![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Vlaamsblok >< Holebi? | |||
Pro |
![]() ![]() ![]() |
5 | 35,71% |
Contra |
![]() ![]() ![]() |
9 | 64,29% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De protestacties van Katholieke ouders (briefschrijfactie, betoging) tegen dat vieze promotiefilmpje in scholen hebben hun effect niet gemist. Nog voor de start van de week van de diversiteit, heeft de Guimardstraat alle katholieke scholen aangeschreven met de melding dat ze niet verplicht waren het door het ministerie verstrekte materiaal te verspreiden. De boodschap verscheen ook in Tertio, zodat zeker alle directeurs op de hoogte zouden zijn. De persoon in de Guimardstraat die zo dom is geweest zijn handteken te zetten onder het samenwerkingsakkoord met Vanderpoorten, is ontslagen. De ziel van onze kinderen is nog even gevrijwaard gebleven. Maar we moeten op onze hoede blijven voor de fanatieke vrijzinnige lobby die ons land in hun greep houden. A propos, die smeerlapperij wordt geproduceerd door de "holebifabriek", een organisatie die zich dus tot doel stelt om normale mensen tot homofielen te maken. In één woord: W-a-l-g-e-l-i-j-k! Om van te kotsen. En het ergste is dat ik zoiets met mijn belastinggeld moet financieren: de ondergang van onze eigen samenleving financieren dus.
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar graag het verdere bewijsmateriaal Godfried! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Nog beter: holebifiworst! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Is dat wetenschappelijk bewezen? Neen! Trouwens is het verboden dat een man nu van een man houdt?? Dus we staan weer even ver nog altijd geen bewijzen dat homosexualiteit een afwijking zou zijn etc etc etc
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() In die zaken die je opgegeven hebt die ik WEL gelezen heb(weeral verdraaiing van de woordenè!!!!) staat nergens maar dan ook nergens BEWEZEN dat het een medicshe afwijking is, een ziekte is, ....
HEt feit dat u het opgeeft betekent héél véél o.a. dat je het niet kan halen. Slotconclusie: homo's zijn helemaal niet ziek, niet afwijkend, niet pervers! Homo's zijn normaal en hebben of MOETEN dezelfde rechten hebben of een heterokoppel. Maar ja Godfried kan het niet halen omdat hij het niet kan bewijzen en daarom geeft hij het op. Ik vraag nu al één maand naar die bewijzen maar die blijven maar uit. Maar mij niet gelaten het homohuwelijk is er en de adoptie komt er ook. Meer nog andere landen zijn nu ook verplicht het Belgische homohuwelijk wettelijk te erkennen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Ja ik ben homo. Problemen mee misschien?? Trouwens mocht je mijn topics eens grondig lezen zou je dat al lang geweten hebben, een overbodige vraag dus. Iedereen op het forum weet dat hier naderhand wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ja, hij is homo. Wil dat dan zeggen dat hij zich daar voor moet schamen? Doet hij iets verkeerd? Brengt hij schade toe aan anderen?[/quote]
Sé kijk dat bedoel ik nou net. Mij chockeert dat niet hoor, ieder zijn meug. Waarom dan ineens zo defensief? Volgens mij zijn de anders-geaarden niet in het reine met ZICHZELF, en schrijven ze daarom de hetero's allerlei laatdunkende en discriminatoire bedoelingen toe die deze allang niet meer hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En als jij dat allemaal 'walgelijk' of 'om te kotsen vindt', dan zegt dat véél meer over jou persoonlijkheid(?) dan over homo's. Ik heb een aantal vrienden die homo zijn en dat zijn godverdomme (sorry) de tofste mensen die ik ken!!! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom dan ineens zo defensief? Volgens mij zijn de anders-geaarden niet in het reine met ZICHZELF, en schrijven ze daarom de hetero's allerlei laatdunkende en discriminatoire bedoelingen toe die deze allang niet meer hebben.[/quote] Helemaal niet, en de meeste hetero's doen zo'n zaken niet zoals jij schrijft maar een déél hier op het forum is homohatend! En als we vragen om bewijzen te leveren, kunnen ze dat gewoon niet doen en niet toegeven. Denk daar maar eens over na, waarom en discriminatoir, helemaal niet, kijk eerst eens naar jullie zelf, het zijn jullie die de homo's discrimineren! Trouwens benniet de enige homo hier op het forum! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wel straf dat bartje zich steeds zo aangevallen voelt. Volgens mij is hij niet zo gelukkig et zijn levenskeuze als hij zelf wel beweert te zijn.
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Chr. Wouters je hebt verkeerd gequote!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Godfried en ik ben wel gelukkig, hoe durf je dat te zeggen. Dat je homo wordt door een trauma uit je jeugd, welk een nonsens is dat nu weer????? Kan je dat bewijzen?? Ja ik kom er weer mee af, maar je zegt wel véél maar je kan uiteraard niets bewijzen. Je doet het gewoon niet.
En bisexuelen zijn pevers???? Aantonen aub? Je kan bi zijn maar je kan een perfect gelukkige relatie hebben. Problemen mee misschien. En wat dan met die venten die alle dagen naar de prostitutie gaan. Daar wordt er uiteraard weer over gezewegen ah ja m'n maakt de homo's graag zwart voor alles dat schoon en lelijk is zonder dat wel te kunnen bewijzen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Misschien denken die kinderen tussen mama en papa is het mis gelopen, die miserie willen we zelf niet dus houden we het bij onze eigen soort : klinkt logisch niet? Maar Godfried: hoe zoudt gij homo's willen genezen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Homo's genezen?? Hoe ga je dat doen, iemand genezen die niet ziek is!
En van een homo een hetero maken, met alle gevolgen vandien. Trouwen, maar zich toch doodongelukkig voelen en ja dan toch scheiden van elkaar... is het dat wat jullie wensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ja ik begrijp ook niet waarom Godfried bi's nog erger vindt dan homo's. En dan heeft hij het nog niet over travestieten en transsexuelen gehad! |
|
![]() |
![]() |