![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zoals toen het Arco-bedrog duidelijk werd, die mensen die ze op het nieuws lieten zien. Een gepensioneerd koppel, ze waren op weg naar een afspraak met de bankdirecteur, want ze waren ongerust geworden over de berichtgeving. Tien minuten later kwamen ze terug buiten en ze stonden de journalist te woord. "We hebben met den directeur gesproken hey, we zijn gerustgesteld hey, de staat gaat ons dat geld terugbetalen hey..." Het was gewoon hallucinant, die hadden op dat moment weer hun geld aan het ACW willen geven. Die geloven waarschijnlijk vandaag de dag nog altijd dat de staat hen dat gaat terugbetalen. Er staat werkelijk geen grens op onnozele goedgelovigheid.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 4 december 2013 om 14:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook niet, dat is het probleem niet. Maar als de staat het voor de Arco's doet, moeten ze het ook voor de Groenkrachten doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat noemen ze afzuip.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Belgie wel als het over solidariteit gaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vande Lanotte wast zijn handen in onschuld, bedreigt iedereen die hem in een slecht daglicht zou stellen met een proces en telt thuis al lachend zijn centen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Gezocht: vooruitziende particuliere belegger met ervaring in Fortis-, Dexia-, Arco- en Groenkrachtaandelen.
Welke Lernhout en Hauspie belegger doet beter. Ik wens contact met deze ongeluksvogel. Waar de bliksem 5 x inslaat en hij nog overleeft, moet iemand met een uitzonderlijk gesternte zijn. Die kan mij adviseren voor de Eurmillions cijfers van de eindejaars trekking. 10 % commissie bij winst. Echt beloofd. Een uitzonderlijke belegging ![]()
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood. Laatst gewijzigd door Cyrano : 4 december 2013 om 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en mijn gevoel over die gast blijkt terecht ook. Maar ik betwijfel dat dit stemgedrag zal beinvloeden. Men moet reeds doorwrongen zijn van zelfkastijding, instinctmoord en domheid om in de eerste plaats al pro-SPA te zijn *: met uitzondering van het geld dat de staat mij afhandig maakt via belastingen en de vuile sossen opsoepeerden in dit belachelijke speelgoed met wieken
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 4 december 2013 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |