![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het strohalmpje van de NVAers gepensioneerden die 2000 euro kwijt zijn en hopelijk dan op NVA stemmen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zij wentelen dat helemaal niet af op de staat, wel op ACW/CD&V. iedereen is toch vrij om te stemmen op wie hij of zij wil hé? en ook waarom?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
In die tijden waren aandelen als een spaarrekening, "goede huisvader aandelen" iedereen leuk beleggen, ge krijgt toch altijd een schoon rendement. Maar ze zijn de risico's ook vergeten. Als iets te goed is om waar te zijn, is het dat ook |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt zeker dat de machtigen in deze staat hun verantwoordelijkheid afschuiven op de kleine spaarders.
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is misschien een verklaring voor het nogal stoïcijns geloven van �*lles wat uit n-va hoek komt door veel van onze senioren hier op het forum ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er werd hen verzekerd dat het risicoloos sparen was. En omdat Arco, het ACW en de CD&V één pot van hetzelfde nat is geloofden ze het.
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Lezen in het leven. Eerst de kleine letters en als het dan nog de moeite is, de grote
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een risicoloos spaarproduct.
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als ge iets gelooft omdat een organisatie het zegt, best een bewindvoerder aanvragen voor deze mensen Laatst gewijzigd door Fiscoman : 11 december 2013 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je geeft dus toe dat die spaarders bedrogen werden?
Of probeer je alleen maar te zeggen dat mondelinge beloften niet hoeven gehouden te worden? Enfin, die mensen weten nu dat de beloften van Arco evenveel waard zijn als die van de CD&V: geen stuiver.
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen alleen maar hopen dat dit nu toch enigszins getemperd is.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Mij werd verteld dat het eigenlijk een soort termijnrekening was,ik heb nog het foldertje liggen waar op staat dat het geld dan werd gebruikt om leningen te geven om goedkoper scholen,ziekenhuizen en dergelijke te laten bouwen.Ik raadde het mijn vrouw aan want we kregen dan 0,1% korting op onze hypoticaire lening.Ik ben gewoon opgelicht door mijn bank.Moet de staat hier voor tussen komen?Ik weet het niet.Het enige wat ik mij nog af vraag is waarom er hier nog niemand voor in de gevangenis zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb aluitgelegd waarom die mensen geloofden wat Arco hen wijsmaakten. Nochtans geloofden die van Arco zélf in wat ze die mensen vertelden om aan hun centen te geraken.
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Het wordt tijd dat mensen beseffen dat "een spaarproduct" niet veilig is en ook niet veilig moet zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jammer genoeg wordt die 'periode van vertrouwen' beoordeeld met de maatstaven van deze 'tijd van wantrouwen'. Blijkbaar is het zich inleven in iets of iemand niet meer van deze tijd.... ![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die mensen zijn aan hun laatste strohalm aan het sleuren om nog wat centen terug te eisen door nu te dreigen. Het ACW gaat daar uiteraard niets aan doen. Men heeft een staatsgarantieregeling gegeven, die is nog volledig in voege. Er is dus geen urgentie. Opgelost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er die het vandaag de dag nog steeds geloven.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Inderdaad als 18-jarige uit een kalotennest die zijn eerste maandlonen in ARCOPAR stopte ging ik er niet van uit dat de mensen van de bank en de vakbond een oplichtersbende vormden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |