![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De VTM voelt zich in ieder geval niet te beschaamd om het uit te zenden. Waarom zouden ze, het is goede TV.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het flaneren gaat Bart De Wever verbazend goed af. Heb je de kleur van de voering van zijn vest gezien ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bof, ik geloof niet dat het de populariteit van mr De Wever gaat aantasten, die uitzending op VTM.
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() “Anderhalf uur werkuren da VTM u moet betalen voor niks hé”
![]() ![]() ![]()
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ach ja, ik doe ook een lange broek aan in een tempel, mijn schoenen uit in een moskee en ben stil in een kerk. Het houden van het colidnikskes cinculwattadde door een republikein lijkt hypocriet maar soms moet je even mee in de werkelijkheid van een ander. Hoe anders ook. Het zou mooi zijn mocht Bart zijn Parker in prins Phillippes halsslagader duwen maar wat zijn we daar mee. Laurant aan de uier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...WeverAudientie
In Villa Politica vraagt Linda De Win aan Bart De Wever hoe het geweest was bij de Koning. De VRT heeft er niet zo'n goede TV uitgekregen dat de VTM.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat is dan "nieuws"?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BDW is nieuws, de meest gemakkelijke en uitgebreidste en goedkoopste verkiezingscampagne ooit in de vaderlandse geschiedenis.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik moet zeggen : de eerste politicus die de journalisten nog harder kan afblaffen dan bulldozer Jean-Luc "let the beast go". http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ng-Filip.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Let maar op wat je doet, geweld tegen homo's wordt draconisch bestraft.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Ik heb het filmpje bekeken.
1. Heb ik eerder niet ergens gelezen dat De Wever politiebescherming genoot ? Daar merk ik in het filmpje tot mijn verbazing niets van. Wat De Wever daar doet, zegge als partijvoorzitter van een door velen gehate partij, tevens als voorman van een voor het regime subversieve politieke stroming, gans alleen en zonder enige veiligheid of bescherming op straat lopen, is levensgevaarlijk. Overigens niet enkel voor De Wever zelve, maar tevens voor het gevestigd regime ; één loslopende gek volstaat om De Wever uit te schakelen, en aldus wellicht België in vuur en vlam te zetten… 2. Bijna even verbazingwekkend is het feit dat dergelijk non-event, met name een uitnodiging door het staatshoofd van alle partijvoorzitters om beurten, voldoende reden blijkt te zijn om een TV-ploeg op De Wever af te sturen. 3. Ik stel andermaal vast dat, zoals ik reeds vele maanden geleden stelde, het guitige aan De Wever volkomen verdwenen is sinds hij zo fel vermagerd is. 4. Ik stel tevens vast dat De Wever sindsdien wel degelijk beter en smaakvoller gekleed is, maar ik stel nog een paar storende foutjes vast : zijn jas is niet (met één knoop) dichtgeknoopt en zijn pantalon is te kort ; bovendien is zijn dasknoop te groot en te plat. Er valt derhalve nog één en ander bij te schaven, maar toegegeven, er is reeds heel wat weg afgelegd in vergelijking met zijn rampzalig vestimentair voorkomen van destijds. En in vergelijking met bijvoorbeeld de recente boertige verschijning op TV van uw voormalige eerste dikzak uit Vilvoorde, met open hemd, korte broek, en sandalen (dat kwam zelfs hier in het nieuws) is De Wever een gentleman... Laatst gewijzigd door Gwylan : 25 september 2013 om 20:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Gwylan
Misschien was de cameraploeg er wel om verslag uit te brengen van de 'levensgevaarlijke' ( sic) gebeurtenis. Hoe verklaart U dat U het een 'non-event' vindt en U als buitenlander er toch met 4 punten op reageert ?
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En zoals u met een minimum aan goede wil kunt vaststellen reageer ik totaal niet op het non-event zelve, met name (zoals ik stelde) op de uitnodiging om beurten door uw staatshoofd van alle partijvoorzitters. Laatst gewijzigd door Gwylan : 25 september 2013 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als U off-topic wenst te reageren wees dan vrij om een nieuw topic te openen. Hoe een 'non-event' dan toch een 'event' kan worden...
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 25 september 2013 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |