![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In China kan je ter zelfs ter dood veroordeelt worden als je te grof sjoemelt. Hier ga je dan bij de EU regering en doe je verder.
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
China staat namelijk niet verder dan Belgie stond in de jaren 80 en 90 van de 19de eeuw. Er is een enorme economie, maar die draait bijna volledig op export en levert de plaatselijke bevolking weinig of niets op. Eens buiten de steden vindt je dan ook enkele ellende en armoede. De Chinese overheid is zich nu aan het beraden hoe ze hun export economie kunnen omvormen naar een plaatselijke economie, daar zij zelf met de grootste voorraad mogelijke consumenten zitten. Hun exporteconomie is trouwens flink aan het afnemen door de crisis in het westen. Maar zoals sommige hier reeds postte, zij kunnen op lange termijn werken, gewoon omdat ze niet moeten zorgen dat ze om de 4 jaar herkozen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij zijn nog lang niet op de hoogte van de VS, laat staan op die van Europa. Maar wij zijn aan het inleveren en het zal dus geen 10 jaar meer duren voor ze ons voorbij steken. Niet omdat zij zo snel stijgen, maar omdat wij zo snel dalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar zolang we blijven stemmen op de goedbetaalde slaven van het kapitaal, onze heerlijk slaafse, corrupte, graaiende politici, die het beste met je voor hebben, word de put steeds dieper. Waar zijn de 4 signalen dat het westen zijn lehman moment reeds voor de 3de keer nadert? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In ieder geval, doe maar om naast de Amerikanen te komen. Dat ze zouden moeten bij sturen was te voorzien of zoals de sportman, na een zware inspanning, ook die moet op adem komen. Verschil met hier is dat ze er zich daar bewust van zijn en er iets aan doen. Iere kaat ket koet, belasten ze steeds hoger en verkwanselen steeds meer. Daardoor komt de laatste adem van onze bedrijven zelfs in gevaar en de multinationals die verdwijnen naar betere oorden, ons economisch wezenloos achterlatend.
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zelf werkte ik ook om te leven "maar ik had plezier in mijn werk en dacht na". Leefde, werkte hard en liet leven en werken. België verdiende geld aan mij, niet omgekeerd. Ondertussen leefde ik goed en gelukkig, verdiende wat spaargeld en daarom wordt ik door andersdenkenden soms een kapitalist genoemd. Maar zeg me dan wat daar verkeerd aan is volgens die mensen hun opvattingen? Of is het toch jaloersheid?
![]() |