![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ze zijn niet allemaal dezelfde hoor, maar er zitten randgevallen tussen dat is waar. Wat ik mezelf al lang afvraag kan je een specifieke controlearts weigeren? Daarover kan ik niks terug vinden.
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welk Nederlands woord gebruik jij dan voor mensen die hun job niet kunnen uitvoeren maar wèl naar de winkel kunnen? Profiteurs neem ik aan? Wel mijn beste, mag ik dan wensen dat U ooit als "profiteur" met zo'n ziektebeeld te maken krijgt misschien? Want met longkanker ga jij natuurlijk wèl nog in de bouw gaan werken neem ik aan. Of zal ik voor jou dan hopen op TBC zonder dat je zelfs maar kan gaan verblijven in een instelling aan zee omdat je anders "profiteur" bent en je gerust verder kan werken in die bestofte fabriekshal.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 oktober 2013 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie ik vooral niet geloof, zijn lui die beweren niet zonder werken te kunnen (http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=33) terwijl ze het klaarspelen om een gemiddelde van 40 berichten per dag op een internet-forum te posten.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog andere bedrijven gebruikten zo'n controle arts nooit.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus uw bedoeling is eigenlijk alleen uw medeforummers uit te schijten voor luiaards, terwijl je zelf eigenlijk de grootste zijt.
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() Dit bestaat al heel lang bij Agfa Gevaert te Mortsel.
Als er zo iemand op 'bezoek' komt heeft deze ook de functie van 'ziekenbezoeker' ....deze moet moet dan ook je hoogst nodige boodschappen doen want je kan immers niet weg. Je brood op >>>> stuur hem of zij dan om brood.....er natuurlijk niet van profiteren. De ziekenbezoeker zal als deze menselijk dit met alle plezier doen ....doet deze dit niet moet melden aan je werkgever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan vind ik toch het systeem beter dat je op bepaalde uren thuis moet zijn.
Afhangen van de goodwill van een vreemde lijkt mij geen fijne zaak.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen, mijn post was niet ironisch bedoeld. Ik meen wel degelijk dat mensen die "ziek" zijn maar toch nog buiten kunnen, moeten gaan werken
Maar blijkbaar kan men het verschil niet zien tussen "ziek" en ziek in mijn post. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de rest geen probleem wat mij betreft. Als ik ziek ben lig ik toch liefst rustig in bed of in de zetel. Wél weer lastig als ik er dan toch eens uit moet, om naar de apotheker te gaan bvb, of om wat eten te kopen. In feite is het een beetje als doppertje-pesten hé. Nu ook zieke-menskes-pesten...Waarom niet ? Als ze nu denken dat de economie daarmee beter zal gaan ? Wat brengt dat op aan de maatschappij, mensen het leven moeilijk(er) maken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Reden voor ontslag : de zieke was zo ziek dat hij niets hoorde en niet uit zijn bed kwam. SCHANDALIG ZEG ! Buiten met dat slechte individu ! Van zoiets wil ik niet hebben in mijn bedrijf ! Laatst gewijzigd door meneer : 5 oktober 2013 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zag zo een controlearts eens in een reportage : hij was iemand die rugklachten had gaan bezoeken thuis. Hij bezag hem eens van onder tot boven, en zei " OK. Morgenvroeg terug aan het werk. U lijkt mij daarvoor prima in staat ". De journalist vroeg hem daarna waarop hij zijn diagnostiek baseerde. Antwoord van de dokter : " kijk, hij zegt dat hij pijn aan zijn rug heeft ". Toen legde hij zijn hand op zijn rug en zei " auw auw dat doet pijn ". Daarna glimlachte hij naar de journalist : " ik heb dus eigenlijk niets, hé. En die man ook niet. Gelijk wie wie kan dat zeggen, dat hij pijn aan zijn rug heeft ". Nu, ik weet niet, moet je om zulke stommiteiten te zeggen écht naar den unief gaan voor meerdere jaren ? ![]() Laatst gewijzigd door meneer : 5 oktober 2013 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Weer eens dikke zever. Neem een metser, of een mechanieker, of gelijk wie die met zijn handen werkt, die zijn arm gebroken heeft. Die k�*n niet werken dus. Die is op ziekenverlof. Waarom zou die in godsnaam thuis moeten zitten de hele dag, als hij daar geen zin in heeft ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de arts tegen wie men daarvoor klacht indient, moet dan ook klacht indienen, wegens laster, eerroof enz enz. Wel een goede zaak voor de magistratuur dan in feite ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |