![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Persoonlijk ken ik er ook geen maar dat belet niet dat je het politieke en financiële gekronkel die ze uithalen niet kan zien.
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bellens zit daar goed, kwestie van de goednieuwsshow van Di Rupo te doorprikken. Hij brengt het regime constant in verlegenheid en hij is te duur om te ontslaan. Dus voor mij mag hij daar blijven zitten tot er een nieuwe orde komt in Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bellens maakte de politiekertjes belachelijk: van de eerste tot de laatste ! Reeds 8 (acht !) jaar is hij "verdacht". Wat deden de politiekertjes in die 8 jaar ??? NIETS !!! Met justitie op kop, zijn het (parasieten)². Onvoorstelbaar. Om een tv reeks te maken ongeveer zoals "Salamander" vorig jaar. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar naïef zijn ons gebracht heeft is anders ook niet de oplossing stel ik vast. M'n leven lang, nu gepensioneerd, volg ik de politieke bokkesprongen en ik stel spijtig genoeg vast dat het van kwaad naar erger gaat. Zowel met onze privacy, onze vrijheid, de democratie als met wat we dienen bij te dragen om dat circus draaiende te houden.
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige krediet dat je liberale politici moet geven is dat zij altijd al gezegd hebben dat grootverdienen goed is voor de samenleving. Dat de Didier Bellens en de Jean Luc Dehaenes' een formidable prestatie voor de samenleving hebben geleverd , die beloond dient. ''Rechtse'' politici zijn wat minder hypocriet. Zeker nu we de NVA al 2 jaar niet meer horen over meervoudige mandaten die ''aangepakt moeten worden''. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 19 oktober 2013 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |