![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een draad op een politiek forum, wie wil daarin nu over politieke ideeën praten? Dat zou pas gênant worden. Lullen over een fout plasje, dat doet het 'm. Dat heeft pas invloed op stemgedrag en op het bestuur van 't land. Maar populisten, dat zijn we niet. Neen hoor, dat zijn enkel mensen met ideeën waar we lichtjes ongemakkelijk van worden omdat ze net iets té pertinent zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Hoi superstaaf,
uw populisme helpt ons land en de regering geen stap vooruit. Peter1862 heeft gelijk. Hij is dan ook een politieke bron van inspiratie voor velen, dat kan ik u toevertrouwen. Misschien ben jij gewoon een beetje jaloers. Laatst gewijzigd door spabert : 24 augustus 2013 om 12:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Waarom wil jij de aandacht afleiden van het onderwerp, door het nu te sturen richting politieke ideeën terwijl iedereen behalve comapatiënten toch weet dat LDD in palliatieve toestand is ? Als hij een persoonlijke vriend van je is bewonder ik je loyauteit, als het over zijn ideeën gaat dan had je daar beter een paar jaar geleden een draadje over gestart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht het niet.. De regering gaat anders met reuzeschreden vooruit op het vlak van belastingverhogingen allerhande. Zou daar de oorzaak liggen voor het immobilisme waardoor ons land, zoals u zegt niet veel progressie maakt? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Geert Hoste heeft mij ontslagen als tekstschrijver. Als iemand mijn plaats inneemt, word ik brandend jaloers. Daar heb je toch begrip voor, niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
My bad. Citaat:
Maar omdat er minder mensen een partij met stemgedrag honoreren, wil dat nog niet zeggen dat het ideeëngoed van die partij niet mag geuit, bediscussiëerd en geëvalueerd worden. Het zal je misschien verbazen, maar ondanks dat ik de helft van JMDD's ideeën fantastisch vind, heb ik eenzelfde gevoel bij Peter Mertens zijn programma: zowat de helft is best uitvoerenswaardig. Ook hij heeft maar een heel beperkt electoraal publiek, maar dat wil niet zeggen dat zijn ideeën onder de vloermat moeten geschoffeld worden. Correct me if I'm wrong.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() JM De Decker is inderdaad letterlijk en figuurlijk een ziekerd maar ik zou zijn politiek gezeik toch niet graag missen.
Hij durft namelijk zaken aanklagen die anderen niet durven/mogen aanklagen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ga je nu toegeven dat Jean-Marie een ordinaire zeikerd is ? Of blijven we rond de pot draaien ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Zijn ideeën verdienen echt vaak een betere spreekbuis. Als je ooit de ideeën van LDD op een normale, evenwichtige, en vaak subtiel-grappige wijze wil aanhoren, dan kan ik je van harte Lode Vereeck aanbevelen. Zizo. Vermei u nu maar lustig verder in het plasje van Zammarie. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 24 augustus 2013 om 12:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel keer liet je mama je van de trap donderen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Hoge bomen vangen veel wind peter...
Superstaaf beseft niet met welke gigant hij hier het duel aan gaat ![]() Hij moest eens weten!! tot later vriend Laatst gewijzigd door spabert : 24 augustus 2013 om 12:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet dat het iets te zien heeft met het pisgedrag van Zammarie, maar het is waar dat er in het verlengstuk van zijn ego ( = zijn partij) één asset zit met waarde : Lode Vereeck. Op dit moment is het nog niet duidelijk waar die politiek onderdak zal vinden, maar de partij die zo intelligent is om hem binnen te halen zal er geen spijt van krijgen. Goed parlementslid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(persoonlijk vind ik hem sterk in het vragenuurtje in de Kamer, als hij het vuur aan de schenen van de regeringsleden legt) En het gaat ook niet over zijn politieke basisideeën. Het gaat wel over sommige aspecten van fatsoen die wij in Vlaanderen doorgaans toch verwachten van onze politieke leiders. Mogelijks omdat wij denken dat als typen die het gedrag vertonen zoals Dedecker nu vertoont, zich tien keer erger zo gaan gedragen naarmate hun macht toeneemt. Mogelijks voor andere redenen. Maar wat dan ook, ik vind zulk gedrag van een parlementair niet thuishoort in k&k, maar wel degelijk in de ernstige berichtgeving. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor deze vondst biedt Geert Host 45 ct.
Jaja u leest het goed eurocent! Geen 45 cent Bf., maar veertig maal zoveel! . Blijven gaan, zou ik zo zeggen...
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |