![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik blijf het raar vinden dat België procentueel meest vreemdelingen telt van de hele EU.
Ofwel is het hier erg slecht en komen ze in mindere mate hierheen... Ofwel is het hier heel goed en komen ze en masse hierheen... Dat laatste kan natuurlijk niet, want ze worden hier erg gediscrimineerd en vinden geen werk, en hun kinderen krijgen geen respect van hun leraars (leraressen), las ik gisteren nog. Ofwel ja, is het hier gewoon erg makkelijk om een uitkering te bemachtigen en is het het werken niet waard, maar maskeren ze dat door zich weg te steken achter het toverwoordje "discriminatie"... Maar neen, dat zouden ze nooit durven...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
O. Dus jij wordt "overspoeld" .. Drink maar verder van je koffietje, kroket. |
|
![]() |
![]() |