Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 december 2013, 18:32   #21
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six Bekijk bericht
In Zweden is dit al langer zo. Frequente crackdowns op klanten ook.

Wij boffen hier nogal met de rue d'Aerschot etc. Only in Belgium
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2013, 19:36   #22
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
De Fransen hebben een wet aangenomen die prostitué-bezoek strafbaar stelt en niet het aanbieden van seks. Het is bedoeld om de vrouwen uit de illegaliteit te halen. Verondersteld wordt dat ca 90% van de prostituees uit het buitenland komt en wordt uitgebuit. NOS
In Frankrijk heeft de Nationale Assemblee ingestemd met strafbaarstelling van prostitueebezoek. Wie betaalt voor seks, krijgt een boete van 1500 euro. Bij herhaling kan de boete oplopen tot 3750 euro.
De vrouwen kunnen voortaan openlijk hun waren te koop aanbieden zonder door de politie te worden lastig gevallen. Wordt hierdoor uitbuiting van deze vrouwen voorkomen !?
Ik denk dat de hoeren aan de grenzen van Frankrijk plotseling veel meer werk gaan krijgen, dat is het eerste dat riskeert te gebeuren.
En dat de prostitutie, net zoals in Zweden, zich meer op internet gaat verplaatsen.
Maar dat het de prostitutie zal stoppen, daar twijfel ik heel sterk aan.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2013, 19:51   #23
freespirit
Minister-President

freespirit's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In Zweden is dit al langer zo. Frequente crackdowns op klanten ook.
Zweden is met zijn 'vrouwenrechten' helemaal doorgeslagen en het dreigt contraproductief te werken. Van de 'vrouwvriendelijke' wetgeving wordt ook duchtig misbruik gemaakt om mensen uit te schakelen. Zo is het geen toeval dat Wikileaksman Assange uitgerekend in Zweden door twee vrouwen beschuldigd kon worden van verkrachting, zelfs als er dubieuze of geen bewijslast is. In Zweden volstaat het achteraf te beweren dat het sekuele contact toch niet helemaal gewild was en je hebt het dan gegarandeerd als man al vlaggen.

Wie denkt dat er nu minder prostitutie is in Zweden, die moet wel ongelofelijk naïef zijn.

Wat het verbod in Frankrijk betreft: de Walen kunnen er goed bij varen, langs de grens in Henegouwen is er nu mogelijkheid voor veel extra inkomsten. Past misschien handig in het Marshallplan van Di Rupo.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2013, 19:51   #24
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Ik denk dat de hoeren aan de grenzen van Frankrijk plotseling veel meer werk gaan krijgen, dat is het eerste dat riskeert te gebeuren.
En dat de prostitutie, net zoals in Zweden, zich meer op internet gaat verplaatsen.
Maar dat het de prostitutie zal stoppen, daar twijfel ik heel sterk aan.

Dat is nu al het geval hoor, trouwens veel Fransen gaan naar Duitsland ipv. België want Duitsland dat is het walhalla van goedkope, legale én kwalitatieve eros centers... Je moet wat meer een stapje in de wereld zetten
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2013, 19:52   #25
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clearly view Bekijk bericht
Is het dan nu een goed idee om een bordeel te starten aan de grens?

Franse klanten verzekerd ?
D�*t is al lang zo hoor.
http://www.midilibre.fr/2013/06/04/p...mes,710469.php
http://www.connexion-francaise.com/a...r#.UpuEfv2A2zc

En aan elke grens is het hetzelfde liedje...
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2013, 23:23   #26
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Met het geld dat ze ophalen door die boetes zouden ze die uitgebuite vrouwen moeten helpen maar ze dempen er hun putten mee.
Als ze dat inderdaad gaan toepassen , goei idee !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2013, 23:29   #27
Clearly view
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Dit is een goede zaak, zaken als prostitutie en dan vooral hoerenlopen kan niet hard genoeg aangepakt worden .
Sexuele behoefte is een zeer menselijk en natuurlijke behoefte.
Niet alleen alleenstaande , maar ook mensen in een slechte relatie of met een zieke partner hebben die behoeften. Hoeveel mannen kunnen die behoefte nu invullen zonder iemand kwaad te doen.

Waarom neemt men niet de misdadigers aan die vrouwen in de prostitutie plaatsen onder dwang .
Clearly view is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2013, 00:14   #28
freespirit
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clearly view Bekijk bericht
Sexuele behoefte is een zeer menselijk en natuurlijke behoefte.
Niet alleen alleenstaande , maar ook mensen in een slechte relatie of met een zieke partner hebben die behoeften. Hoeveel mannen kunnen die behoefte nu invullen zonder iemand kwaad te doen.

Waarom neemt men niet de misdadigers aan die vrouwen in de prostitutie plaatsen onder dwang .
Dat klopt volledig, als je thuis iets tekort komt (door afwijkende voorkeur, maar ook door omstandigheden als ziekte partner) dan kan prostitutie een oplossing zijn. Deze behoefte wil je natuurlijk anoniem doen om je partner niet te kwetsen. Wat heeft men ermee de mensen dit af te nemen ?

Uiteraard volledig mee akkoord dat voornamelijk buitenlands pooierkrapuul hard aan te pakken.
Oud 2 december 2013, 00:18   #29
Stingray
Banneling

Standaard

Citaat:
De Fransen hebben een wet aangenomen die prostitué-bezoek strafbaar stelt en niet het aanbieden van seks. Het is bedoeld om de vrouwen uit de illegaliteit te halen. Verondersteld wordt dat ca 90% van de prostituees uit het buitenland komt en wordt uitgebuit. NOS
In Frankrijk heeft de Nationale Assemblee ingestemd met strafbaarstelling van prostitueebezoek. Wie betaalt voor seks, krijgt een boete van 1500 euro. Bij herhaling kan de boete oplopen tot 3750 euro.
De vrouwen kunnen voortaan openlijk hun waren te koop aanbieden zonder door de politie te worden lastig gevallen. Wordt hierdoor uitbuiting van deze vrouwen voorkomen !?
Het gevolg zal zijn dat de overgrote meerderheid nu underground gaat.
Stingray is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2013, 15:47   #30
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Dat klopt volledig, als je thuis iets tekort komt (door afwijkende voorkeur, maar ook door omstandigheden als ziekte partner) dan kan prostitutie een oplossing zijn. Deze behoefte wil je natuurlijk anoniem doen om je partner niet te kwetsen. Wat heeft men ermee de mensen dit af te nemen ?

Uiteraard volledig mee akkoord dat voornamelijk buitenlands pooierkrapuul hard aan te pakken.
Hangt er maar vanaf "afwijkend" betekent. Ik vind "geen blowjobs" behoorlijk afwijkend, ik denk dat zowat 100% van de mannen het ermee eens is dat gepijpt worden behoorlijk lekker is en vaak beter dan vaginale seks. Als blijkt dat de helft van de Belgische vrouwen daar te preuts voor is ... dan ben ik blij dat ik niet met een belgische getrouwd ben.

Soit ... in ieder liefdevol huwelijk zijn er mankementen. Ik denk dat een sporadisch prostitueebezoek te verkiezen is boven scheiden, zeker als er kinderen bij betrokken zijn.

Mijn conclusie is dan ook dat het leed voor álle vrouwen in Frankrijk enkel verhoogt. Meer problemen voor prostituees, meer alleenstaande vrouwen en meer verkrachtingen. Puriteins bestuur op zijn slechtst.

Laatst gewijzigd door Effect : 2 december 2013 om 15:47.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2013, 16:39   #31
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Piero. Frankrijk worstelt dus met prostitutie.
Welke waren kunnen de Françaises nog steeds aanbieden na de wetgeving ?
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2013, 23:15   #32
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Goede vraag Rudy! Bedankt.

We gaan nu een stapje verder.

Hoe is het mogelijk dat de Fransen, die de prostitutie tot kunst hebben verheven, plotseling prostitutie gaan verbieden? De Franse koningen, de keizer, de adel de politici (Straatsburg!)en vooral de militairen, stonden bekend om hun schuin marcheren. Er zijn wereldberoemde Franse namen verbonden aan prostitutie, zoals Moulin Rouge en Folies Bergere en Emanuelle. De Fransen gaven prostitutie een menselijk gezicht met bijvoorbeeld Edith Piaf, Simone Signoret, Toulouse Lautrec, Picasso en vooral Jules Pascin.

Wat is er aan de hand? Van de EU moesten de grenzen open en nu is Frankrijk overspoeld met buitenlandse prostituees plus honderdduizend illegale prostituees en die worden niet op een nette manier tewerkgesteld. Het gaat om uitbuiting, slavernij en mensenhandel. Dus in plaats van de orde arbeidsomstandigheden te controleren wordt het beroep verboden. Als deze lijn wordt doorgezet dan kunt u binnenkort in Frankrijk een fikse boete krijgen als u in een chinees restaurant zit te eten, want het personeel in de keuken is er niet beter aan toe dan de buitenlandse prostituees. De klant zal beboet moeten worden. En dan moet de klant ook maar beboet worden als hij producten koopt die in China en Bangladesh zijn vervaardigd door kinderen die 60 uur per week in hokjes moeten werken. De boetes kunnen beter maar vooraf door de belastingen geïnd worden. Dat is wel zo makkelijk. Zijn ze nou helemaal gek geworden daar in Frankrijk? Gooi de grenzen dicht en redt de Franse ziel met zijn prostitutie! (p.s. en hoe rijmt dat met 'mijn motto'?)

Laatst gewijzigd door Piero : 2 december 2013 om 23:39.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2013, 01:55   #33
freespirit
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Hangt er maar vanaf "afwijkend" betekent. Ik vind "geen blowjobs" behoorlijk afwijkend, ik denk dat zowat 100% van de mannen het ermee eens is dat gepijpt worden behoorlijk lekker is en vaak beter dan vaginale seks. Als blijkt dat de helft van de Belgische vrouwen daar te preuts voor is ... dan ben ik blij dat ik niet met een belgische getrouwd ben.

Soit ... in ieder liefdevol huwelijk zijn er mankementen. Ik denk dat een sporadisch prostitueebezoek te verkiezen is boven scheiden, zeker als er kinderen bij betrokken zijn.

Mijn conclusie is dan ook dat het leed voor álle vrouwen in Frankrijk enkel verhoogt. Meer problemen voor prostituees, meer alleenstaande vrouwen en meer verkrachtingen. Puriteins bestuur op zijn slechtst.

Je zou ervan versteld staan hoeveel vrouwen enkel maar te vinden zijn voor de traditionele missionarishouding en dat als een zeer routinematige klus beschouwen. Niet voor niets zijn er alleen al in ons land honderden bordelen en duizenden prostituees. Er is een grote markt voor. Zij hebben meer getrouwde mannen in hun klantenbestand dan vrijgezellen of weduwnaars.
Oud 3 december 2013, 09:36   #34
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:

Je zou ervan versteld staan hoeveel vrouwen enkel maar te vinden zijn voor de traditionele missionarishouding en dat als een zeer routinematige klus beschouwen. Niet voor niets zijn er alleen al in ons land honderden bordelen en duizenden prostituees. Er is een grote markt voor. Zij hebben meer getrouwde mannen in hun klantenbestand dan vrijgezellen of weduwnaars.
Dat weet ik. De verplichte missionarisroutine is voor mij de grootste afknapper. Op seksgebied vind ik pijpen, verschillende standjes, outfits en openstaan voor lesbische ervaringen een minimum minimorum.
Oud 3 december 2013, 15:39   #35
freespirit
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat weet ik. De verplichte missionarisroutine is voor mij de grootste afknapper. Op seksgebied vind ik pijpen, verschillende standjes, outfits en openstaan voor lesbische ervaringen een minimum minimorum.
Bedoel je dan een triootje met twee vrouwen ?
Oud 3 december 2013, 15:41   #36
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Sta jij dan open voor homoseksuele ervaringen?
six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2013, 09:58   #37
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Sta jij dan open voor homoseksuele ervaringen?
Heb ik geprobeerd voor mijn vrouw maar het werkte gewoon niet. We hebben het dan maar gehouden bij twee mannen die haar verwennen.

Citaat:
Bedoel je dan een triootje met twee vrouwen ?
Jaloers?

Ik schreef 'openstaan voor', niet 'dwingen tot'. Ge moet over uw kinks kunnen praten, anders is een relatie gedoemd te mislukken. Daarna kijkt ge hoe ge die in de praktijk brengt, soms heel ver, soms helemaal niet, soms op een andere manier.
Als ge niet over zo'n dingen kunt praten, is vreemdgaan of een prostituee de enige optie. Daar ging dit topic toch over?

Laatst gewijzigd door Effect : 4 december 2013 om 10:04.
Oud 5 december 2013, 17:21   #38
ZION
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht

Het hoeft geen worstelen te zijn.
Ik ben een goed Katholiek.
Het missionaris-standje komt waardig over.
ZION is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2016, 22:51   #39
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

http://www.euronews.com/2016/04/06/f...itutes-clients
http://forum.politics.be/showthread.php?t=195675
http://forum.politics.be/showthread.php?t=221945

Ik vind dat men de pooier moet straffen , niet de klant ,
tenzij die uit is op een misdaad bv: prostitutie verkrachten ,
vermoorden , of overvallen !! Dan natuurlijk wel !!
Beter zou zijn:
De prostituee eventueel uit de prostitutie begeleiden !!
Is ze illegaal in het land , tja ....

http://forum.politics.be/showthread.php?t=202057

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2016, 23:27   #40
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Met het geld dat ze ophalen door die boetes zouden ze die uitgebuite vrouwen moeten helpen maar ze dempen er hun putten mee.
Ik geloof niet dat al die vrouwen uitgebuit worden.
Voor velen is dit een gemakkelijke manier om snel aan veel geld te komen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be