Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 oktober 2013, 18:06   #21
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Naar aanleiding van een artikel verslikte ik mij weer haast in mijn koffietje.

Bron

Dat woordje bena*deeld in het krantenartikel stoorde mij vrij zwaar in de zin van, overspoelen ze ons nog niet genoeg krijgen ze niet alle voordelen?

Een slag in het gezicht ook van die autochtonen die om de een of andere reden hun werk verloren zijn en werkloos zijn op huidig ogenblik.

Ik 'vraag' mij dan ook nog steeds af wat men daar eigenlijk wil mee bereiken met zo van die berichtgeving, volksopstand?

Ok, ok met het snel naderende 2014 jaartje kan het best zijn dat men weeral maar eens een visje in het water wilde gooien ...

In een 'ver' verleden schreeuwden er sommige mensen van de daken: Eigen volk eerst!

Na zo van die idiote berichtgevingen in de kranten zou je voor minder gaan staan meekrijsen dacht ik
Het enige wat ik aan zo'n acties van kranten zie is dat ze achteraf kunnen zeggen, "nee we zijn niet racistisch, kijk maar we hebben er een ganse week over gerapporteerd" en ondertussen kunnen ze de lezers verder hun kop zot maken. Het woordje "benadeeld" krijgt je bijvoorbeeld pissig, dat is net om de inborst te treffen hoor. Verdeel en heers of hoe noemt dat?
Oud 29 oktober 2013, 20:21   #22
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
Het enige wat ik aan zo'n acties van kranten zie is dat ze achteraf kunnen zeggen, "nee we zijn niet racistisch, kijk maar we hebben er een ganse week over gerapporteerd" en ondertussen kunnen ze de lezers verder hun kop zot maken. Het woordje "benadeeld" krijgt je bijvoorbeeld pissig, dat is net om de inborst te treffen hoor. Verdeel en heers of hoe noemt dat?
Dat zijn de belgicisten aan het proberen om NVA zwaar te beschadigen.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2013, 23:37   #23
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Ik blijf het raar vinden dat België procentueel meest vreemdelingen telt van de hele EU.
Ofwel is het hier erg slecht en komen ze in mindere mate hierheen...

Ofwel is het hier heel goed en komen ze en masse hierheen...

Dat laatste kan natuurlijk niet, want ze worden hier erg gediscrimineerd en vinden geen werk, en hun kinderen krijgen geen respect van hun leraars (leraressen), las ik gisteren nog.

Ofwel ja, is het hier gewoon erg makkelijk om een uitkering te bemachtigen en is het het werken niet waard, maar maskeren ze dat door zich weg te steken achter het toverwoordje "discriminatie"...

Maar neen, dat zouden ze nooit durven...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2013, 23:46   #24
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Naar aanleiding van een artikel verslikte ik mij weer haast in mijn koffietje.

Bron

Dat woordje bena*deeld in het krantenartikel stoorde mij vrij zwaar in de zin van, overspoelen ze ons nog niet genoeg krijgen ze niet alle voordelen?

Een slag in het gezicht ook van die autochtonen die om de een of andere reden hun werk verloren zijn en werkloos zijn op huidig ogenblik.

Ik 'vraag' mij dan ook nog steeds af wat men daar eigenlijk wil mee bereiken met zo van die berichtgeving, volksopstand?

Ok, ok met het snel naderende 2014 jaartje kan het best zijn dat men weeral maar eens een visje in het water wilde gooien ...

In een 'ver' verleden schreeuwden er sommige mensen van de daken: Eigen volk eerst!

Na zo van die idiote berichtgevingen in de kranten zou je voor minder gaan staan meekrijsen dacht ik

O. Dus jij wordt "overspoeld" .. Drink maar verder van je koffietje, kroket.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be