![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Intolerante integrist 40 % Twijfelaar 5 % ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Och ja, wat is smerig. Men beweert wel eens dat men met statistieken alles kan bewijzen.
Idem dito wat betreft vragenlijstjes, hoor. Het is helemaal niet moeilijk om een enquete in een bepaalde richting te sturen.
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Trouwe? Op 18-jarige leeftijd? Allez vooruit.
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Krantje of site laten voor wat het is, niet meer kopen of bekijken dus. Ik miste eigenlijk ergens een zin om een bolletje voor -of achter te zetten met de 'wijze' woorden etnisch zuiveren die groepen. Citaat:
Eigenlijk zou men een klacht moeten indienen tegen die test wegens oproer kraaien ![]() Laat ons het even verduidelijken: Elsene Oeps En we blijven ze rustig binnenhalen ondanks dat sommige andere landen al gestart zijn met muurtjes te bouwen rond hun landen (grenzen) ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 oktober 2013 om 06:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Lol, wat een resultaten
25 25 20 15 15 Blijkbaar ben ik half tolerant, heeft een groene die vragen opgesteld? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Een paar vragen die ontbreken in de lijst
- Pakistan heeft 350 miljoen inwoners, hebben die allemaal recht om hier te komen wonen? - Immigranten hebben het te moeilijk om naar hier te komen met de bootjes van mensenhandelaren, moeten we rechtstreekse lijnvluchten installeren voor hun veilige overtocht? - moeten we islamitische vluchtelingen toelaten als die onderdrukt worden door een islamitisch systeem of omgeving? - als we een vrouw toelaten omdat ze als vrouw onderdrukt wordt, moeten we dan mannelijke familieleden toelaten onder de gezinshereniging? - moeten we toelaten dat een toegelaten vluchteling trouwt met z'n ongeletterde nicht of nonkel uit het thuisland en deze dan naar hier brengen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou gaan solliciteren bij DS Bonbon! Dat zijn zeer goede specifieke vragen die onmiddellijk kunnen duidelijk maken hoe intolerant we wel zijn!
Ik zie nu zelfs in die gasboete-topic dat er gemeenten zijn waar men geen tapijten meer mag uitkloppen op de openbare weg! Als dat niet specifiek gericht is tegen de etnische minderheid van tapijtenkloppers dan weet ik het ook niet meer! foei! Knokke http://www.gasgids.be/index.php/176-...apijt-verboden
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 oktober 2013 om 09:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welk etiket we erop gaan plakken, laat ik in het midden, maar "lid van een etnische minderheid" is geen geschikt begrip om mijn graad van tolerantie aan af te meten, en alleen al suggereren dat zulks voor de meeste autochtonen wél het geval zou zijn, verraadt een enorm vooroordeel bij de opsteller van deze vragenlijst. Uw criterium, "zich willen aanpassen", zal voor de meeste mensen relevanter zijn, al kun je er veel kanten mee op. Ikzelf geloof dat een echte vrije markteconomie iedereen dwingt zich op zijn manier aan de markt aan te passen en daardoor conflicten, polarisatie en de tolerantiedwang van wereldvreemde journalisten overbodig maakt. Wie zijn medemensen niet dient, wordt weggeconcurreerd. Wie alleen de ware gelovigen ten dienste is, zal daar de economische gevolgen van dragen. Natuurlijk moet de vrije markt zich tegen de vijanden van de markt beschermen, en de koran bevat voornamelijk voorschriften om de markt te verstoren door roofmoord en plundering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() - Zinvolle vraagstelling 10%
- Bekrompen, betweterige, bevooroordeelde betuttelende wereldvreemde journalist 100% - Gezond verstand, psychologie, goede wil & échte tolerantie 0% |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verkozen politici: niet meer verkiezen Onverkozen eurocraten: geen belastingen meer betalen Het wordt hoog tijd dat we alle betuttelende parasieten van ons afschudden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben een tolerante confermist, weet ik dan ook alweer....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben een twijfelaar, en een intolerante paternalist . Dat tweede had ik niet verwacht, en het bewijst alleen maar dat de "ze zijn allemaal niet zo slecht" houding niet gesmaakt wordt.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond het een zeer gekleurde test, met weinig nuance, of keuze, wanneer deze " resultaten " als " representatief" worden gebracht, zegt dit veel over " onderzoeken".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ziejewel dat je mijn antwoorden uit post 1 had moeten volgen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Gouverneur
|
![]() Achja zoals steeds gooit men alles op een hoopje.
Doe deze test met i.p.v. het woord 'minderheden' het woord Moslims en iedereen zal een zwaar negatieve score halen. Doe dezelfde test met het woord Oost-Aziatische minderheid en iedereen zal een supergoeie score halen. Doe dezelfde test met Noord -of Zuid-Amerikaanse minderheid en je zal, net als bij de Oost-Aziaten, een veel positievere score verkrijgen. idem voor Europese minderheden en minderheden uit zwart-Afrika. Men probeert gewoon door het woord 'minderheden' te gebruiken het sprookje op te hangen dat Vlamingen intolerant zijn jegens elke buitenlander terwijl de waarheid zeer eenvoudig is: In Vlaanderen zijn er zeer weinig 'echte' racisten, ze zijn er, maar hun aandeel is marginaal. Er zijn wel heel veel problemen met de Moslims, los van deze Moslims hun huidskleur, land van herkomst, enz. Door deze Moslims mee op te nemen in de groep 'minderheden' probeert men te verdoezelen waar het eigenlijk om gaat en dat is wederom heel spijtig. De integratie van talloze 'minderheden' (beter gesteld mensen met een allochtone origine) is een groots succes (dit meen ik 100% serieus) behalve bij die ene groep met die ene religie, daar is het het grootste fiasco denkbaar. maar met deze analyse kan je natuurlijk moeilijk de schuld nog voor 99,99% bij de racistische bevolking van Belgische origine leggen want hoe komt het dan dat al die andere 'inwijkelingen' zo weinig last ondervinden met deze racisten pur sang en wel glansrijk slagen in hun integratie en na enkele generaties (soms zelfs al in de eerste) gewoon deel uitmaken van de belgische samenleving. Juist ja...
Laatst gewijzigd door doremi : 26 oktober 2013 om 12:09. |
![]() |
![]() |