![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Heb je plezier in je werk? | |||
Ja, ik doe mijn werk graag en ik zou niet (meteen) veranderen |
![]() ![]() ![]() |
18 | 52,94% |
Ja, ik doe mijn werk graag maar hou mijn opties open |
![]() ![]() ![]() |
6 | 17,65% |
Ja, maar ik kijk toch uit naar een andere job |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,88% |
Ik word er niet meteen warm van maar ik heb elders plezier in |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,94% |
Nee, ik wil ander werk |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,94% |
Nee, ik doe mijn job niet graag maar kan niet (meteen) overschakelen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,88% |
Ik ben werkzoekende |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,88% |
Ander (ik studeer nog, werkonbekwaam, ...) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,88% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jurist bij de Vlaamse Overheid.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe mijn werk heel erg graag. Ik heb zo'n 4,5 jaar een "tijdelijke" job uitgeoefend omdat er natuurlijk brood op de plank moest komen, maar ik was daar ZO ongelukkig............elke dag mij erheen moeten slepen en da's niet leuk natuurlijk. Sinds 9 maanden heb ik eindelijk een 'tof' werk, toffe collega's en goede uren. Als het van mij afhangt wil ik daar blijven werken tot aan mijn pensioen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Beveiligingsexpert inzake computer& internet. ICT-sector is naar mijn mening één van de meest aangename sectoren om in te werken.
Toffe job, maar je moet regelmatig aan bijscholing doen. Niet zo moeilijk werk, en het betaalt goed ![]()
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals jullie ongetwijfeld allemaal wel al weten ben ik "professeur de cours généraux - langues modernes - langues germaniques - néerlandais & allemand" in een school van het "Enseignement de la Fédération Wallonie-Bruxelles". Nog 3 maanden en ik ben zelfs "nommé" (= vast benoemd).
Ik blijf het één van de leukste jobs vinden die ik ooit heb gehad (en ik heb er wel al een aantal achter de rug). Als ik eenmaal vast benoemd ben, kan ik het me EINDELIJK veroorloven de lat net zo hoog te leggen als IK dat wil. Het enige nadeel daarvan is dat ik héél véél herexamens zal mogen verbeteren.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tijd om eens langs te gaan bij Belgacom trololololololoolololol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Plezier in uw werk? Dan moet je wel een heel treurig leven hebben.
Joepie! Ik mag gaan werken...
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat kan ik dan weer begrijpen. Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 4 oktober 2013 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Als je een keertje bezeikt wordt door een werkgever, verandert je perceptie van werk wel heel grondig. En vroeg of laat staat het ons allemaal wel te wachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De enige ambtenaar hier te lande die d�*t bepaald werk doet en 't graag doet op de koop toe. Enige nadelen : stof, geen daglicht en 's winters nogal koud... Maar voor de rest : geen last van de bazen, zelf bepalen wat, wanneer en waar ik het doe, én 't is nuttig vanaf 't moment van aflevering tot 't eind der tijden.....
![]() (en nee, vissen naar 't precieze werk haalt niks uit...raden mag altijd natuurlijk ;-
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet als je beter bent in je vak dan je baas ooit zal kunnen zijn. ![]() Als er ooit gezeikt wordt, zal er daarna heel veel gesmeekt moeten worden en compensaties betaald. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze mensen vind ik nog erger dan de mensen die niets anders kunnen verzinnen dan werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erg positief klinkt dat niet is het wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij beweert ook dat hij het bedrijf op zijn schouders draagt en dat zijn collega's een stelletje luilakken zijn. Erg positief is dat inderdaad niet. Zo'n blaaskaak hadden ze bij ons al lang weggekoeioneerd... En terecht!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien zijn die collega,s van hem ook gewoon een stelletje luilakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Not very likely...
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Ik heb gewerkt bij twee leading multinationals en daarna nog een vijftal jaar bij klein Belgisch bedrijf, in totaal van 1970 tot 1995.
Van 1995 tot 2000 vrijgesteld van de arbeidsmarkt als oudere werkloze. In die periode heb ik nog iets (prettigs) aan mijn leven gehad ![]() (Net de jobs die ik echt graag wilde kreeg ik verdomme nooit) Laatst gewijzigd door eno2 : 4 oktober 2013 om 23:32. |
![]() |
![]() |