![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof, wil U on topic. Dat ze elkaar maar afmaken als het stel debielen die ze zijn.
Zolang ze het maar ginder doen.
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Alsof jij meer waard zou zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is prachtig off topic naar mijn bescheiden mening.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 6 december 2013 om 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Zo´n extreme "mening" is nu eenmaal moeilijk te negeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Lukkas : 6 december 2013 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij lukt dat prima hoor. Als ik dat wil.
Maar. Wat was het doel van dit topic? Alleen zeiken op een paar mensen die hun kinderen op hun manier opvoeden?
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tonen dat Israel ook kinderen inzet, op de laagste manier. Velen denken dat Hamas dit enkel doet. Aan uw nogal verhitte reacties te zien ben je nogal "verschoten" dat dit in Israel gebeurt. minimaliseren is ook een beetje dwaas, he, "een paar mensen". de doch van NY times niet gezien van een paar weken terug neem ik aan. eigenlijk totaal niet geïnformeerd. "ze mogen elkaar afknallen". dat niveau.. Laatst gewijzigd door Tamam : 6 december 2013 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nochtans nog niet gehoord van Israëlische kinderen met bomgordels. Hebt U daar een link voor?
Het lijkt er wel op dat sommige zionisten geloven in grondige training voor hun nageslacht. Maar is dat dan zo verkeerd?
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Als u uw kind "opvoed" met wapens, racisme en irrationale haat is dat inderdaad verkeerd. Voor de rest heb ik geen interesse om met u te discussiëren. Hopeloos geval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan beide zijde bestaat die haat die overgedragen wordt aan de kinderen. Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zegt dat de israëlies beter gebruik maken van hun middelen. Kinderen gebruiken als kanonnenvoer is geen slim idee als ge al met weinig bent.
Natuurlijk, als ge al een grote hoop volk hebt die kweekt als konijnen, is dat een ander verhaal. Citaat:
Citaat:
Maar wat buiten die gebieden? Oh ja. Palestijnen zijn ook daar niet gewenst. En natuurlijk. Opleidingen, trainingen en moslims.. Inchallah
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 7 december 2013 om 15:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() de dappere Israelische soldaten aan het werk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is simpelweg onschuldig in vergelijking met wat er langs Arabische zijde gebeurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik voed geen kinderen op. Ik ben niet sadistisch genoeg om kinderen in een wereld te brengen met modellekes als u.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 7 december 2013 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Nieuwsfeiten rapporteren is dus "haat zaaien". kijk eens naar dat filmpje: Dat is haat zaaien. je draait de dingen om.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [Off topic] Pallywood is een prima voorbeeld van hoe haat te zaaien op paleolitische wijze en idioten aan de goeie zaak te binden.[/off topic]
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Je bent duidelijk in staat van ontkenning. En ik maar denken dat je de techneut was, de man van de feiten, de rationaliteit, enzoverder.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mare, wat moet ik ontkennen?
![]() |
![]() |
#40 | |||