![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Geen probleem voor mij als Milquet de cijfers niet wil vrijgeven voor 25 Mei 2014. Dan neem ik het zekere voor het onzekere en volgt er zonder probleem een rechtse stem van mij. Zo kan het wijveke mij niet liggen hebben. Opgesopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.lalibre.be/actu/belgique/...b0de6db9caaf0d Verwacht de komende vijf �* zes maanden van de regimepartijtjes dus geen "cijfers" of welkdanige gegevens die koren op de molen zouden kunnen zijn voor de N-VA : het regime heeft de rauwe realiteit on hold gezet, en als er dan toch iets gezegd moet worden komt het niet op een paar flagrante leugens méér of minder. Het gaat goed ! Laatst gewijzigd door Gwylan : 21 december 2013 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp uw reactie, maar zal uw voorbeeld niet volgen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
<< ... het regime heeft de rauwe realiteit on hold gezet ... >> Zo'n handelwijze is niet alleen kenmerkend maar ook noodzakelijk voor élk 'regime' dat tégen 'de wil van het volk' in wil bepalen waar het met de 'gemeenschappelijke ruimte(s)' en het daarin gebeurlijk voorkomende 'samen leven' heen moet. Zolang het 'regime' evenwel eventuele critici duldt, blijft er een sprankeltje hoop dat het 'regime' gaat wankelen en (hopelijk tijdig) kan worden vervangen door een échte 'samenleving' van, voor en door 'de mensen'. De aanhankelijkheid van de N-VA aan de EU, haar streven naar 'staatsvorming' en haar afkeer voor het BROV doen echter het ergste vrezen: 'ons' 'regime' zal niet wankelen, maar versterkt worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu word het beter, ze krijgen een Gas boete.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch raar dat men tegenwoordig niet meer onmiddellijk de reactie van "bel de politie" heeft, maar eerder een soort van apathisch gevoel, een opmeten van de aangerichte schade en gewoon de hoop dat de verzekering een deel zal terugbetalen;
De rechteloosheid van jan modaal is het begin van het einde van onze beschaving. Een gasboete omdat je hond teveel blaft (driemaal 250 euro) maar dan geen enkele reactie als er wordt ingebroken of je portefeuille gepikt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() Reinste censuur. Schandalig gewoon. Maar dat zijn we van Milquet gewoon hé
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij denk ik wel dat de meeste mensen die al wel eens een krant lezen of de nodige nieuwsuitzendingen volgen er zich terdege van bewust zijn dat de criminaliteit in ijltempo stijgt hier in België. U gaat mij niet zien/horen beweren dat er vroeger geen criminaliteit bestond, zelfs witteboordencriminaliteit, in ons land maar sinds dat men de grenzen zomaar lukraak open gooide is dit toch in stijgende lijn gegaan of niet? Men durft in de kranten/nieuwsuitzendingen de origine van diegenen die criminele feiten pleegden in de meeste gevallen er nog niet meer bijzetten. Mocht je er 'plezier' in weten te scheppen, al de berichten die verschijnen omtrent criminaliteit, daar iemand neergestoken, daar een oudje overvallen, tiener dood aan drugs, tieners die elkaar in elkaar rammen en ga zomaar verder, te gaan verzamelen dan hoeft Madame NON geen cijfers meer te geven denk ik. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 december 2013 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De inbraken en pogingen tot waren in ieder geval nog nooit zo hoog:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...mf20131221_017 |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beweren dat de meeste misdaad door vreemdelingen gepleegd wordt is racisme en verboden. En laat het nu net dat zijn dat de criminaliteitscijfers zeggen, dus de wet verbiedt de regering van de cijfers te geven.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() |
![]() |
![]() |