![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwartwerk zorgt voor oneerlijke concurrentie. Indien echter in een sector zwartwerk de norm is dan dient het beleid haar visie aan te passen. Ofwel wil het beleid die sector behouden, ofwel wordt de norm de regel.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Horeca is typisch een sector waar er niet veel toegevoegde waarde wordt gecreëerd. Koken kan men thuis zelf en een fles bier opentrekken verantwoordt ook geen 3-voudige kost tov de winkel. Als het nog duurder wordt zal er inderdaad nog minder geconsumeerd worden, maar dit is een trend die allang aan de gang is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Lul toch niet man. Armoede en de drang tot overleven bestaat niet in landen als België en Nederland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Niets.
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() België zou België niet zijn als er niet een Belgische oplossing gevonden zou worden.. Dezelfde als in Italië.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Mahalingam : 20 oktober 2013 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Huis schilders en behangers zijn al altijd voor de betere klasse geweest. Het gaat bergaf als de gewone werkman die ook al kan betalen. Wel serieus blijven in een discussie dus.
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben informaticus, maar het kost me minder om zelf te behangen en te schilderen dan het te laten doen en wat extra te werken in de plaats. Is een dergelijke toestand wel goed voor de economie en het algemeen belang? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar gaan we anders naartoe als iedereen zo maar luxe kan betalen? Serieus blijven/ zelfstandige oké maar niet tegen elke lage prijs.
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Fraude is niet meer dan zelfverdediging.