![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() het principe van het vaccin,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Schepen
|
![]() En je denkt dat hetzelfde werkt bij iedereen, denk ik niet. Er is een extra dimensie de psychologie van de mens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Wat een prachtig idee. Ieder voor zich en eten of gegeten worden.
There'll be the breaking of the ancient Western code, your private life will suddenly explode, there'll be phantoms, there'll be fires on the road, and the white man dancing. You'll see a woman hanging upside down, her features covered by her fallen gown, and all the lousy little poets going round trying to sound like Charlie Manson, and the white man dancing. Give me back the Berlin Wall, give me Stalin, and St Paul, give me Christ, or give me Hiroshima. Destroy another fetus now, we don't like children anyhow, I've seen the future, brother, it is murder.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Stel dat iemand jou aanvalt met een mes. Hij haalt uit, jij ontwijkt en voor jij kan toeslaan laat hij het mes vallen. Jij bent op dat moment de agressor en wordt veroordeelt wegens het toebrengen van slagen en verwondingen. Geen speld (of mes in dit geval) tussen de krijgen. Andere voorbeelden legio. De wet op zelfverdediging moet dringend uitgebreid worden. Niet wij willen een samenleving van doetjes, sentimentelen en zwakken, maar onze regering. Veel gemakkelijker onder controle te houden...
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 18 augustus 2004 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg maar hoeveel het is voor een ganse week; d'r zijn namelijk nog wel wat pipo's die ik even 'goeiendag' zou willen zeggen...8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementslid
|
![]() Hij zal het wel begrepen hebben nu, kan de aggressiviteit terug iets naar beneden?
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen crimineel!! 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() P.S.: Geen compassie voor inbrekers. Zelf zou ik nooit een vuurwapen in huis halen, laat staan ermee schieten (verdwaalde kogels kunnen soms veel leed veroorzaken), en ik weet niet hoe ik zou reageren mocht er ooit een inbreker voor mijn neus staan. Maar met mensen die een inbreker te lijf gaan, heb ik helemaal geen probleem. Risico's van het vak.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() lol @ topic
Als we niet oppassen wordt dit nog een hoogstaand forum ![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Koriander is vooral lekker op rauwe vis.
Rauwe vis in reepjes snijden, laten garen in citroensap (paar uurtjes in de koelkast, het citroensap "kookt" de vis), dan afwerken met wat peper, zout, en jawel, koriander, eventueel wat chili, maar voorzichtig mee zijn... Crimineel lekker!
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Vooral stevige vis pakken. Mooie stevige vis. Miam miam. Red snapper is goddelijk.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Masochist zoekt sadist voor win-win-situatie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb sinds kort een panic button op mijn alarmsysteem laten aansluiten. Als je op die knop drukt wordt de politie gebeld en wordt het hele huis stante pede met rook gevuld zodat je geen hand meer voor je ogen kan zien. Ik heb er nog nooit op geduwd, dus ik weet niet hoe lang die rook blijft hangen. Verder heb ik een Rottweiler om aan te duiden waar ze zitten en een 12 gage pump action shotgun met birdshot waarmee ge in 1 keer de halve kamer wegshiet zodat ge niet echt hard moet mikken.
Totale kostprijs van dat systeem is minder als $500, inclusief hond, shotgun en alarmsysteem. Ik denk niet dat er veel effectievere systemen bestaan aan die prijs. Het nadeel is dat ge na gebruik moet herdecoreren en een nieuwe hond kopen.
In het begin was er niets, wat ontplofte. Laatst gewijzigd door TomB : 18 augustus 2004 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |