Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 augustus 2004, 18:28   #21
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Waar is de tijd toen ik nog ging .. ik trok tenminste volk. Dan waren we daar met meer dan 30.000 mensen. 'k herinner mij zelfs getallen van + 50.000 ....
maar dan moest en zou men gaan vernieuwen .. om meer volk te trekken ?... om actueler te zijn .. ? Om de boodschap te vertalen ....

Actueel kunnen we zeggen dat de vernieuwing de bedevaart kapot heeft gemaakt.
Ik was in 1967 op mijn eerste IJzerbedevaart en daar was toen 52.000 man. In 1978, mijn laatste bedevaart, was er nog 35.000 man. Ik vrees dat vooral collaborateurs, hun families het laten afweten doordat ze bijna allemaal afgestorven zijn. Tegelijk ook, en van evenzeer groot belang, is dat tot 1978 er inderdaad nog iets was om voor te strijden. Geef toe, voor wat bestaat er thans nog een Vlaamse beweging? Wat is het nut er nog van? Om meer mayonaise op de fritten te hebben? Een derde of 4de auto te bezitten?
Oud 8 september 2004, 13:29   #22
Landau
Burger

Landau's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hingis
Allé, een pak slag gekregen hebben ? Geweld gebruiken ? Wow, is da de vrijmeninginstuiting ( of zoiets ) van de Vlaams Nationalisten ? Goed bezig gij... Niet radicaal genoeg ? Damned, moeten ze met Kalashnikov, Bazooka, enz. betogen, anti dit, anti dat songs een Pro Vlaamsche songs zingen ? Ach ja, België Barst, Waalse raten buiten, Alochtonen buiten : Happy now ? I Hope so.
Ik denk dat je het niet goed begrijpt. Natuurlijk predik is geen verdraagzaamheid.

De enige manier om Vlaanderen te bevrijden is door zijn tegenstanders te vernietigen. Zal ik een sneeuwbal smijten ..of neen, want de bubbers gaan daar blauwe plekken van krijgen. rattenvergif ..hmm ja en niet zo veel want die linkse rakkers zijn de enige wezens die hun uitwerpselen voor herbruikbaar voedsel zien. Scheelt dus een serieuze slok op de borrel.

Happy now ? Noop, need a break to much work to do cause you are still alive ...
Landau is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be