![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In mijn straat staan 9 huizen en alle bewoners zijn eigenaar. Ik ben de enige die aan de staat 'is'. 1 buur is nu gepensioneerd na al gans zijn leven op de ziekenkas te hebben gestaan...maar werkte in 't zwart. 1 andere sukkelt al de helft van zijn loopbaan met zijn gezondheid.....op de ziekenkas...maar werkt enz. Een derde werkte in een privéziekenhuis en is nu met pensioen...na de laatste tien werkjaren meer thuis dan op zijn werk te zitten wegens 'gezondheidsredenen'....maar heeft in die tijd toch kans gezien om zijn ganse interieur te veranderen. Een vierde ..... Ja, die aan de staat zijn toch allemaal overbetaalde en overgepensioneerde profiteurs....
![]()
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerlijker zou zijn ombij te dragen tot aan je plafond, en daarboven niks. Krijg je er niks voor in return, dan moet je er ook niks voor afdragen... Extralegale voordelen zijn geen middel om een laag bruto loon uit te keren, ze zijn een middel omeen werknemer toch iets of wat voordeel te bieden, zonder daarbij een veelvoud aan kost kwijt te zijn en zonder die werknemer kapot te belasten. Laatst gewijzigd door Sfax : 3 december 2013 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |