetje meer en na een tijd ongeveerd die lonen gelijkmatiger verdeeld worden waardoor er geen vluchelingstroom is van de Oostblok naar hier. Als je de lonen niet meer gelijkmatiger verdeeld hebben je z'on grote vluchteling stroom die niet meer te controleren is en die voor chaos in ons land zal zorgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Och, ja, Steve en C° hebben het allang uitgekiend: wanneer het hier in België toch moest mislopen, vertrekken ze gewoon naar hun optrekje in Frankrijk, Italië of Zwitserland... Tegen dien tijd hopen ze genoeg geld in hun zakken te hebben gestoken om het liedje uit te zingen.
En dan zitten wij (de gewone burgers, auto- en allochtoon) met de gebakken peren en diep in de stront... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Schepen
|
![]() Ja, allez raf , leg het eens uit aan ons . allez toe , ik snak naar een beetje indoctrinatie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ziet ge daar aan de horizon, die stip? Da's Rafke, die gaan lopen is...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsjeblieft. Zonder dank.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 18 augustus 2004 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
ten tweede ze hebben het nu beter dan vroeger of zie ik dat nu verkeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Partijlid
|
![]() ten derde wat noemen jullie integreren ??? wat dit is een subjectieve term
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |