![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft jouw vraag te maken met de verwijzing van Spabert naar de jaren 30? En waarvan hij beweert de buik vol te hebben als anderen er gebruik van maken?
Is het misschien jouw bedoeling om op een minder rechtstreekse manier dan Spabert naar de jaren 30 te verwijzen? We doen er gewoon 100 jaar bij?
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Ik weet het niet, ben maar een burger.
Maar gelet op het feit dat Vlaanderen zijn zetel kwijt is in Europa. Dat de Franstaligen ons nu (cynisch) officieel vertegenwoordigen in Europa. Omdat De Vlaamse particratie partijen dat zomaar toelieten. Dat de postjes vrijgemaakt moeten worden voor de bonzen onze Berlusconi’s om justitiële vervolgingen te ontlopen, wegens beschermd Europees vertegenwoordiger. Denk ik dat hij vriendelijk verzocht werd op te krassen. Zowel gedirigeerd door Franstaligen als CD&V beschermden.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben de koning niet en heb geen jaren 30 syndroom, zoals de meesten hier op dit forum. Het dient enkel om mensen uit elkaar te drijven en werkt echte solidariteit tegen. Maar dat is het rechtse motto, verdeel en heers op alle vlakken en vul je zakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Hoi allemaal,
hopelijk zien jullie toch ook het verschil tussen de parallel met de duistere jaren in de vorige eeuw enerzijds en een onschuldig grapje van Ivo Belet anderzijds? in een tijd waarin we allemaal zo tegen mekaar opgezet worden houd ik eraan mijn appreciatie voor Ivo uit te drukken, hij is en blijft een groot politicus die keihard aan de weg timmert...,nee? Laatst gewijzigd door spabert : 7 augustus 2013 om 07:36. |
![]() |
![]() |