Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 augustus 2004, 22:15   #21
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Girlke
er zijn criminele Vlamingen en allochtonen, maar je moet dingen niet meer opblazen, want jullie zoeken elk gazetje en verdraaien de waarheid en de kranten zoals GVA met een rechtse redactie zijn niet betrouwbaar meer en 85ù van de Vlamingen gelooft toch de media niet meer , dus zijn die berichten wel allemaal waar...

"den dikke" van Antwerpen was tenslotte ook maar een achtergestelde tiener
met weinig kansen en veel complexen en het is schandalig wat Dewinter die
jongen aandeed...
En die ontsnapping in Lantin?
Alsof die celgenoot onder druk was gezet.
Niets is minder waar, de ene heeft de andere geholpen en lang genoeg gewacht.
En dan is hij gaan zeggen dat hij bedreigt werd en zijn familie ook.

JIJ hebt gezegd dat je die ramkraken goed vindt.
JIJ hebt gezegd dat je het zoals in Frankrijk wil, alleen allochtonen winkeliers.
Dus JIJ gunt een autochtoon de zon niet.

'Maar' een achtergestelde tiener die er niet voor terugdeinsde om criminele feiten te plegen, je praat het ook nog goed.
Dat is nu typisch aan de allochtone bevolking, zij praten hun eigen criminele activiteiten goed, terwijl de autochtone bevolking ook de autochtone criminelen veroordeelt.
Horus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2004, 22:22   #22
Black Girlke
Banneling

Black Girlke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horus
En die ontsnapping in Lantin?
Alsof die celgenoot onder druk was gezet.
Niets is minder waar, de ene heeft de andere geholpen en lang genoeg gewacht.
En dan is hij gaan zeggen dat hij bedreigt werd en zijn familie ook.
iedereen heeft het recht om te ontsnappen en eerlijk gezegd begrijp ik jullie niet zo goed...
wanneer een zwarte in de Vlaamse bak vliegt , zeggen jullie , terugsturen met C-130 en daar straf uitzitten ... wij moeten dat hotel niet betalen voor die m*****

Nu is de man ontsnapt , plaatsje vrij , belastingbetaler en die hardwerkende
blokkers moeten daarvoor niet meer betalen en het is nu ook niet goed... ge moet weten wat ge wilt he....
En voor een uitkering moet hij ook nergens aankloppen of ze hebben hem direct... wat drijft jullie eigenlijk om steeds om misdadigers van vreemde
afkomst te kappen... waarom nooit de blanken... want er zijn er genoeg,
maar uw klassejustitie spreekt ze merendeels vrij...
Black Girlke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2004, 22:27   #23
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
iedereen heeft het recht om te ontsnappen en eerlijk gezegd begrijp ik jullie niet zo goed...
wanneer een zwarte in de Vlaamse bak vliegt , zeggen jullie , terugsturen met C-130 en daar straf uitzitten ... wij moeten dat hotel niet betalen voor die m*****

Nu is de man ontsnapt , plaatsje vrij , belastingbetaler en die hardwerkende
blokkers moeten daarvoor niet meer betalen en het is nu ook niet goed... ge moet weten wat ge wilt he....
En voor een uitkering moet hij ook nergens aankloppen of ze hebben hem direct... wat drijft jullie eigenlijk om steeds om misdadigers van vreemde
afkomst te kappen... waarom nooit de blanken... want er zijn er genoeg,
maar uw klassejustitie spreekt ze merendeels vrij...
Omdat die lelijke vent gewoon terug gaat beginnen met die dingen waarvoor hij in de bak gevlogen is.
En dat er criminele blanken zijn, dat weet ik, ik ben blij als ze eens veroordeelt worden, terwijl jij het als een overwinning ziet als een allochtoon ontsnapt.
En ontsnappen is geen recht! (of zeg eens waar dat geschreven staat)

Jij bent een schande voor je eigen gemeenschap, en ik wed dat je het boek van Haffid Bouazza nooit lezen zult, want de kans dat je jezelf erin herkent is te groot.
Mensen als jij, zijn de vruchtbare grond, waarop het Vlaams Blok groeit.
Oud 28 augustus 2004, 22:36   #24
Black Girlke
Banneling

Standaard

Kijk, al die blablabla over positieve discriminatie , dat migranten voorrang krijgen ... zijn leugens... iedereen heeft rechten en plichten... maar waarom zouden ze deelnemen
en de wetten van dit land respecteren wanneer dagelijks hun rechten worden geschonden.
Om die redenen, zie ik geen enkele redenen dat rechters vreemdelingen mogen veroordelen, want het systeem is rot op alle vlakken en hoe racistischer het land,
hoe meer kans op gettovorming en dat de vreemdelingen zich isoleren en de autochtone bevolink beschouwen als tegenstander, want tenslotte lopen er reeds
een miljoen van die gasten rond, en wie is wie he... het klimaat is geschapen en u
moeten zowel de goeden als de slechten de gevolgen ervan dragen... in oorlogstijd
vallen er steeds onschuldigen... en extreem rechts is hiervoor verantwoordelijk...
Oud 28 augustus 2004, 22:43   #25
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk, al die blablabla over positieve discriminatie , dat migranten voorrang krijgen ... zijn leugens... iedereen heeft rechten en plichten... maar waarom zouden ze deelnemen
en de wetten van dit land respecteren wanneer dagelijks hun rechten worden geschonden.
Om die redenen, zie ik geen enkele redenen dat rechters vreemdelingen mogen veroordelen, want het systeem is rot op alle vlakken en hoe racistischer het land,
hoe meer kans op gettovorming en dat de vreemdelingen zich isoleren en de autochtone bevolink beschouwen als tegenstander, want tenslotte lopen er reeds
een miljoen van die gasten rond, en wie is wie he... het klimaat is geschapen en u
moeten zowel de goeden als de slechten de gevolgen ervan dragen... in oorlogstijd
vallen er steeds onschuldigen... en extreem rechts is hiervoor verantwoordelijk...
Weer een bewijs van uw kortzichtigheid.
Als morgen migranten zich zouden gedragen zoals het hoort, heeft overmorgen het Vlaams Blok geen reden van bestaan meer.
Maar je zegt het zelf, gettovorming, want het staat je niet aan, er is niet genoeg 'positieve discriminatie' tegenover jullie (lees, jullie krijgen teweinig).

Jullie zijn ook zelf verantwoordelijk voor dat klimaat.
Onze schuld, ligt erin dat we jullie teveel hebben 'gegeven', geef je vinger en ze pakken........... of ken je dat niet???

Dus wil jij extreem recht uitroeien, stop dan met die racistische praatjes en veroordeel zowel autochtone als allochtone criminelen.
Maar dat laatste komt je niet goed uit natuurlijk, want dan ben je een 'nestbevuiler'.

Welnu, dat laatste ben je sowieso, want je postings hier, ik ben er zeker van dat een verstandige allochtoon er afstand van neemt, die is nooit zo racistisch als jij.
Oud 28 augustus 2004, 22:48   #26
Black Girlke
Banneling

Standaard

Citaat:
Welnu, dat laatste ben je sowieso, want je postings hier, ik ben er zeker van dat een verstandige allochtoon er afstand van neemt, die is nooit zo racistisch als jij.
in real life zal ik dat ook zeggen, maar een forum is anoniem en dus kan ik gerust zeggen wat de meesten denken... de hardcore blokkers zeggen ook niet luidop wat ze werkelijk denken... vrije meningsuiting is toch een logo van het VB...
en ik weet ook wel wanneer ik moet zwijgen... maar pas maar op jullie, we hebben u in het oog hoor

Laatst gewijzigd door Black Girlke : 28 augustus 2004 om 22:49.
Oud 28 augustus 2004, 22:51   #27
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
in real life zal ik dat ook zeggen, maar een forum is anoniem en dus kan ik gerust zeggen wat de meesten denken... de hardcore blokkers zeggen ook niet luidop wat ze werkelijk denken... vrije meningsuiting is toch een logo van het VB...
en ik weet ook wel wanneer ik moet zwijgen... maar pas maar op jullie, we hebben u in het oog hoor
Jij zegt wat jij denkt, dus hier ben je jezelf, raciste pur sang.
Hardcore blokkers kicken op volk als jij en gebruiken jouw postings om anderen te overtuigen hun te volgen.
Zoals ik al zei van die vruchtbare grond, maar snappen doe je hem niet.

En als je echt wist wanneer te zwijgen, had je allang je bek gehouden, want de schandalen die er zonet zijn uitgekomen, doen zelfs serieuze mensen twijfelen over hun politieke standpunten.
Oud 28 augustus 2004, 22:55   #28
Black Girlke
Banneling

Standaard

De PS heeft gelijk , jullie moeten worden uitgeschakeld , maar wie zal het lef hebben
en zal het niet te laat zijn... de schade die het VB toebrengt aan de internationale politiek , de economie , de Belgische monarchie , de reputatie van België , gewoon alles
verpest, alles afbreekt, alles vernietigd in plaats construcief te zijn..... dat moet gestopt worden, de verzuring is alom en de politiek begint weer op gang te komen
en de miserie zal weer beginnen en met ons belastingsgeld zitten ze daar...
Oud 28 augustus 2004, 23:03   #29
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De PS heeft gelijk , jullie moeten worden uitgeschakeld , maar wie zal het lef hebben
en zal het niet te laat zijn... de schade die het VB toebrengt aan de internationale politiek , de economie , de Belgische monarchie , de reputatie van België , gewoon alles
verpest, alles afbreekt, alles vernietigd in plaats construcief te zijn..... dat moet gestopt worden, de verzuring is alom en de politiek begint weer op gang te komen
en de miserie zal weer beginnen en met ons belastingsgeld zitten ze daar...
Die 'jullie', ik ben (nog) niet bij het Vlaams Blok, maar je doet me twijfelen.
de schade die jullie allochtonen aan de maatschappij hebben toegebracht, is met geen woorden te beschrijven.
Wie wind zaait, zal storm oogsten, jij spreekt de taal van de haat, je krijgt ze terug.
Lees eens onderstaande link:
http://forum.politics.be/showthread....&page=98&pp=20 , de stelling van ancapa

En dan durf jij zeggen dat jullie niet bevoordeelt worden.
Jullie zijn de reden, dat de Vlaams Blokkers bestaan, heb je dat dan nog niet door.
Als je zo blijft verder gaan, dan zullen nog meer mensen op het Vb stemmen.
En dan durven zeggen dat het onze schuld is.
Dat gij U nog niet schaamt, maar dat zegt genoeg van jezelf zeker.

Laatst gewijzigd door Horus : 28 augustus 2004 om 23:05.
Oud 28 augustus 2004, 23:09   #30
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Black girke is waarschijnlijk een vette uitkeringsgerechtigde autochtone kwal.
Die er wel wat plezier uithaalt om te stoken op fora als deze.

Een "allochtoon" die op een neutraal tot rechts forum wat komt belachelijk doen, da's toch de fun van het jaar nietwaar.

Oh wel, ik ga het gewoon lezen, maar erop antwoorden, onwaarschijnlijk.
Oud 28 augustus 2004, 23:12   #31
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Black girke is waarschijnlijk een vette uitkeringsgerechtigde autochtone kwal.
Die er wel wat plezier uithaalt om te stoken op fora als deze.

Een "allochtoon" die op een neutraal tot rechts forum wat komt belachelijk doen, da's toch de fun van het jaar nietwaar.

Oh wel, ik ga het gewoon lezen, maar erop antwoorden, onwaarschijnlijk.
Inderdaad, het kan ook gespeeld zijn natuurlijk, maar dan doet hij/zij het goed.
Oud 28 augustus 2004, 23:18   #32
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik vind bergen fouten terug in de de verschillende kleuren girlkes en valken.

Vooral de schrijfstijl is een weggever.

En de mislukte pogingen om gestalte te geven aan een extreem moslim, die toch de moeite doet niet moslims te bekeren,onder dwang is niet echt koransgetrouw.
Allah wil geen nep bekeerlingen, en een bekering onder dwang is geen bekering,maar hypocrisie om het eigen hachje te redden.

Dus als onze medediscusieparter zwart girlke wil spelen, dat mag, maar tja, als niemand nog antwoord op de komplete onzin, dan is de fun er snel af.
Oud 28 augustus 2004, 23:24   #33
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Ik vind bergen fouten terug in de de verschillende kleuren girlkes en valken.

Vooral de schrijfstijl is een weggever.

En de mislukte pogingen om gestalte te geven aan een extreem moslim, die toch de moeite doet niet moslims te bekeren,onder dwang is niet echt koransgetrouw.
Allah wil geen nep bekeerlingen, en een bekering onder dwang is geen bekering,maar hypocrisie om het eigen hachje te redden.

Dus als onze medediscusieparter zwart girlke wil spelen, dat mag, maar tja, als niemand nog antwoord op de komplete onzin, dan is de fun er snel af.
Aha, dank je voor die gouden tip, gewoon negeren de volgende keer.
Oud 28 augustus 2004, 23:28   #34
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Aha, dank je voor die gouden tip, gewoon negeren de volgende keer.
vooral niet druk in maken. op dit forum moet je extremelingen relativeren, na een tijdje vind je ze grappig

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2004, 23:30   #35
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
vooral niet druk in maken. op dit forum moet je extremelingen relativeren, na een tijdje vind je ze grappig
Ik begon al gek te worden, zo een idiote reacties.
En uit wat voor een hoek ze kwamen, jongens toch.
Oud 29 augustus 2004, 03:15   #36
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Zoveel te beter, hoe meer winkels wij kunnen openen en alles overnemen zoals in de andere grootsteden, aan zo dingen zie je wie de macht heeft en wie de straten bezit, zoals in Frankrijk.
Tracht voor één keer eens inhoudelijk en doordacht te reageren. Deze door provocatie geïnspireerde posts van jou dragen niet echt iets bij aan de discussie. Jij bent niet links, jij bent niet rechts, jij bent geen migrant maar ook geen vlaming, het enige dat we zeker van je weten is dat je pro pedofilie bent.
Wordt het niet stilletjesaan tijd dat jij een beetje volwassen wordt en of, inhoudelijk en gestructureerd gaat reageren of een ander speelplein gaat zoeken? Noch links, noch rechts, kan jouw "bijdrages" appreciëren. Veel plezier kan je daar toch niet uit blijven putten?
Oud 29 augustus 2004, 03:24   #37
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Ik begon al gek te worden, zo een idiote reacties.
En uit wat voor een hoek ze kwamen, jongens toch.
we zagen de stoom al uit je oren komen
gewoon op de negeerlijst zetten, ik ga dat nu ook eens voor de eerste keer gebruiken!
Oud 29 augustus 2004, 04:21   #38
Eagle of Silver
Banneling

Standaard

Citaat:
Bij de allochtoon winkel is gezelliger 8) de buurt leeft en is zo leerzaam en zo ken je ook eens alle nationaliteiten, maar je moet de stap naar die lieve mensen zetten en geen waanideeen hebben.
Tja, als je graag een winkel binnenkomt om zo nu en dan een kakkerlak tussen de aangeboden voedingswaar te zien voorbijpasseren ... inderdaad heel gezellig.
Met ogen vol haat nagestaard te worden omdat je als niet-Marokkaan of als niet-moslim op hun territorium (lees getto's, ingepalmd Belgisch grondgebied) komt om een pakske sigaretten te komen kopen ... inderdaad lieve mensen.
Zien dat praktisch geen enkel allochtoonse winkelier ook maar één woord Nederlands verstaat, laat staan dat teksten van één der officiële landstalen in sommige winkels te bespeuren valt ... om het gebrek aan integratie aan de lijve te ondervinden, inderdaad heel leerzaam.
Eagle of Silver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2004, 04:25   #39
Eagle of Silver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
En jij staat er op te springen om eraan te beginnen, als ik jou zo bezig hoor.
Jij precies niet thePiano ?
Oud 29 augustus 2004, 04:37   #40
Eagle of Silver
Banneling

Standaard

Het zijn inderdaad moeilijke tijden voor de zelfstandige autochtone winkeliers.
Aan de ene kant hebben hun winkels te lijden aan overvallen door hoofdzakelijk criminele allochtonen (immers allochtonen gaan niet elkaar bestelen, dat is een soort ongeschreven wet tussen hun die gerespecteerd wordt), aan de andere kant hebben ze het politiek correct Links beleid dat dergelijk gedrag onbestraft en daardoor nog meer aanmoedigd, tot grote vreugde van de allochtoon uiteraard die praktisch straffeloos z'n crimineel gedrag rustig kan verder zetten.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be