![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() en als ik tussen mijn benen kijk, weet ik dat wel zeker. ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 30 augustus 2004 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
op basis van een relatief kleine gemeente dus, die helemaal niet zo rijk is als jij laat uitschijnen (ik ben van de streek)
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
1. Ironie is een begrip dat jij niet (her)kent. 2. Statistiek is wel iets complexer dan 2 naastliggende dorpjes wat bakkers en zo tellen. Mogelijks ben je verblind door je Vlaanderen-Walonie doctrine dat je elke stroohalm die hierin past als keiharde feiten gaat zien. En als er meer te verdelen valt is de taart groter. Het is als je meer moet verdelen dat de stukjes kleiner zijn. Kleine nuance.
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() veel bedrijven worden opgestart in Wallonië.
En door de fiscale maatregelen getroffen door Vlaanderen, vinden meer en meer vermogende Walen het interessant om in Vlaanderen te wonen. Minder registratie kosten allerhande, en weet ik wat. in magazine Vermogen gelezen. Ik denk dat het capitalisme profiteert van de dualiteit Vlaanderen-Wallonië, en zo een onevenwichtigheid creëert. De Rijk - Arm kloof. Hoewel er ook veel wordt gerealiseert in Wallonië, trekt Vlaanderen de rijkdommen aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jezus man... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Omdat er veel minder verdeeld geweest is in het verleden is het normaal dat er nu een kleine inhaal manoeuvre is. Wat zit jij dan te zagen, op mijn argument van het verzadigingseffect? Laatst gewijzigd door giserke : 31 augustus 2004 om 16:16. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door giserke : 31 augustus 2004 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Om het statistisch uit te drukken: Uw steekproef is waardeloos tov uw populatie, bovendien zeer subjectief bepaald, daardaar zal de afwijking op uw resultaat zodanig groot zijn dat uw conclusies zodanig vaag moeten zijn dat de meting op zich totaal geen waarde heeft. Met dezelfde zekerheid als uw conclusie kan ik bepalen dat als ik 1 domme NVAer vind, ze allemaal dom zijn. De reactie was dus zeer inhoudelijk. En neen, dat is niet iets waarover je een opinie hebt, dat is iets dat wiskundig vaststaat.
In het begin was er niets, wat ontplofte. Laatst gewijzigd door TomB : 31 augustus 2004 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In een onafhankelijke republiek Vlaanderen is er één parlement en geen koning! Goedkoper als een pak zout in den Aldi! (oké, dat laatste was overdreven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laat ik u even verderhelpen: de materie is zo complex en zo beïnvloedbaar door oneindig veel factoren, dat u uw stelling bijgevolg niet kunt staven met objectieve cijfers. Trouwens, moest ik even op uw (onbewezen) metafoor verder gaan: wie zegt dat het verstandig is om als men een 9/10 gevulde emmer heeft, zelfstandig een wateropslagbedrijfje te beginnen, en de emmer met 3/8 gevuldheid daarbij te laten vallen? Men verliest aan capaciteit, doorgroeimogelijkheid en potentieel, men bereikt sneller zijn plafond...
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Om het bij de bakkers te houden: Je zal meer taarten kopen als deze uitzonderlijk zijn, dan wanneer ze middelmatig zijn. Oostduinkerke heeft vier bakkerijen van topklasse. Antwerpen-Zuid, met evenveel inwoners geen enkele. Een topbakkersindex geeft een vereenvoudigd beeld over het (gebrek aan) ondernemen zoals de big Mac dat doet over prijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reaktie die komt is evenwel voorspelbaar. Men liegt, via de media, de vlamingen zoveel voor, dat alle berichten als een onderdeel van de grote goed nieuws schow aanzien worden. Den dag, dat de miljardenstroom van vlaanderen naar wallonie zal opdrogen zal dit sceptisisme pas verdwijnen. En bovenal, zal het wel de bedoeling van de poster geweest zijn, om dit soort antwoorden uit te lokken. Laatst gewijzigd door Bob : 1 september 2004 om 00:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
tja
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetgeen ik wel duidelijk gezegd heb, is dat er uiteindelijk de negenproef bestaat. Namelijk de transfers tussen vlaanderen en wallonie. |
|
![]() |
![]() |