![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() BWEUUUUH:rode kool,gluhwein,bloedworst
NJAM:stoofvlees,paella,pizza rustica(basis+stukjes tomaat+ruccola sla)penne arabiata,waterzooi,keuken van mijn vrouwtje drank:rodenbach(grand cru),hoegaarden,guinnes,campari,vodka-cola,chianti wijn,muscadet
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Viezigheid zijn niertjes, die smaken naar pies
Lekker, godszalig lekker zijn de tapas van Vilsdvin te Barcelona... die smelten in je mond, echt waar, ik heb het tot twee keer toe voelen gebeuren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burgemeester
|
![]() Lekkere drank: een lekker zoet wijntje, porto, ijskoud pompelmoessap, en op de kerstmarkten gluhwein.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Qua drank: De eerste kop koffie 's ochtends..... mmmmmmmmmmmhhhmmmmmmm héérlijk!
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() hmmmmm, die koffie is zaaaaalig |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
welke kleur heb jij? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
'k heb nu terug een koffiezetapparaat maar af en toe nog zo eens een artisanaal bakje troost.... héérlijk!
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik moet wel zeggen dat 1 van de weinige dingen die ik mis van toen ik nog in Nederland woonde, is de koffie bij Albert Heijn van Max Havelaar. Verdorie, zoveeeel keus en zoveeeeel lekkere smaken! Als het effe kan wip ik nog een AH binnen wanneer ik in Nl ben en breng een paar kilo mee!
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 26 augustus 2004 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en die heeft nu zo'n lekker bruin kleurtje, zelf als ik 'm gewassen heb, koffie ruikt ook veel lekkerder dan, die geur heb je niet bij een perculator. Hoewel ik heel blij ben met de mijne, heb nog zo'n collectors-item van alessi/philips op de kop kunnen tikken. Nu nog de citroenpers, broodrooster en waterkoker ![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga volgende week voor een paar dagen naar my home town Utrecht. Zal ik een paar pakjes voor je meebrengen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een pakje van die Keniaanse, mmmmmm het water loopt me al in de mond. Ik ga in oktober zelf weer, maar da's nog zo ver weg ![]()
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet in die bij ons hier, maar dan ga ik eens kijken in die in Antwerpen! dat wist ik niet, bedankt voor de info!
![]() |