![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 6 oktober 2013 om 11:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Overigens durf ik sterk te betwijfelen dat de meeste slachtoffers vrouwen en kinderen waren, aangezien het merendeel van de vluchtelingen doorgaans mannen zijn. Het aantal vrouwen en kinderen onder de slachtoffers zal echter proportioneel gezien wel hoger zijn omwille van de redenen die ik hierboven al aangaf. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Veelzeggend dat jullie daarover wel verontwaardigd zijn, maar niet over de openingspost of het drama zelf. Hypocrieter kan haast niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat erom LEVENDE vrouwen en kinderen overboord te kieperen omdat ze zien dat ze te zwaar geladen zijn. Citaat:
Wat dacht je trouwens van uw "laten verdrinken" als je weet dat de kapitein ZELF en HEEL BEWUST (zoals zovelen voor hem) zèlf de boot in brand heeft gestoken in de ijdele hoop dat ze sneller door de kustwacht gingen worden opgepikt? (ben jij trouwens Freya Pireyns? want die was daarnet in de 7de exact dezelfde onzin aan het verkopen dan jij).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 oktober 2013 om 12:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Ik hoop oprecht dat je snel werk vindt, dat je ook nog eens voldoening schenkt, zodat je terug een beetje mens kan worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toevallig weet ik hoe het komt dat Boadiccea haar vorige job is verloren. Ik zou exact hetzelfde reageren én het vertikken om nog ooit een moslimvent als collega te hebben.
Zij is trouwens niet de enige met dat probleem op dit forum! Dus ik zou maar best even dimmen Edina!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
In wikipedia is alleen te lezen "VERMOEDELIJK opzettelijk zelf schepen laten zinken" en dit zonder enige bronvermelding. Maar ik begrijp waarom je jezelf graag zo'n zaken wijsmaakt. Dat maakt het makkelijker onverschillig te blijven hé? (wat niet wegneemt dat ik ervan overtuigd ben dat in dergelijke omstandigheden vaak minder fraaie dingen gebeuren, dat is eigen aan de menselijke natuur en perfect te vergelijken met de houding die mensen zoals jij aannemen ten opzichte van de migranten) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als vrouw vind je zo werk ze zoeken keiveel kuisvrouwen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks WAARSCHIJNLIJK: de kapitein had zelf de brand met benzine aangestoken. Dat Wiki het heeft over honderden schepen die dan ineens voor die kust MOGELIJK tot zinken worden gebracht, bevestigd dan enkel dat "mogelijk" hier wel meer dan WAARSCHIJNLIJK is. En ja, de bodies van de vrouwen en kinderen worden overboord gegooid. Het zijn blijkbaar ENKEL vrouwen en kinderen die geen eten of drinken krijgen... rararaa oekandana? (overtocht betaald, dus ze kunnen ze dumpen).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 oktober 2013 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Ik verbaas me iedere keer opnieuw als ik die achterlijk Afrikanen en hun slecht gebouwde en nog slechter onderhouden vaartuigen zie.
Wederom zie je met open ogen hoe slecht de Afrikaan/Arabier zijn verantwoordelijkheden neemt en hoe achteloos ze met het leven van een medemens omspringen. De oorlogen in het Midden - Oosten (bijna uitsluitend veroorzaakt door de VS) en die in Afrika jagen duizenden gelukzoekers die smerige gammele schepen in die nog niet eens een rivier kunnen bevaren. Ik zou de kapiteins en stuurlui van die schepen standrechtelijk afschieten. Een paar korvetten naar hun uitvalsbases sturen en de schepen terug sturen zodra ze in de ex-territoriale wateren komen.
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() /
Laatst gewijzigd door Zondag : 6 oktober 2013 om 13:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Het zal Boadicea hooglijk plezieren te vernemen dat in Canarias (Lanzarote) een paar weken geleden een boot van de Guardia Civil de boot van bootvluchtelingen aangevaren heeft. Daar vielen acht slachtoffers bij. Weer acht minder die Boadicea's toekomstige job zouden kunnen bedreigen. De Guardia Civil roept een mechanisch defect in, versie die wordt tegengesproken door een video van de botsing. Eerst trachtte de patera te ontkomen, maar ging daarna stil liggen en werd frontaal op volle snelheid aangevaren door de Guardia Civil. De eerste keer dat zoiets gebeurt in dertig jaar. Normaal moet de Guardia op 200 meter van een patera stoppen en een sloep uitzetten.
http://www.cadenaser.com/espana/arti...rcsrnac_13/Tes Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat je niet bang hoeft(de) te zijn, die komen immers niet om jouw (of iemand anders) job(kansen) af te pakken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kinderen zijn iets minder gewenst, maar pakken weinig plaats en gewicht in, en zijn een drukkingsmiddel meer om de azielige zoekers nog harder af te persen. En natuurlijk, die arme vrouwtjes en kinderen, kijk eens hoe zielig ze "ons" aankijken met die donkere, vochtige oogjes, hoe lief ze niet smeken. Die mannen die de bootjes hebben zijn niet achterlijk, en doen die job niet uit altruïsme. En ja, als er gekozen moet worden over "ballastvermindering", denkt U nu echt dat vrouwen een kans maken tegenover aggressieve mannen die zowiezo vrouwen als 2de rangs of nog lager bekijken? De "kapitein" van zo'n bootje weet wel beter dan zich daar in te gaan moeien.
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, de jongere modellekes mogen zo aan de slag als ramenlapster, en ze moeten alleen de binnenkant proper houden.
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed een veel triestigere realiteit op een boot vol met mensen waar vrouwen een lagere positie hebben in de ogen van die mannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Men zou nog veel meer kunnen concluderen uit het feit dat deze openingspost zelfs nog in staat is om een discussie uit te lokken, met mensen die geen graten blijken te zien in deze schofterige onzin. Maar wat voor zin heeft het? Ik voel geen medelijden met je. Voor mijn part verrek je maar, meer verdien je niet, onmens.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |