![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan je van het zwijn dat Albert in zijn konge jaren was nu iets moois maken. Herinner uwdie flierefluiter die een ongeval veroorzaakte met een simpel boerke, de boer heeft meer dan 10 jaar op zijn gelijk (lees centen) moeten wachten. Herinner u zijn onechte dochter. Herinner u zijn .... Respect krijg je niet, respect moet je verdienen!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de vermenselijkte voorstelling van bepaalde personen, waardoor ze hun 'goddelijke' status verliezen, als bedreigend wordt beschouwd, wordt het algemeen heilig principe van de vrije meningsuiting weer duidelijk.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe , ik begrijp het niet.
De hele koninklijke familie wordt er afgeschilderd als een bende achterlijke halve gares . Klopt dat dan niet met de werkelijkheid ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() vraagt een anders socio economisch model, maar vind het koningshuis een goede zaak <_<
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb maar een stuk gezien. Vond ze er eigenlijk nog beter uitkomen dan in dat andere programma: 'Royalty'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Enige probleem met de serie is dat deze geheel fictief is en verkocht wordt als mn of meer correct.
Ik heb 5 minuten gekeken, het lijkt wel door de getalenteerde schrijvers van "thuis" gemaakt. Majesteitsschennis mag worden afgeschaft er zijn genoeg gemeenrechtelijke regimes. (Ja, dit is geschreven op een typmachine) Laatst gewijzigd door Fiscoman : 9 september 2013 om 06:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb niet gekeken, omdat het onderwerp me niet interesseert, en omdat ik dacht dat de regime-vriendelijke openbare omroep dat stelletje uit Laken wel weer mooier zou voorstellen dan in werkelijkheid. Afgaande op uw reactie, heeft die openbare omroep zijn job van neutrale nieuwsbrenger in dit programma beter volbracht dan ik verwacht had. Een pluim voor de VRT!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() In een andere draad vraag JurgenD voor een ander en gelijkwaardiger socio economisch model en dan zit hij hier zo diep mogelijk in het onderste gat van het monarchistische systeem. Weet die man eigenlijk wel wat ie wil?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
van op twitter: Citaat:
Citaat:
Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Burgemeester
|
![]() ik heb ook gekeken, en het is mij beter meegevallen dan verwacht, ik had gedacht dat het in voorbereiding van de verkiezingen, een opeenstapeling van glorie en stoef zou zijn, maar dat is niet zo, hun kleine kantjes worden wel weergegeven, maar of ik nog verder kijk, dat zal afhangen van het aanbod goede detectives.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idem, maar heb het wel gehoord. Kwam helemaal niet geloofwaardig over. Alsof die pottentaters van het paleis in het Vlaams tegen elkaar bezig zouden zijn.
Laatst gewijzigd door Garry : 9 september 2013 om 11:36. |
![]() |
![]() |