Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2013, 14:03   #21
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R.Verhiest Bekijk bericht
Het aantal gedwongen gecolloceerden is eerder laag; onze vriend is niet gecolloceerd
dat is wel duidelijk. Wat minder duidelijk is, is de kern van de zaak : waarover gaat het ?
Inderdaad, waarover gaat het hier?
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2013, 14:04   #22
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dikke kus Bekijk bericht
Nochtans is hij van elke verdenking vrijgesproken. En wie vertrouwt ons gerecht nu niet?
Ik
Oud 21 oktober 2013, 14:04   #23
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Links in Democratie Bekijk bericht
Het begint in sint-niklaas al met de vrederechter die het gewoon vind valsheid in geschriften te plegen
Dat is een zeer zware beschuldiging hoor!
Oud 21 oktober 2013, 14:04   #24
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
ik vrees dat dit een draadje gaat worden zoals het blankenberge gezever van Raspoutine...
Zoiets ja.
Oud 21 oktober 2013, 14:05   #25
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is puur politiek & het gaat vooral om het feit dat de kieswet & verscheidene sociale wetten ongrondwettig zijn en overheden zoals parket, cgkr, ocmw en dergelijke de desbetreffende klachten in de doofpot willen houden.
Ik kan nog niet volgen.
Oud 21 oktober 2013, 14:06   #26
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit is nu eens één fragmentje dat waarschijnlijk uit de een of andere batman-film komt. Batman heeft natuurlijk ook iets van wat links in democratie wenst te bestrijden. Bij deze nogmaals dank.
Wat wil u precies bestrijden, ik zou misschien mee willen strijden.
Oud 21 oktober 2013, 14:06   #27
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Zou je niet beter elders hulp zoeken?
Ik vrees dat je die niet gaan vinden op een politiek forum.
Hier ben ik het mee eens!
Oud 21 oktober 2013, 17:42   #28
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Inderdaad, waarover gaat het hier?
Ik zou het begot ook niet weten...
Oud 21 oktober 2013, 19:05   #29
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

ik denk dat er hier ene ongelooflijk met onze sjarels aan het spelen is.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2013, 19:08   #30
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Massaal nieuwe belgen & "eerdere" uitschrijven zonder reden wanneer ze beseffen dat het bestaande politiek systeem het begrip "Super Speciaal Fascisme" ver te boven gaat is nog het enige wat hier (tevens europa) gebeurt.
De vakbonden collaboreren globaal mee. Hun laatste schijngevecht was het referendum in Sint-Niklaas voor het behoud van de stedelijke vuilnisdienst. De valse organisatie van het referendum durfden ze zelfs niet gerechterlijk ten bergen brengen. Zelfs burgemeester nva verwierp de tenslotte toch nog positieve uitslag als zijnde niet representatief.
Allemaal schone woorden zoals verandering maar met uiteindelijk verslechtering i.p.v. verbetering. Velen zeker sint-niklazenaren weten al dat de nva ook niet deugd. Alle ambtenaren vrezen tevens voor hun leven als ze hun spreekrecht durven aanwenden. Genocide (moord en doodslag in getallen) gebeurt hier via misleiding, negatie, isolatie & dit alles via begeleiding i.p.v. stalking van de goed geklede, mooi uitziende gewapende vrienden van de straat of het buro!
Kiezen betekent wel degelijk verliezen hier in Belgie. Zeker nu dat op 25/05/14 de 3 hoogste niveau's van politieke verkiezingen vallen! Het cordon sanitaire & cgkr werken zeer prachtig. Het kan niet beter!
En ja,in al die drukte zou ik het nog vergeten vragen. Wanneer krijg(-&) ik(wij) de bewijzen dat mijn(onze) gedwongen collocatie mislukt is.
Ik begrijp je, wij voelen ons ook verraden door de vakbonden en import regeringen.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2013, 19:10   #31
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
ik denk dat er hier ene ongelooflijk met onze sjarels aan het spelen is.
Ach, zo'n SPaBertje type? Moeilijk te herkennen bij die gasten.
Oud 21 oktober 2013, 19:11   #32
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ik begrijp je, wij voelen ons ook verraden door de vakbonden en import regeringen.

Dan benoem ik jou hier vanavond de intellectueel van dienst, want je bent blijkbaar de enige die uit dat geraaskal iets kan opmaken. Respect voor BonBon.
Oud 21 oktober 2013, 19:15   #33
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ach, zo'n SPaBertje type? Moeilijk te herkennen bij die gasten.
Ik denk niet dat het de kleine Björn is. Maar hij kent er ook wat van om met de mensen hun cojones te spelen. Pin & Puk ?
Oud 21 oktober 2013, 19:32   #34
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk niet dat het de kleine Björn is. Maar hij kent er ook wat van om met de mensen hun cojones te spelen. Pin & Puk ?
Neeh, die "Links in Democratie" klinkt best normaal voor een PVDA militant.
Oud 21 oktober 2013, 19:33   #35
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Massaal nieuwe belgen & "eerdere" uitschrijven zonder reden wanneer ze beseffen dat het bestaande politiek systeem het begrip "Super Speciaal Fascisme" ver te boven gaat is nog het enige wat hier (tevens europa) gebeurt.
De vakbonden collaboreren globaal mee. Hun laatste schijngevecht was het referendum in Sint-Niklaas voor het behoud van de stedelijke vuilnisdienst. De valse organisatie van het referendum durfden ze zelfs niet gerechterlijk ten bergen brengen. Zelfs burgemeester nva verwierp de tenslotte toch nog positieve uitslag als zijnde niet representatief.
Allemaal schone woorden zoals verandering maar met uiteindelijk verslechtering i.p.v. verbetering. Velen zeker sint-niklazenaren weten al dat de nva ook niet deugd. Alle ambtenaren vrezen tevens voor hun leven als ze hun spreekrecht durven aanwenden. Genocide (moord en doodslag in getallen) gebeurt hier via misleiding, negatie, isolatie & dit alles via begeleiding i.p.v. stalking van de goed geklede, mooi uitziende gewapende vrienden van de straat of het buro!
Kiezen betekent wel degelijk verliezen hier in Belgie. Zeker nu dat op 25/05/14 de 3 hoogste niveau's van politieke verkiezingen vallen! Het cordon sanitaire & cgkr werken zeer prachtig. Het kan niet beter!
En ja,in al die drukte zou ik het nog vergeten vragen. Wanneer krijg(-&) ik(wij) de bewijzen dat mijn(onze) gedwongen collocatie mislukt is.
Zeer zeker.

Niettemin, en zonder daaromtrent al te veel in detail te willen gaan, moet worden gezegd dat het ene niet noodzakelijk iets te maken heeft met het andere. Neem nu bijvoorbeeld enerzijds de goed geklede gewapende vrienden van de staat, en anderzijds de stedelijke vuilnisdienst. Dat wijst duidelijk op de schone woorden van verandering, die in België wel degelijk verliezen betekenen, en zeer prachtig werken al is de positieve uitslag uiteindelijk niet representatief en vrezen alle ambtenaren voor genocide, zijnde moord en doodslag in getallen via isolatie en begeleiding van massaal nieuwe Belgen en “eerdere” hetgeen daar (tevens Europa) gebeurt.

Het kan niet beter !

En ja, in al die drukte zou ik nog vergeten antwoorden dat wij beseffen dat wij de bewijzen dat uw gedwongen collocatie is mislukt wel degelijk hebben gekregen.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2013, 20:28   #36
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer krijg(-&) ik(wij) de bewijzen dat mijn(onze) gedwongen collocatie mislukt is.
Ik garandeer het u: 't was een spijtige mislukking.
Oud 22 oktober 2013, 10:07   #37
Links in Democratie
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Dat is een zeer zware beschuldiging hoor!
Dit is zwart op wit bewezen, en moet zoals zoveel andere onregelmatigheden (vooral in Sint-Niklaas) in de doofpot blijven.
Links in Democratie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2013, 10:29   #38
Links in Democratie
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ik garandeer het u: 't was een spijtige mislukking.
Er is totaal niets aan de hand hoor! Sint-Niklaas moet gewoonweg nooit zijn ambtenaren i.p.v. zijn zwarte pieten motiveren. Alhoewel Wouter Van Bellingen vrijwillig is vertrokken uit het college zijn de zwarte pieten toch nog in één groot aantal bij de heilige.
Extra bvba's, vzw's, ... zijn massaal in het leven geroepen om orde op zaken te stellen. Zeker bij de vdab,...! Het kan trouwens niet blijven duren dat elke week maar één gezin met kinderen wordt uitgedreven in de stad. Daarom zijn alle verder politiek gekleurden, zoals Betty Goossens(broer van pol?) uit stekene op de ambtelijke werkplek "springstek geloof ik" opgedragen om elke persoon die meer dan 30 minuten per 2weken met een v/d zovele, meestal onbezette PC's(die politiek zogezegd gratis zijn toegewezen voor de toegang door armen) gaat werken praktisch weg te pesten, daadwerkelijk af te blaffen. Er moet tenslotte toch ergens stedelijk op bezuinigd worden.
Indien deze klus hen niet lukt, kunnen de meer beschaafden of kans-rijken steeds beroep doen op de gewapende vrienden van iedereen, het volk, om ze af te maken!
Het is dus nu geweten waarom werk-@mails naar bereikbare ocmw's of hun noodzakelijke afgeleiden zo eeuwigdurend achterwegen blijven! Tenslotte is officieel enkel de WC bevoegd om armoedeproblemen aan uit te drukken.

Laatst gewijzigd door Links in Democratie : 22 oktober 2013 om 10:31. Reden: bijzetten
Oud 22 oktober 2013, 11:48   #39
Links in Democratie
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Zou je niet beter elders hulp zoeken?
Ik vrees dat je die niet gaan vinden op een politiek forum.
Uw bovenstaande reactie is in feite een gevolg van mijn reactie op deze van "De schoofzak" op "ALLE AMBTENAREN VREZEN TEVENS VOOR HUN LEVEN ALS ZE HUN SPREEKRECHT DURVEN AANWENDEN" welke hij in het rood plaatste.
N.b.; dit artikel is waarschijnlijk verzet geworden naar koetjes & kalfjes omdat ik niet snel genoeg kan reageren gezien eigen PC gebrek(zie ook eerder)!
Oud 22 oktober 2013, 11:54   #40
Links in Democratie
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
ik vrees dat dit een draadje gaat worden zoals het blankenberge gezever van Raspoutine...
Zie maar eens naar de rode reactie van "De schoofzak" die onder het origineel van de uwe hierboven vermelde staat.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be