![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burgemeester
|
![]() IQ?? Voor wa hedde da nodig?
Waar kan ik m'n gehalte aan gezond boerenverstand testen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() IQ is nodig voor het achterhalen van fascisten en hun gedachtengoed. Is ook handig voor vele andere dingen.
Ge kunt uw boerenverstand testen op de boerderij... of ergens in een Vlaemscg gat, want in de moderne wereld zijde er niks mee... of toch ni veel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Wie dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Het enige dat men met zekerheid met een IQ-test meet, is hoe goed iemand is in het afleggen van een IQ-test.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Ik scoode vrij goed, ondanks dat ik dus slecht was in wiskunde....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan immers een IQ-test 'studeren', prepareren, ....... Testen zijn ook cultureel bepaald. Als je de taal ervan niet machtig bent, kan je nog zo een groot potentieel hebben, je straalt onvermijdelijk. Misschien meet een IQ-test ook een groot deel je bereidheid om hem te maken. Ook je wil om je te conformeren aan de denkwijzen gehanteerd door de makers speelt een rol. Iemand die opzettelijk alle antwoorden fout geeft, maar er een logische uitleg aan geeft, is misschien intelligenter dan een slaafs oplossertje dat enkel wil presteren om te conformeren.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ps: hoeveel moet je minimum halen om fascisten te achterhalen? ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 1 september 2004 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() zeg na al dat gemier over iq (en ik blijf POTVR steeds ICQ lezen...): kan iemand dan een decent testje aanbevelen? liefst in t nederlands?
Overigens: intelligentie zegt maar bar weinig over parate kennis. het zegt iets over de manier waarop je oplossingen zoekt. Eigenlijk is een beperkte tijdsfactor bij een iq-test dus niet goed: het gaat er niet om hoe snel je dat doet, want dan zou het iets zeggen over uw snelle logische inzicht. een logisch inzicht heeft nada met snelheid te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() IQ testen zijn voor domeriken...
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() 135... dju, geflitst...
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
U mag dat doen. Gebreken bij anderen zoeken zegt veel over jezelf. Overklassen met onzinnigheden: dat soort ken ik. Spons erover, let it be... in de moderne wereld ben je niks of toch niet veel met gezond boerenverstand, dit in vergelijking met een persoon waarvan het IQ hoog is?? Heb meerdere mensen gekend die een hoog IQ hadden tijdens m'n schoolloopbaan. Valt me op dat velen die het gezond boerenverstand verkozen boven het "hersenloos inrammen" van de leerstof, achteraf in hun professionele loopbaan verder doorstootten. Je kan een knappe kop hebben dat veel data kan bevatten, maar daartussen de logische linken leggen is nog iets anders. Misschien toeval in mijn geval...maar is en blijft opvallen. Daarom dat ik ook niet opkijk tegenover universitair geschoolden: bij dezen ontbreekt veelal kunde om theorie in praktijk om te zetten. Ikzelf verkies eerder graduaten aan te werven. Boerke. Laatst gewijzigd door KempensBoerke : 1 september 2004 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Een hoog IQ hebben heeft in het algemeen weinig te maken met schoolprestaties. Op school bakte ik er dus niks van. "hij kan het wel maar..." kreeg ik dan te horen, ik had enigzins geen enkele drang om mij te bewijzen.
|
![]() |
![]() |