![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Schepen
|
![]() In Polen is er sinds kort een verbod op koosjer en halal slachten. En terecht natuurlijk, je kan jezelf toch geen beschaafde samenleving noemen als je dieren op zo'n manier behandeld.
Hopelijk volgt België het goede voorbeeld van de Polen |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gruwelijk brutaal onverdoofd doden van schapen, zou ook op een symbolische wijze kunnen gebeuren, zoals communicanten in het christendom een ijslam aansnijden waar wat grenadine uitloopt. Maar ik vrees dat er echt bloed moet vloeien en echte doodskreten geslaakt moeten worden.
Het zou de moslims nochtans een hoop krediet opleveren bij de autochtone bevolking.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 22 september 2013 om 16:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch zoveel des te beter is het moderne atheïsme, bereid de gehele wereldbevolking onder te doen gaan op het offerblok van het kapitalisme.
![]() 7.000.000.000 schapen.......bèèèèè!!! Laatst gewijzigd door harriechristus : 22 september 2013 om 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als de moslims geen schaap willen slachten uit protest, zal dat mij worst wezen. Zo veel te beter, zou ik zo zeggen. Het had al decennialang verboden moeten geweest zijn, ritueel slachten. Zoals sommigen zeggen: is een symbolische daad niet goed genoeg ?
|
![]() |
![]() |