![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als een benchmark voor onzin. Geheime 3G chip in een processor die ook werkt als de computer uitgeschakelt is? Sorry hoor, maar je moet toch echt wel veel energie in onwetendheid geinvesteerd hebben om ziets te geloven...
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() in dit geval is het dan ook zo. Bedrijven worden op hetzelfde nivo getild als overheden
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
Per slot van rekening is een overheid niets meer dan een dienstverlenden bedrijf. Of zou het dat moeten zijn...
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Staatshoofd vertegenwoordigt God.
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar niemand wil mee, en ik doe niet mee aan belachelijk idiotenhoeden zijnde "leiderschap", "het volk overtuigen en meekrijgen". Dat is vernederend, dat iemand zich zou moeten uitsloven om het volk mee te krijgen om het volk zelf te bevrijden. Wat ik wil zien in de wereld is een mogelijkheid voor getalenteerde figuren om naast het systeem te bestaan waar zij zo productief mogelijk kunnen zijn. Het gewone volk slaan zij wat mij betreft met de zweep, dat zal hen tenminste wat nederig houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
In slaap modus is je laptop niet uitgeschakelt. Als er dan periodiek jobs lopen is het geen verassing dat hij af en to wakker wordt. Is niks bijzonders aan.
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Op electronisch gebied is vrijwel alles mogelijk, er is een grote MAAR en dat is de zin van dit alles.
Ik weet dat yanken knettergek zijn, daar hoeft niemand me van te overtuigen, echter de hoeveelheid informatie is door geen enkele instantie te verwerken als op wereldschaal informatie rechtstreeks uit de pc wordt weggehaald. Dan wordt het scheiden van zin en onzin een krankzinnige taak, nog vooropgesteld dat je de mensen kan vinden die zulke zaken kunnen onderscheiden. En wat opleidingsniveau aangaat schat ik de VS niet echt hoofg in als het om een 500-600 talen gaat inclusief alle dialecten. Ronduit belachelijk dat dit enige zin zou hebben. Ik zou zeggen laat ze maar. Du moment dat er echte problemen ontstaan met de VS of welke andere overheid dan ook, trek je de stekker er uit of gebruik je een 2e pc voor je mails etc. Waar we vanaf moeten is dat de overheid (en banken) internet gebruikt voor administartieve taken in algemene zin. Daarvoor is internet niet bedoeld en ook niet voor opgezet. Dus geen officiële zaken via internet. Kan de post ook weer wat verdienen en is het bankenprobleem met hackers en phising ook van de baan.
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Adaptieve filtering van berichten zorgt ervoor dat het dataverkeer automatisch kan worden gefilterd naar sleutelwoorden, combinaties en uitdrukkingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Ook dat is onzin. Serieuze berichten worden versleuteld, of omgezet in een taal die niemand kent. Bijvoorbeeld spijkerschrift - daar maken we dan een variant op.
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Serieuze berichten worden al langer onderschept. Dit draait om een voeling te kunnen krijgen met de minder serieuze berichten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Er zijn grenzen aan wat je met electronica kan doen. De wetten van ons Universum zijn onverbiddelijk. Daarom zijn bijvoorbeeld processorsnelheden de laatste tijd gestagneerd.
Je kan dus gewoonweg niet een complete 3G radio inclusief antenne in een processor stoppen. Niet als je verder dan een paar cm wil kunnen zenden... En verder is het verhaaltje dat er in Intel Chips een geheim 3G zender zou zitten overigens afkomstig van een enkele Journalist (die niet eens Intel's product namen juist weet te spellen) die hiervoor geen enkel bewijs levert. Desalniettemin wordt het dus gretig gekopieerd door sites als infowars. Infowars doet zijn naam hier inderdaad eer aan. Op die site is de waarheid het eerste slachtoffer. Meer nog, de waarheid is daar al "dead on arrival"
![]() |
#34 |
|
![]() Ik ben het gewoon met je eens als je ziet hoe omvangrijk mijn radiotelefoon is om 75 km te kunnen overbruggen.
Wat NSA aftapt is merendeels afkomstig van nationale afluistersessies gedaan door lokale inlichtingendiensten. Sociale media worden gescand en daar worden bepaalde lijnen gevolgd, discussies en afhankelijk daarvan worden er stukjes vertaald en doorgesluisd richting NSA-CIA etc. Geem enkele yank kan het allochtoonse jargon niet eens vertalen laat staan begrijpen. Het moet dus via een lokale dienst lopen die dat wel kan. Het aftappen van politieke figuren daarentegen lijkt me een stuk eenvoudiger. Dat is dan weer een ander verhaal.
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een bepaalde veldsterktemeter (getest voor 3G ofzo) een paar dagen bovenop de PC met die chips leggen en we komen het wel te weten. Desalniettenmin, ik ben niet akkoord met Uw commentaar ivm. de DOA (dead on arrival) berichten. Natuurlijk is de berichtgeving van de door U vermelde sites niet steeds 100% geloofwaardig. Wat dacht U? Waarom is dat zo? Come on now, U zit hier op een publiek forum... misleiden is niet Uw taak. Maar wat U zegt ivm. met dat 3G-gedoe... meten is weten... en dat gaat wel zeer snel zoals U weet. Mag ik U er op attent maken dat vele oude berichtgeving van de niet reguliere media heden weldegelijk bevestigt zijn en zelfs in de MSM verschijnen. Niet dat ik dat laatste als een omontstootbaar bewijs beschouw, integendeel. Maar het is alvast een belangrijke aanwijzing. Uw attitude aangaande is vooral veelzeggend... Laatst gewijzigd door zonbron : 9 november 2013 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||||||
|
![]() Citaat:
Wat belet degene die met het oorspronkelijk bericht gekomen is dat te doen? Ik bedoel maar, kunnen bewijzen dat Intel ontdekt heeft dat alles wat we denken te weten over ons universum fout is, dat zou pas een scoop van formaat zijn. Het gerucht dat er in de intel chips een geheime 3G chip zou zitten heb ik kunnen traceren tot een enkel journalist, een zekere Jim Stone, die dit stelt zonder enig bewijs hiervoor te leveren. En dat terwijl hij zichzelf een "investigative journalist" noemt. Waar is echter het onderzoek? Je zou verwachten dat een serieuze journalist wel credit zou willen hebben voor het naar buiten brengen van het feit dat Intel ontdekt heeft dat alles wat we denken te weten over ons universum fout is. Citaat:
Want een ding weiger ik te geloven: Dat zoveel onzin per toeval geproduceert kan worden. Citaat:
Citaat:
Echter er is meer dan "meten is weten". Er is ook gewoon het feit dat Intel, net als iedereen, gebonden is door wat ons universum mogelijk maakt. En een 3G signaal uitzenden zonder een antenna van een bepaalde minimum afmeting is niet mogelijk, Vandaar dat je de aanwezigheid van een 3G radio op een moederbord gewoon visueel kan controleren, als je weet waar je naar moet uitkijken. Daar heb je niet eens een meter voor nodig. Citaat:
Het is niet omdat de alternatieve media het soms bij het rechte eind had, dat ze het deze keer bij het rechte eind hebben. Zoals ik hierboven al schreef, ik heb het tot aan de bron gevolgd, en vastgestelt dat de bron een enkele persoon is, die deze claim maakt zonder enig vorm van bewijs aan te brengen. Dat is de een van de redenen waarom ik ze ongeloofwaardig vindt. De andere reden waarom ik de claim ongeloofwaardig vindt, is dat ze ingaat tegen wat gewoon natuurkundig mogelijk is. Dat Intel in staat zou zijn de wetten van dit universum te omzeilen lijkt me erg onwaarschijnlijk. En de derde reden (let wel, pas de derde) is dat ze dus afkomstig is van het minst enrstig te nemen deel van de alternatieve media media op het internet. Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Zwitser,
Blijkbaar zijn de samenzweringsdenkers toch nog voor iets goed, intel kondigt hun nieuw grondbrekend meesterwerk aan : PCMAG - Intel Announces New Mobile Strategy, Future Atom Chips 22 november 2013 - Perhaps most intriguingly, the company revealed that it is developing a new System-on-a-Chip (SoC), code named SoFIA, which combines an Atom processor and Infineon-developed 3G, Wi-Fi, Bluetooth, FM radio, and GPS capabilities in a single integrated package. The twist is that Intel is repurposing an Infineon chipset that originally used an ARM-based application processor in the role Intel's x86-based Atom will play in SoFIA. And in a departure from its core manufacturing principles, Intel will fab the initial lineup of SoFIA SoCs at a third-party foundry. More than anything, that seems to signal the company's willingness to change up how it does business to finally make a noticeable dent in the mobile device arena. Onze complotdenkens leveren goed werk, dat is duidelijk. Nog : "We were in denial on tablets. It put us in a hole, and we are paying the price for that right now," Bryant was quoted as saying by The Wall Street Journal. ![]() Mss vindt U volgende ook lezenswaardig beste @Zwitser : Stone goes on to say, speaking of the vPro: "From the technical viewpoint of someone who worked for an intelligence agency, I call B.S. on Intel, avoid these processors like the plague!" An Intel spokesperson, responding to TechEye, said: "First, Intel does not participate in government efforts to decrease security in technology, and does not include backdoors for unauthorised access into its products. Meer : http://news.techeye.net/chips/intel-...sor-conspiracy Laatst gewijzigd door zonbron : 29 november 2013 om 09:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() 'Serieuze berichten' verzend je niet via email.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 29 november 2013 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() E je ja, versleuteld en al. Waarom zou Washington anders lopen te gillen uit pure ellende over Assange en Snowden?