Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 september 2013, 15:53   #21
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

De VTM voelt zich in ieder geval niet te beschaamd om het uit te zenden. Waarom zouden ze, het is goede TV.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2013, 15:55   #22
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Komt die mens eens milieuvriendelijk aangewandeld, in plaats zoals ons groen! kopstuk, afgeleverd in een stinkende oliedamp verspreidende verslenste toyota.
Het flaneren gaat Bart De Wever verbazend goed af. Heb je de kleur van de voering van zijn vest gezien ?

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
Oud 25 september 2013, 15:58   #23
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Het flaneren gaat Bart De Wever verbazend goed af. Heb je de kleur van de voering van zijn vest gezien ?
Waarom zou ik op de voering van een man zijn jas moeten letten?

Bof, ik geloof niet dat het de populariteit van mr De Wever gaat aantasten, die uitzending op VTM.
Oud 25 september 2013, 16:07   #24
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid

The_Belgian_Kurd's schermafbeelding

Standaard

“Anderhalf uur werkuren da VTM u moet betalen voor niks hé”
Oud 25 september 2013, 16:09   #25
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Ach ja, ik doe ook een lange broek aan in een tempel, mijn schoenen uit in een moskee en ben stil in een kerk. Het houden van het colidnikskes cinculwattadde door een republikein lijkt hypocriet maar soms moet je even mee in de werkelijkheid van een ander. Hoe anders ook. Het zou mooi zijn mocht Bart zijn Parker in prins Phillippes halsslagader duwen maar wat zijn we daar mee. Laurant aan de uier.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2013, 16:17   #26
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...WeverAudientie

In Villa Politica vraagt Linda De Win aan Bart De Wever hoe het geweest was bij de Koning. De VRT heeft er niet zo'n goede TV uitgekregen dat de VTM.

Oud 25 september 2013, 16:17   #27
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

En dat is dan "nieuws"?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2013, 16:22   #28
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
En dat is dan "nieuws"?
BDW is nieuws, de meest gemakkelijke en uitgebreidste en goedkoopste verkiezingscampagne ooit in de vaderlandse geschiedenis.
Oud 25 september 2013, 16:38   #29
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
De VTM voelt zich in ieder geval niet te beschaamd om het uit te zenden. Waarom zouden ze, het is goede TV.
Ik denk dat die journalist van VTM vanavond wel stil in een hoekje gaat zitten huilen, in het schemerdonker, mijmerend of hij toch niet beter de boerderij van papa had voortgezet.
Ik moet zeggen : de eerste politicus die de journalisten nog harder kan afblaffen dan bulldozer Jean-Luc "let the beast go".
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ng-Filip.dhtml
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2013, 16:40   #30
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het gaat wel om VTM hee, die zijn al blij dat ze in hun nieuws iets meer dan een wegrijdende auto kunnen tonen.
Oud 25 september 2013, 16:42   #31
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN

BWarrior's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Komt die mens eens milieuvriendelijk aangewandeld, in plaats zoals ons groen! kopstuk, afgeleverd in een stinkende oliedamp verspreidende verslenste toyota.
Respect voor de monarchie
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2013, 17:46   #32
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Het zou mooi zijn mocht Bart zijn Parker in prins Phillippes halsslagader duwen
We gaan van die parvenu geen martelaar maken. Een schop onder zijn kont en hij mag echt werk zoeken, meer verdient hij niet.
Oud 25 september 2013, 17:58   #33
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
We gaan van die parvenu geen martelaar maken. Een schop onder zijn kont en hij mag echt werk zoeken, meer verdient hij niet.
Let maar op wat je doet, geweld tegen homo's wordt draconisch bestraft.
Oud 25 september 2013, 20:48   #34
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Ik heb het filmpje bekeken.

1. Heb ik eerder niet ergens gelezen dat De Wever politiebescherming genoot ? Daar merk ik in het filmpje tot mijn verbazing niets van. Wat De Wever daar doet, zegge als partijvoorzitter van een door velen gehate partij, tevens als voorman van een voor het regime subversieve politieke stroming, gans alleen en zonder enige veiligheid of bescherming op straat lopen, is levensgevaarlijk. Overigens niet enkel voor De Wever zelve, maar tevens voor het gevestigd regime ; één loslopende gek volstaat om De Wever uit te schakelen, en aldus wellicht België in vuur en vlam te zetten…

2. Bijna even verbazingwekkend is het feit dat dergelijk non-event, met name een uitnodiging door het staatshoofd van alle partijvoorzitters om beurten, voldoende reden blijkt te zijn om een TV-ploeg op De Wever af te sturen.

3. Ik stel andermaal vast dat, zoals ik reeds vele maanden geleden stelde, het guitige aan De Wever volkomen verdwenen is sinds hij zo fel vermagerd is.

4. Ik stel tevens vast dat De Wever sindsdien wel degelijk beter en smaakvoller gekleed is, maar ik stel nog een paar storende foutjes vast : zijn jas is niet (met één knoop) dichtgeknoopt en zijn pantalon is te kort ; bovendien is zijn dasknoop te groot en te plat. Er valt derhalve nog één en ander bij te schaven, maar toegegeven, er is reeds heel wat weg afgelegd in vergelijking met zijn rampzalig vestimentair voorkomen van destijds. En in vergelijking met bijvoorbeeld de recente boertige verschijning op TV van uw voormalige eerste dikzak uit Vilvoorde, met open hemd, korte broek, en sandalen (dat kwam zelfs hier in het nieuws) is De Wever een gentleman...

Laatst gewijzigd door Gwylan : 25 september 2013 om 20:53.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2013, 20:56   #35
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

@Gwylan

Misschien was de cameraploeg er wel om verslag uit te brengen van de 'levensgevaarlijke' ( sic) gebeurtenis.

Hoe verklaart U dat U het een 'non-event' vindt en U als buitenlander er toch met 4 punten op reageert ?

Oud 25 september 2013, 21:05   #36
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@Gwylan

Misschien was de cameraploeg er wel om verslag uit te brengen van de 'levensgevaarlijke' ( sic) gebeurtenis.

Hoe verklaart U dat U het een 'non-event' vindt en U als buitenlander er toch met 4 punten op reageert ?
De door de reporter gestelde vragen wezen er helemaal niet op dat deze enig benul had van het levensgevaarlijke der situatie.

En zoals u met een minimum aan goede wil kunt vaststellen reageer ik totaal niet op het non-event zelve, met name (zoals ik stelde) op de uitnodiging om beurten door uw staatshoofd van alle partijvoorzitters.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 25 september 2013 om 21:13.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2013, 21:14   #37
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodborstje Bekijk bericht
Met al dat gezever en die linkse haatcampagnes kan het goed zijn dat ik in 2014 voor de N-VA ga stemmen.
Dat is pas een verassing !
Oud 25 september 2013, 21:33   #38
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
De door de reporter gestelde vragen wezen er helemaal niet op dat deze enig benul had van het levensgevaarlijke der situatie.
Misschien betreft het wel een gehavende oorlogsreporter die geen angst toont als het verslag brengt van 'levensgevaarlijke situatie'. Wij zijn het land van TinTin.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
En zoals u met een minimum aan goede wil kunt vaststellen reageer ik totaal niet op het non-event zelve, met name (zoals ik stelde) op de uitnodiging om beurten door uw staatshoofd van alle partijvoorzitters.
Als U off-topic wenst te reageren wees dan vrij om een nieuw topic te openen. Hoe een 'non-event' dan toch een 'event' kan worden...

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 25 september 2013 om 21:33.
Oud 25 september 2013, 21:46   #39
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Bizar. Als het over de Blijde Intrede van aanstaande vrijdag gaat, is er toch geen reden om zo geheimzinnig te doen?
De Belgicisten zijn er niet gerust in.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2013, 21:47   #40
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune Bekijk bericht
Jongens, jullie zoeken het allemaal veel te ver. Er stond gewoon een ploatendroaier te spèlen in't palaas en de flup krèg 'm nie afgezet. En wie kunt ge beter er bijhalen dan Bart Dewever om die ploat af te zetten.
Grappig.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be