![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kans is groot. Je moet wel je plekjes weten. En langs de andere kant, zoveel fijnproeversspul dat niet vloeibaar is, heb ik niet nodig.
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() p.s. Voeg daar nog de vele 'duistere' nachtwinkeltjes aan toe, even vergeten ... afschaffen die handel. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 december 2013 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Vrijwel alle "Halal" winkels verkopen ook "gewone" spullen
Vrijwel alle ketens zoals Carrefour, Delhaize, Colruyt, AH, Lidl, Aldi... verkopen ook "Halal" producten. ... Bakkerij Kleinblatt in antwerpen is de beste kooshere bakker ter wereld... Indien je geen voet wil zetten in winkels die "Halal" producten verkopen kan je op zeer weinig plaatsen terecht & met een vliegtuig op reis gaan wordt helemaal onmogelijk (of Ryan Air speciaal Halal voedsel verkoopt kan ik niet zeggen.. misschien kan je dan nog met die mensen vliegen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door DewareJakob : 26 december 2013 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij gaan altijd naar de Colruyt.
Veel bekende merken en altijd (een beetje) goedkoper dan de anderen. Op een gans jaar scheelt het toch een paar 100 €. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Ik ga nooit naar colruyt.
Ik ben absoluut zeker dat ik beter en goedkoper af ben bij delhaize, uiteraard mits optimaal gebruik van promoties, afprijzingen, en delhaize-punten. De meeste vlees, vis en charcuterie koop ik bijvb. tegen 50% afprijzing op de. Normale prijs. Ik zie colruyt daar echt niet onder gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Carrefour. Spar.
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik koop bij Delhaize zelden bv. broodbeleg aan de normale prijs. Als je gaat winkelen binnen het half uur na opening liggen er steeds een redelijk aantal produkten aan -50% ('vandaag te verbruiken') die de dag erna 'vervallen'. Zowel in de voorgesneden beleg-afdeling als in de vlees- en/of vistoog. Ik vrees dat dat in grotere Delhaizes (in grotere steden of dorpen ofzo) wel iets moeilijker is maar in een klein dorp als het onze ligt daar elke dag wel wat en hoef je er niet eens voor openingstijd voor aan de deur te gaan staan. En dat scheelt echt een pak geld voor een huisgezin van 4 mensen. Het enige wat je er voor moet doen is 's morgens op tijd gaan winkelen en niet pas rond de middag daar binnenvallen want dan zijn al die aanbiedingen al lang weg natuurlijk.
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, zo dus. Die -50% artikelen waar je diarree van krijgt. Nee, bedankt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En trouwens; de vervaldatum is pas de dag erna. Bovendien weet ieder normaal denkend mens dat een plakje salami niet plots op zijn vervaldag 'slecht' gaat worden. Net zoals geen enkel produkt exact op zijn vervaldag plots slecht gaat worden. Met vier goede eters hier in huis krijgt beleg zelden de kans om langer dan 2 dagen in de ijskast te blijven liggen. Betaal jij liever meer, geen probleem, maar ik zie niet in waarom ik dubbel zoveel zou betalen voor hetzelfde produkt als het diezelfde dag of de dag erna al opgegeten wordt… Als ik met geld wil smijten vind ik wel andere manieren.
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jullie eten veel vlees zo te zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Niet bijster gezond voor de spijsvertering.
Dat moet een jolige boel zijn daar.
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Koop je je weed ook op deze manier? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waar lees jij dat?
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, ik zei toch al:
Citaat:
Citaat:
![]() Ja hoor, ik zoek in de weed-toog bij de Delhaize ook altijd naar de aanbiedingen.
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb nog geen voorkeur voor of afkeer tegen bepaalde supermarkten. Eventuele morele redenen interesseren me wel. Bewust kopen lijkt me lovenswaardig.
|
![]() |
![]() |